Gjest Hilde Skrevet 14. juli 2003 #61 Skrevet 14. juli 2003 Det er vel ikke akkurat sjeldent, men jeg liker Mattis. Hadde jeg fått en sønn til så hadde Mattis blitt navnet.
VesleBråka Skrevet 14. juli 2003 #62 Skrevet 14. juli 2003 Er Oliver så mye brukt? Kjenner ingen som heter det, og liker det veldig godt for kanskje en dag, men hvis det er overbrukt på dem under 5 så..
Kipa Skrevet 14. juli 2003 #63 Skrevet 14. juli 2003 Jeg synes du skal overtale sambo, for Mikael og David er veldig flotte navn samtidig som de ikke er så vanlige. Hva med Lavrans, vet ikke om noen andre har nevnt det har ikke sett gjenom hele..
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #64 Skrevet 15. juli 2003 Hvis du synes det er greit med internasjonale navn, hvorfor ikke Armand?
anett2 Skrevet 15. juli 2003 #65 Skrevet 15. juli 2003 Ingen som har valgt mitt favoritt guttenavn som er Vetle, ingen navn er vel penere? David er pent og Noah er en av favorittene..Scott.. Sukk og jeg som ikke skal ha flere barn :-?
Gjest tingeling -ikke innlogget Skrevet 16. juli 2003 #66 Skrevet 16. juli 2003 Hei Mange artige navn her Når jeg en gang i fremtiden skal finne navn vil jeg også tenke på at det skal kunne fungere i utlandet... tenkte bare nevne det Lykke til med planleggingen! Tingeling
Susan Skrevet 19. juli 2003 #68 Skrevet 19. juli 2003 Jeg liker disse navnene: -Kim-Renè -Emil -Ludvik -Robin -Ruben -Sander -Patrick -Nataniel Lykke til med navnene :D
Gjest Hilde K S Skrevet 19. juli 2003 #69 Skrevet 19. juli 2003 Nå er jo omentrent alt utenom Jens nevnt her...... Selv liker jeg Heine, Elias, Jonas, Håkon, Emre, David, Simon, Samuel. Hmm kommer ikke på flere akkurat nå. Vi hadde laget lister etter avkrysningsmetoden. Datteren vår skulle hete Isabella, mellomste Brage og minste var det mange forslag til. Da barna var født passet de ikke til navnene vi hadde funnet ! Nå heter de Ine, Jonas og Håkon. Alle har mellomnavn også. Svigersøsters tvillinger heter Isak og Oskar - knallfine navn synes jeg. Passer godt sammen.
Jinx Skrevet 20. juli 2003 Forfatter #70 Skrevet 20. juli 2003 Har nå gått fra nesten sytti navn, og ned til seks.. De navnene jeg sitter igjen med er : David Benjamin Isak Oskar Mikael Gabriel Bare det at sambo liker ingen av dem :cry:
Gjest Poirot Skrevet 20. juli 2003 #71 Skrevet 20. juli 2003 Kan dere ikke ta en navnebok, så setter du rødt kryss ved det du liker, og han i en annen farge. Så diskuterer dere de dere hear felles.
Gjest Tex Skrevet 20. juli 2003 #72 Skrevet 20. juli 2003 De navnene jeg sitter igjen med er : David Benjamin Isak Oskar Mikael Gabriel Bare det at sambo liker ingen av dem :cry: Jeg liker dem, Jinx-vennen........
Sweetness Skrevet 21. juli 2003 #73 Skrevet 21. juli 2003 Jeg synes Joril er veldig fint! Det klinger like bra på en nusselig guttebaby som på en kjekk mann.
Gjest Tex Skrevet 21. juli 2003 #74 Skrevet 21. juli 2003 Jeg synes Joril er veldig fint! Det klinger like bra på en nusselig guttebaby som på en kjekk mann. ..... :o .... Ble fort til Torill i mine ører.....
Jinx Skrevet 24. juli 2003 Forfatter #79 Skrevet 24. juli 2003 Kanskje jeg bare skal kalle dem Emmert etter forslag fra Lillen... (Bkg...trodde det var jenter, og de skulle hete Emma & Ida)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå