Gå til innhold

Slaskete menn?


Gjest Gjest_Gutt_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gutt_*

hehe, dette er kanskje et litt håpløst emne å starte av meg som er gutt, men jeg blir ofte litt forbauset over mitt eget kjønn.

La meg først poengtere at jeg synes metroseksuelle gutter er HELT bak mål. De gjør ingenting riktig med tanke på å være attraktive for sitt motsatte kjønn.

MEN, hva med gutter på den andre siden av skalaen? Gutter som er bleikfeite, tar lite stolthet i sin fremtoning, lar håret gro, er skjeggete, men dusjer hver dag slik at de er å betrakte som renslige.

Hvordan kan jenter ende opp med slike gutter? Er det mulig å bli så desperat etter å komme inn i et forhold?

Hvor ANTI-overfladisk er det mulig for en jente å være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg elsker og tenner på min bleikfeite, renslige, skjeggete mann. :enig:

Han er jordnær, trygg, smart og ikke veldig opptatt av hvordan han blir oppfattet . Kunne ikke funnet noen bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Jeg elsker og tenner på min bleikfeite, renslige, skjeggete mann. :enig:

Han er jordnær, trygg, smart og ikke veldig opptatt av hvordan han blir oppfattet . Kunne ikke funnet noen bedre.

Det hun finner attraktivt - vil ikke en annen mann klare å se .Kanskje hun syns den mannen er flott likevell - selv om du lurer på hva hun ser i han ?

Har også sett de pene mennene - med unskyld - rå - stygge damer de har ....

Har mange gang lurt på - herlighet - klarte du ikke finne noe mer lekkert enn det der ? Tror man blir litt blind i valg av partner ofte. Og blir man glad i et menneske - så blir det mennesket automatisk litt penere enn det egentlig kanskje er .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gutt_*

Jeg forstår hva dere mener, men tror dere misforsto hva jeg mente.

Det er egentlig ikke utseende jeg referer til, men hvor mye "tak" det er i gutten.

Jeg ser egentlig at denne posten var helt håpløs. Jeg får ikke formulert meg riktig og fremstår som en overfladisk dick, som er illojal mot Mannefronten.

MODERATOR:

Vær vennlig og slett denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken

Jeg forstår godt hva du mener ts, som et eksempel kan jeg fortelle om en veninne av meg som nettop er blitt sammen med en 40 år gammel man med 3 ukers skjegg, svettelukt, et barn på tre år og sosial stønad som eneste inntekt (han gidder ikke jobbe, han kan, men gidder ikke).. Jeg er heller ikke overfladisk, men jeg ser problemet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Feminin jente
hehe, dette er kanskje et litt håpløst emne å starte av meg som er gutt, men jeg blir ofte litt forbauset over mitt eget kjønn.

La meg først poengtere at jeg synes metroseksuelle gutter er HELT bak mål. De gjør ingenting riktig med tanke på å være attraktive for sitt motsatte kjønn.

MEN, hva med gutter på den andre siden av skalaen? Gutter som er bleikfeite, tar lite stolthet i sin fremtoning, lar håret gro, er skjeggete, men dusjer hver dag slik at de er å betrakte som renslige.

Hvordan kan jenter ende opp med slike gutter? Er det mulig å bli så desperat etter å komme inn i et forhold?

Hvor ANTI-overfladisk er det mulig for en jente å være?

Jeg synes de ser forferdelige ut, de typene du beskriver. Metroseksuelle menn, som Jens Stoltenberg og Kronprins Haakon Haraldsen er stygt og veldig tøffel: tenner meg ikke i det hele tatt: tynne, bleke og feminine er hva de er - og det er ikke stilig.

Den andre typen du beskriver, den blekfete, er forkastelig. Jeg ville aldri ha vist meg med slike.

Takke meg til veltrente, hardmuskuløse, atletiske og maskuline menn med vaskebrettmager og brede skuldre som er høye og kan beskytte kvinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Jeg synes de ser forferdelige ut, de typene du beskriver. Metroseksuelle menn, som Jens Stoltenberg og Kronprins Haakon Haraldsen er stygt og veldig tøffel: tenner meg ikke i det hele tatt: tynne, bleke og feminine er hva de er - og det er ikke stilig.

Den andre typen du beskriver, den blekfete, er forkastelig. Jeg ville aldri ha vist meg med slike.

Takke meg til veltrente, hardmuskuløse, atletiske og maskuline menn med vaskebrettmager og brede skuldre som er høye og kan beskytte kvinner!

Håper for ditt eget beste at du er en skjønnhet. Herlighet, "forkastelig"?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_meg_*
Jeg synes de ser forferdelige ut, de typene du beskriver. Metroseksuelle menn, som Jens Stoltenberg og Kronprins Haakon Haraldsen er stygt og veldig tøffel: tenner meg ikke i det hele tatt: tynne, bleke og feminine er hva de er - og det er ikke stilig.

Den andre typen du beskriver, den blekfete, er forkastelig. Jeg ville aldri ha vist meg med slike.

Takke meg til veltrente, hardmuskuløse, atletiske og maskuline menn med vaskebrettmager og brede skuldre som er høye og kan beskytte kvinner!

Det er jammen meg godt at smaken er forskjellig. Jeg syns det er helt ok å ha preferanser men den nedrakkingen av personer som ikke passer inn i preferansene syns jeg blir litt lavmål.... og noe jeg ikke finner attraktivt i noen person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de ser forferdelige ut, de typene du beskriver. Metroseksuelle menn, som Jens Stoltenberg og Kronprins Haakon Haraldsen er stygt og veldig tøffel: tenner meg ikke i det hele tatt: tynne, bleke og feminine er hva de er - og det er ikke stilig.

Den andre typen du beskriver, den blekfete, er forkastelig. Jeg ville aldri ha vist meg med slike.

Takke meg til veltrente, hardmuskuløse, atletiske og maskuline menn med vaskebrettmager og brede skuldre som er høye og kan beskytte kvinner!

Hehehe, du er veldig bastant og unyansert, men jeg er prinsippielt enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tr...
Hehehe, du er veldig bastant og unyansert, men jeg er prinsippielt enig :)

Unge, umodne folk er gjerne det, men det pleier som regel å gå seg til med årene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, dette er kanskje et litt håpløst emne å starte av meg som er gutt, men jeg blir ofte litt forbauset over mitt eget kjønn.

La meg først poengtere at jeg synes metroseksuelle gutter er HELT bak mål. De gjør ingenting riktig med tanke på å være attraktive for sitt motsatte kjønn.

MEN, hva med gutter på den andre siden av skalaen? Gutter som er bleikfeite, tar lite stolthet i sin fremtoning, lar håret gro, er skjeggete, men dusjer hver dag slik at de er å betrakte som renslige.

Hvordan kan jenter ende opp med slike gutter? Er det mulig å bli så desperat etter å komme inn i et forhold?

Hvor ANTI-overfladisk er det mulig for en jente å være?

Vet ikke. Kanskje prinsen ble til en frosk når de kysset han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...