Gå til innhold

Hva er det "slemmeste" du har gjort...?


Zulu

Anbefalte innlegg

Flere enn meg som har vært ond en gang eller to??

Husker jeg tok en spiker og slo inn i dekkene på en parkert bil engang... Punkterte iallefall to dekk :oops:

Engang jeg var liten fant jeg på at vennene mine og jeg skulle knuse vinduene i dukkestuen til søsteren min...bare fordi vi kjedet oss litt :evil: Ble nok mer kjedelig av det, for jeg fikk husarrest og fikk ikke engang se på Paddington på barnetv... :-?

Andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cruella

Ikke så veldig slem, men husker jeg ringte på alle ringeklokkene i noen høye blokker uten heis, hvor det bodde mange gamle....

Jeg og en venninne satte inn kontaktannonse for ei i klassen som vi ikke kunne fordra, sendte 1 brev med bilde av henne og greier....

Kommer på flere ting nå...

:briller::kul::briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke kjæresten (fjortis forhold) synes jeg var særlig søt og sjarmerende da jeg klina med en annen (som han forøvrig også kjente) rett foran ansiktet hans bare for å være jævlig. :oops: Det skal sies at jeg har blitt eldre siden den gang.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en husvert engang som SNØT meg for mitt depositum. Hun sa jeg hadde sjålet gardiner, bilder, møbler.. :o .ja, you name it. Hun var en akoholisert crazy bitch! Har mange historier om henne......

JA!...så det jeg gjorde, var å bestille masse dritt på TV shop i hennes navn, bestilte tannlege og gynokolog timer (må jo betale når man ikke mlder fra...) Sementbiler, treplanker, grus og jord.....!!

Ja, masser!!!

Det føltes deilig!!!! Nå er hun faktsik død, gooooood riddens!!

:sinna:

:sjarmor:

P.S Bør vel legge til at hun døde "naturlig"...*hehe* Alså, jeg har ikke myrdet henne eller noe alså!..*hehe*....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ødela naboens drivhus engang for lenge siden. Det er vel den verste fantestreken jeg har gjort i mitt liv... Blir flau den dag i dag når jeg tenker på det, for jeg var stor nok til å vite hva jeg gjorde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hva som er slemt kommer vel an på øyet som ser.

Men noe av det jeg har gjort som har vrengt samvittigheten min mest, har ingrediensene mann og giftering.

Gjort er gjort..... :roll: Og spist er spist..... :sjarmor:

Da jeg var liten (barneskolealder) var jeg gatas beste steinkaster. Og så stjal jeg klistremerker fra Donaldbladene på butikken. Husker også at jeg stakk av med en kasse med tomflasker fra de "store" gutta.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slo venninna mi rett ned for noen år siden! :oops:

Vi var på fest og hun hadde irritert meg hele kvelden,og til slutt svartnet det for meg.

Jeg slo til det jeg klarte,og venninna mi falt bakover.

Hun landet inn i stereoracket.......

Hull i hodet,og sykehusopphold var resultatet. :oops:

Følte meg ikke særlig smart etterpå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en slem ting til jeg gitt... :roll:

Fylte lighter gass på en tom shampo flaske, tente på og svei av øyevippene til bestevenninnen min... Ikke HELT populært det heller :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm..Det slemmeste jeg har gjort....Den var vanskelig....

Jeg husker èn gang da jeg var liten. Rundt 7år eller noe. Jeg var misunnelig på venninna mi som fikk så mye oppmerksomhet fordi det hadde skjedd noe veldig trist i familien der. Så jeg løy på meg en trist hendelse i min familie jeg også.... :oops: Det som var ekkelt med det, var at det gikk troll i ord! :o Bare en uke etterpå eller noe skjedde nemlig det jeg hadde sagt..... Den dagen sluttet jeg å lyve. :blunke:

Av ulovlige ting er det mest kriminelle jeg har gjort å røyke hasj.

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slem? Jeg? Neeeei....aldri gjort noe galt....bortsett fra å skjenke en klassekamerat dritfull, putte han i trillebåra og dumpa han på trappa til foreldrene, ringte på og stakk av....

...alt det andre tør jeg ikke tenke på en gang....Jeg er en engel! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Hadde parafin på maten til en kollega mens jeg var i Hæren. Mannen merket det ikke.

Vi hadde utmarsj rimelig få timer etter, og for de som vet hva effekt parafin har på kroppen, så kan dere fort se for dere resultatet.

Legger til at mannen var et rævhøl, av den typen som aldri burde vært gitt lov til å være befal.

Det som tente meg var at han med vilje hadde sørget for at en av de menige i troppen han var medansvarlig for, hadde strøket på opptaket til UBkurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde parafin på maten til en kollega mens jeg var i Hæren. Mannen merket det ikke.

Vi hadde utmarsj rimelig få timer etter, og for de som vet hva effekt parafin har på kroppen, så kan dere fort se for dere resultatet.

Legger til at mannen var et rævhøl, av den typen som aldri burde vært gitt lov til å være befal.

Det som tente meg var at han med vilje hadde sørget for at en av de menige i troppen han var medansvarlig for, hadde strøket på opptaket til UBkurs.

Synes egentlig at dette ikke var stygt gjort, WildThing. En slik drittsekk fortjente en reaksjon :ler:

Men, ANAFUGIA: Minn meg på å ALDRI kødde med deg............... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Synes egentlig at dette ikke var stygt gjort, WildThing. En slik drittsekk fortjente en reaksjon :ler:

Drittsekk var rette ordet, spesielt når ting..ja..skjedde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...