Gå til innhold

Fortvilet stefar


Gjest ts

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest en tråd her om stefar/stedatter problematikk vil jeg lufte mitt vannvittige problem.

Jeg har utrolig nok en 16 år gammel stedatter som helt åpenlyst har lyst til å ha sex med meg.

Jeg må si med en gang at dette er helt uaktuellt for meg å begi meg ut på.

Tror hun har en slags forelskeles greie med meg og det har hun hatt helt siden hun var 12-13 år. Hun er ellers en helt normal jente med venner fritidsaktiviteter og gode karakterer på skolen. Hun har ikke hatt noen kjæreste og er jomfru. Vi har et veldig godt forhold til hverandre forøvrig. Tror hun har fått en slags fantasi om at jeg skal være hennes første.

Dette er ikke noe jeg har lagt opp til og jeg er ikke interesert i henne på denne måten overhodet. Hun kommer ofte naken ut av dusjen når vi er alene og passer på at jeg får sett henne. Hun har prøvd å kysse meg. En natt våknet jeg av at hun kom å la seg i sengen min naken og hun gjorde det helt klart hva hun ville.

Jeg har selvfølgelig prøvd å snakke med henne om hvor galt dette er både mot henne selv og ikke minst moren hennes som jo er min kjæreste.

Jeg har foreløpig ikke sagt noe til moren hennes for jeg vet ærlig talt ikke hvordan det vil ta i vei. Håper jo at dette er en forvirret fase og at det går over.

Mitt spørsmål er om noen av dere har noen formening om hvorfor hun gjør dette?

Hva er galt med henne? Har noen av dere jenter hatt et crush for stefaren sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...