Gå til innhold

Ett kyss


Gjest Bekymringsfull

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymringsfull

Om en har en kjæreste som man ikke er helt sikker på lenger. Du føler ikke det samme og kjenner ikke kriblingene i magen når du ser ham og sommerfuglene når han kysser deg er ikke der lenger.. Samtidig har du interesse for en annen og lurer på hvem som egentlig er rett for deg. Er det "lov" og kysse ham andre for å se om det *klikker*? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må vel kjæresten din svare på, for det er jo han som skal vurdere om han mener det er utroskap eller ikke. Du kan jo spørre kjæresten din, og samtidig forklare han hvordan du har det. Husk, man fikser aldri et forhold utenfor forholdet. Derfor syns jeg du skylder kjæresten din å fortelle han sannheten, så kanskje han gjør det enkelt for deg.

Hadde min mann gjort noe slikt, er det utroskap i mine øyne. Det samme om jeg hadde gjort noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Om en har en kjæreste som man ikke er helt sikker på lenger. Du føler ikke det samme og kjenner ikke kriblingene i magen når du ser ham og sommerfuglene når han kysser deg er ikke der lenger.. Samtidig har du interesse for en annen og lurer på hvem som egentlig er rett for deg. Er det "lov" og kysse ham andre for å se om det *klikker*? :sjenert:

Jada, det er lov. Men ikke mer enn et kyss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei - det er ikke lov. Regner med kjæresten din ville sagt nei, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Em.. Om du faktisk ønsker å kysse en annen innerst inne for å se om dette klikker bedre enn med kjæresten din så er det nok på tide å avslutte forholdet du er i. Helst i forrige uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nei, det er ikke greit. Er du ikke forelsket i kjæresten din mer, så slå opp med han før du tester ut andre. Hvis det er kjæresten du har klaget på i andre tråder her inne så er det kanskje ikke en så dum ide å faktisk gjøre det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroskapsgrenser er noe du må klargjøre med kjæresten. Velger du å gå bak ryggen hans, er det med en gang et svik.

Men for å snu litt på flisa.. Hadde du likt det om han stilte dette spørsmålet til sine kamerater e.l og hatt så i tankene å kysse en annen for å se om det kribler mer der?

Om du kan svare "Nei, dette hadde jeg ikke likt", så tror jeg du kanskje vet svaret på hvor du skal være hen også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wacmoc

For meg er dette helt klart utroskap.. Om du tviler på forholdet og vil "prøvekysse" andre, så kanskje det er på tide til å gå til hvert deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...