Gå til innhold

Hva er det "slemmeste" du har gjort...?


Zulu

Anbefalte innlegg

Gjort så mye jeg ikke skulle gjort. :o

Husker en gang på ungdomsskolen, hadde naturfagtime. :sjarmor: Og Kira ville jo selvfølgelig eksperimentere hvordan sølvklorid (var et eller annet med sølv ihvertfall, er ikke sikker på om det var navnet), funket i kaffen til læreren. Og Kira helte oppi ... Og læreren drakk kaffe, han visste jo ikke at det var noe oppi der heller.

Og han ble rimelig syk de første månedene. :roll:

- Kira, skamme seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det glemte jeg jo å nevne:

Har sjenket mang en venn og kollega full i årenes løp, ja.

Og det er fremdeles like gøy... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Ungdomskolen jah... høhøhø...

Vi hadde en lærinne som så godt hun kunne, forsøkte å være fiin frue. En dag kommer hun på skolen med ny frisyre - den værste høysåten i manns minne nest etter Eli Hagen. Hele klasen var for en gangs skyld stille mens de beundret verdens 8. under.

Unge lovende meg bryter av med denne setningen;

"Du frøken, hvis vi nå samler sammen en gjeng med seks-syv av oss guttene her, skal vi ikke da stikke ned og grisebanke frisøren din?"

Raskere har jeg aldri havnet på gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var jo ikke noe gøy å begynne å lese denne tråden her..

Jeg kommer på så altfor mange ting jeg aldri burde ha gjort...Lovlige og ulovlige....

Tror ikke jeg skal komme innpå noen nærmere detaljer her jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har dessverre vært skremmende snill... Prøver å bli litt slemmere, men får det ikke helt til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest the imp

Tror ikke jeg har vært så fryktelig slem jeg....sånn egentlig. Slemmeste jeg kan komme på var da jeg heiv badevekta etter broren min. En sånn litt stor og litt tung badevekt. Heldigvis traff jeg han ikke. Skal sies til mitt forsvar at broren min ertet nesten vettet av meg, han synes det var gøy å få meg så sint at jeg ikke ante hva jeg gjorde, og stoppet ALDRI. Han kunne foreksempel låse meg inn på badet hvis jeg blei for ilter og han blei redd for at jeg skulle slå han rett ned, også skrudde han av lyset.

Ellers sa jeg rett ut til venninna mi at hun så ut som en mopp på håret, etter at hun hadde tatt permanent. Hun var så kry, og spurte alle hva de syntes....men hun så jo ut som en mopp... Hun tok det aldri seriøst da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har gjort mye rart, og endel ondt... :oops:

For endel år siden var det en kamerat av meg som gjorde noen smuglerturer til Danmark med båt, og han var på vei inn i et "litt" uheldig miljø.

Jeg ringte til ham, la om dialekten og hadde koppehåndkle over røret (ja, det er såpass lenge siden), presenterte meg som tollinspektør NN og satte ham til veggs med datoer, steder og kvanta samt navnet på noen kjøpere (slik at en av disse dermed "måtte" være tysteren...) Dagen etter meldte han seg til en rimelig overrasket politimann og endte opp med bot og betinget fengsel.

Ondt, men effektivt - og jeg angrer ikke et sekund! Resten av miljøet ble sprengt i en kjempeaksjon noen år senere, der det blant annet dreide seg om tonnevis med hasj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye dumt jeg har gjort i mine yngre dager.

Engang stjal jeg naboens husnøkkler og kastet de. Da han kom hjem måtte han knuse vinduet i huset hans for å komme seg inn. Lillebroren min fikk skylda. Sikkert litt mistenkelig at jeg en dag var å gikk tur og fant nøkklene.

Engang(fortsatt når jeg var liten) fikk en venninne av meg en sånn havfru barbie med langt hår. Syntes den barbien var kjempefin. Jeg var misunnelig ja.

Så engang jeg visste at venninnen min og familien hennes ikke var hjemme gikk jeg hjem til dem. Tok saksa og klippte av håret. Tok håret med og gikk til en annen venninne. La "spor" etter med med de hårene slik at jeg ikke skulle få skylda. Så gjemte jeg resten av hårene til den andre venninna.

Hadde dårlig samvittighet. Men fortalte det aldri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det slemmeste jeg har gjort må nok være da jeg nesten drukknet min lille søster.Kastet en boks ut i sjøen slik at hun måtte hente den.Hun havnet uten for en mudder kant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Nå har jeg komet på en slem ting. Jeg kastet kroket kule i hode på naboen fordi han vant spillet. Det ble en tur på legevakten med han.

Søstra mi ( hun som brøt kontakten) og ei venninne av meg dyttet meg uti vei rett foran en bil på vinteren. Bilen var på vei nedover en lang bakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jøss jammen fint å høre fra dere som ofte er veldig flinke til å moralisere og vifte med pekefingeren at dere ikke tror dere er perfekte heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterte meg sånn over at mine foreldre alltid skulle ha på barnesikringen på bakdørene på bilen når vi reiste på ferie.

En dag tenkte jeg at jeg skulle fikse på dette....

Nå var det nemlig pappas tur å ha barnesikring på døren sin!

Jeg begynte å fikle med de små hendene mine og skrujern inni mellom døren til pappa.

Da jeg skulle lukke døren merket jeg at den ikke ville feste seg...

Jeg ble livredd, og holdt meg unna bilen for å slippe å få kjeft for noe jeg faktisk hadde gjort...

Senere på dagen skulle jeg bli med pappa på kjøretur. Gjennom hele turen måtte han ha vinduet oppe får å holde igjen døren...

Han kjørte oppom en kamerat som skulle se på den, men de fant ikke ut hva det var...

Enden på visa var at bilen måtte på reparasjon for å få fiksa døra...

De trudde den bare var "gåen" pga at bilen var litt gammel...

(Jeg har tilstått,....14 år etter....hehe...)

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slemmeste jeg har gjort er nok at jeg har såret mang en person jeg er veldig glad i. Men den hendelsen jeg forstår minst, og som jeg har dårlig samvittighet for fortsatt, er den gangen jeg sendte hjem forloveden på sykkel i skikkelig drittvær, ikke fikk han låne regnjakke en gang. Den gang var jeg 17 år, og resultatet var at han ble helt gjennomvåt og syk, både min mor og hans mor må ha trodd at jeg var gal. Var vel gal i gjerningsøyeblikket :oops: .

I barnehagen var det en jente som klarte å miste en tann mens vi spiste, og tannen falt på gulvet. Må ha vært en fredag for vi spiste grøt av alle ting, alle barna og barnehagetantene gikk ned på gulvet og letet. Jeg fant den, men sa ingenting da jeg virkelig ikke likte henne. Tror likevel hun fikk penger for tannen, selv om hun ikke hadde en tann å vise til.

Er nok ikke den slemmeste personen på jord, nå er jeg kun en lystløgner :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous
Stjeler leppestift, bind og parfyme eller andre ting jeg trenger når jeg er på besøk hos noen.

:o :o Glad jeg ikke har deg som venninne......... :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Stjeler leppestift, bind og parfyme eller andre ting jeg trenger når jeg er på besøk hos noen.

:o :o Glad jeg ikke har deg som venninne......... :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Abelone

Hva mener du? Vil du med hånden på hjertet si at du aldri har lånt deodorant, parfyme eller bind hos noen når du virkelig har trengt det? Det er vel å stjele dersom man ikke spør om lov, bare tar som en selvfølge at en god venninne synes det er greit. Det synes iallfall jeg! Det er vel ikke det samme som at jeg stapper lommene fulle før jeg forlater.......

Dydmønster-gjest :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...