Gå til innhold

Hva er det "slemmeste" du har gjort...?


Zulu

Anbefalte innlegg

Hmm... Kunne sikkert skrevet mange sider om dette. Og det bare med ting jeg gjorde mot min bror som liten. Hmm... En gang kastet jeg en stor stein i hodet på han. Han svimte av, fikk hull i hodet, og måtte syes. (Jeg stod da på garasje taket, og alle trodde steinen hadde ramlet ned. Det var pappa som hadde lagt steinen der, og broren min spilte fotball mot garasjen for aller siste gang)

En annen gang lurte jeg han til å kaste seg ut fra garasje taket. Han var jo allerede der oppe, og spurte meg om han var supermann, han var veldig lett påvirkelig. Han hadde vel lest om supermann eller noe. Jeg sa selvfølgelig at jeg trodde han var det, og at han sikkert kunne fly. Han tok et "mageplask" på gresset.

Hehe... har nok mye mer på lager, men det får holde for i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Annonse

minversteside: har tatt avataren min...! :fy:

Avataren din??? Hvem som helst kan da bruke den avataren... Den ligger jo inne på KG`s sider!!? Vil du ha egen, får du finne deg en som er mer personlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble dumpet av kjæresten min for mange år siden. Han hadde nemlig falt for en venninne av meg. Viste seg at de to hadde holdt på litt bak min rygg, samt at han hadde tatt jomfrudommen til bestevenninnen min :evil: :evil: :evil: Jeg ble så sint og lei meg, at jeg bestemte meg for å ta hevn. Skikkelig hevn. Jeg fortsatte å ha sex med ham i smug, og "betrodde" meg til noen andre gode (felles) venninner, og fikk de til å late som om de brøt taushetsløftet de hadde gitt meg, og fortalte alt sammen til min eks-kjærestes nye kjæreste. Dette skjedde flere ganger, og endte med at hun nesten tok livet sitt :o

Da sluttet jeg. Det endte med at de var sammen i halvannet år, og så ble det slutt. Hun og jeg er veldig gode venninner nå faktisk, vi skværet opp for fem-seks år siden.

Ellers tror jeg at jeg er ganske snill egentlig. Jeg tar godt var på de menneskene jeg er glad i, hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke så stor da, ca. 9år. Jeg rullet lille søstra mi utfor trappa hjemme. Jeg la hun så fint til rette på øverste trappetrinn og rullet henne ned til neste avsats. skøyv henne videre ned siste del av avsatsen.

En annen gang lurte jeg henne til å ake først ned en bakke i ukjent terreng. Det så ut som en fin bakke, men det var et fjell med en fallhøyde rett ned på ca 5 meter. søstra mi satte utfor med sklibrett. jeg var veldig redd etterpå og gjorde alt hun ville. Vi var på hyttetur med bestemor og hun kom løpende. søstra mi fikk vondt, men heldigvis var det ikke noe alvorlig.

Jeg er veldig glad i søstra mi og vi har alltid vært verdens beste venninner. Hun tok fram diverse hendelser fra barndommen da jeg giftet meg så da fikk jeg gjennomgå. så hun tok igjen.

Ingenting var vondt ment egentlig men det ble bare sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...