Gå til innhold

Møtes ei som er gift i dødt forhold?


Gjest Gjest_usikker_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_usikker_*

Jeg er ei dame på 42 (gift tidligere, men ikke nå) som aldri har hatt noe forhold til kvinner, men er nysgjerrig på det og tror jeg kunne hatt det. Har kysset en annen kvinne og likte det. Veldig!!! Nå har jeg "møtt" en kvinne på nett. Vi har skrevet lite sammen og har egentlig bare avklart at vi begge søker vennskap. Hun er bi. Jeg har invitert på kaffe og hun har takket ja, uten at vi har en konkret avtale ennå. Hun er gift i et dødt forhold (etter sigende). Jeg må innrømme at jeg synes denne kvinnen ser ut til å være veldig pen.

Er det greit å møtes?

Jeg tenker at dersom det viser seg at jeg er tiltrukket av henne, så må jeg si at jeg ikke kan møtes igjen. Dersom jeg ikke er tiltrukket av henne, så er det ikke noe problem, da kan vi godt bli venninner.

Er det greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hun er gift og bi.

Du er lesbisk og single.

Det er duket for at noen blir såret, og det kan bli deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er gift og bi.

Du er lesbisk og single.

Det er duket for at noen blir såret, og det kan bli deg.

Og ektefellen hennes.

Ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes nok noen koselige kvinner du kan møte og bli kjent med som ikke er gift :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*

Jeg ville aldri gått over noen grense, men jeg skjønner at det ikke er greit å møte damer jeg synes er vakre. Da har jeg bestemt meg for å trekke invitasjonen. Takk for innspill. Er forresten ikke lesbisk, men bi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville aldri gått over noen grense, men jeg skjønner at det ikke er greit å møte damer jeg synes er vakre. Da har jeg bestemt meg for å trekke invitasjonen. Takk for innspill. Er forresten ikke lesbisk, men bi.

Det går jo ikke på at hun er vakker, det går på at hun er gift!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...