Jinx Skrevet 11. juli 2003 #1 Skrevet 11. juli 2003 Jeg venter to gutter, og har derfor begynt å tenke på navn.. Men vil ikke ha noe "alle heter", så vi er på utkikk etter litt "uvanlige navn".. Har falt litt for IMRE ...
Jinx Skrevet 11. juli 2003 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2003 Det må være pent å da Å ikke med æ ø å...
RoadQueen Skrevet 11. juli 2003 #5 Skrevet 11. juli 2003 Gorm og Randar er lite brukte navn, Snorre også til dels.
siina Skrevet 11. juli 2003 #6 Skrevet 11. juli 2003 Trym er litt spesielt da. Og det klinger bra sammen med Imre, synes jeg. -siina-
Madison Skrevet 11. juli 2003 #7 Skrevet 11. juli 2003 Eneste som var fint av disse er Noah syns jeg.. Navn som ikke er så veldig vanlig.. Lucas? Veldig pent syns jeg. Casper og. Navn alle har hørt da. Leander er uvanlig og fint bl.a..
rosen Skrevet 11. juli 2003 #8 Skrevet 11. juli 2003 Her er noen .... Jeg liker også navn som ikke er vanlig, men er ikke så glad i typisk norrønske navn, sånn gaute stil om du skjønner. Få høre når dere har bestemt dere da! Leander Oliver Olander Emil August Emre Fabian Konrad Patric Embrik William Lorentz Ruben Teodor Birk Nataniel Villemann Emil
*Lillian* Skrevet 11. juli 2003 #9 Skrevet 11. juli 2003 * Odin * Tengel * Ulv Det er iallfall mine favorittnavn når det kommer til gutter Ikke vet jeg om så mange som heter det heller. Lillian
Jinx Skrevet 11. juli 2003 Forfatter #10 Skrevet 11. juli 2003 Mange fine navn Å mange av dem er på listen min også.. (Lukas, Trym, Leander mm) Embrik var helt nytt for meg... Spennende
Jinx Skrevet 11. juli 2003 Forfatter #11 Skrevet 11. juli 2003 Tengel syns jeg også er fint... (men ikke sambo..både det og Odin er "hestenavn")
Madison Skrevet 11. juli 2003 #12 Skrevet 11. juli 2003 Her er noen .... Jeg liker også navn som ikke er vanlig, men er ikke så glad i typisk norrønske navn, sånn gaute stil om du skjønner. Få høre når dere har bestemt dere da! Leander Oliver Olander Emil August Emre Fabian Konrad Patric Embrik William Lorentz Ruben Teodor Birk Nataniel Villemann Emil Jaaa der sa du noe :D nest nest siste på lista. Bare at jeg tenker Natanael..ikke med i. Eller uttales det sånn likevel? :D
rosen Skrevet 11. juli 2003 #14 Skrevet 11. juli 2003 Her kan du sjekke navnestatistikken.... Hvor mange som har akkurat DET navnet :D http://www.ssb.no/navn/
Molanya Skrevet 11. juli 2003 #15 Skrevet 11. juli 2003 Maximillian. Også har jeg ett til, sjeldent, men det skal jeg spare til meg selv.
Leo Skrevet 11. juli 2003 #16 Skrevet 11. juli 2003 Jaran, Reider og Aksel synes jeg er fine og i hvert fall de to første, er uvanlige navn.
Jinx Skrevet 12. juli 2003 Forfatter #17 Skrevet 12. juli 2003 Oj så spennende.. Hvor kommer alle disse ukjente navnene fra ? Jaran, Reider, Sondov og Jardar ?? Har aldri hørt om de heller jeg Artig !!
Gjest lurven Skrevet 12. juli 2003 #18 Skrevet 12. juli 2003 Jeg venter to gutter, og har derfor begynt å tenke på navn.. Men vil ikke ha noe "alle heter", så vi er på utkikk etter litt "uvanlige navn".. Har falt litt for IMRE hva med kai og jack
Leo Skrevet 12. juli 2003 #19 Skrevet 12. juli 2003 Jaran er en variasjon av Jørund fra en liten bygd på Vestlandet. Reider tror jeg det var noen som kom på fordi Reidar hører slik ut når det uttales på dansk... (Moren i familien var dans).
kimmi Skrevet 12. juli 2003 #20 Skrevet 12. juli 2003 Oj så spennende.. Hvor kommer alle disse ukjente navnene fra ? Jaran, Reider, Sondov og Jardar ?? Har aldri hørt om de heller jeg Artig !! jardar er da ikke så skjelden??? jeg har hørt det mange ganger. om vi fikk gutt (hvilket vi ikke gjorde) hadde vi tenkt å kalle han Gilbert. internasjonalt, koslig og ikke minst utradisjonelt. Gilbert - :D - jeg liker det navnet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå