Gå til innhold

Forelsket i en annen


Gjest deppa

Anbefalte innlegg

Gjest deppa

Har vært sammen med en kar i 8 år, samboere i 7 år.. Han fridde til meg i sommer, jeg svarte at jeg ville gifte meg med han men at jeg ikke var klar. Vi er verdens beste venner, men jeg er redd jeg har blitt forelsket i en annen. Det er gjengjeldt, men jeg har ikke vært fysisk utro..

Er det noen som har vært i samme situasjon? Jeg er livredd for å såre samboeren min, men jeg er i villrede fordi jeg lurer på om jeg ville "latt meg selv" få følelser for en annen hvis jeg var på riktig sted/ i "riktig" forhold.

Samtidig er jeg redd for å bli singel i en alder av 28 år.. for jeg kan ihvertfall ikke bare "gå videre" til han andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De aller fleste blir forelsket eller tiltrukket av en annen i løpet av et langt forhold.

Det er ikke unormalt. Så det betyr ikke automatisk at du er i et feil forhold.

Jeg vil råde deg til å skrive ned hva du ønsker av et forhold, og ekteskap.

Så skriver du ned hva du har med samboeren din. Vær ærlig når du skriver listene, og Husk at spenningen går ut av alle forhold etter en stund.

Positivt og negativt.

Tenk også etter om du har lyst til å love noen evig troskap, eller om det bare er samboeren din du tviler på.

Videre vil jeg råde deg til å holde deg unna ham du er forelsket i, så lenge du er i et forhold. Fysisk utroskap er bare en av mange måter å være utro på, og ikke den eneste måten å såre partneren på.

Å være singel i en alder av 28 er ikke et problem. Jeg gjorde mitt livs kupp når jeg traff forloveden min i en alder av 37. :) Så du har ingenting å bekymre deg for.

Jeg vet at det er en frase, men det er sant.

Bruk tid til å bestemme deg for det forholdet du er i. Velger du å gjøre det slutt, kan du utforske han du er forelsket i, eller hvem andre du vil.

Lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...