Gå til innhold

Hva leter dere jenter ette hos en gutt/mann ?


Gjest Gjest_Espen_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Espen_*

ja, hva er det dere ser etter ? Hvordan liker dere at menn oppfører seg ? Hva sjarmerer dere ? Hva er kult hos en gutt ?

Trenger ingen diskusjoner her, bare hva dère syns :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du...

Hva jeg forventer kommer veldig ann på alder. Man kan jo faktisk ikke forvente det samme fra en gutt på 19 som en mann på 50...

Kanskje du skulle skrive litt mer spesifik alder? Da får du kanskje svar som passer deg bedre. Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Menn skal være:

ærlige

skal kunne stå for det de mener

ikke late som de er noe de ikke er

de skal vise at de bryr seg

de skal forstå at de ikke hjelper til med husarbeid, det deler man

de skal forstå at de ikke passer sine egne barn, de deler på ansvaret

tørre å si fra om ting

tørre å se at de elsker deg

Sikkert mer jeg kommer på, men jeg krever ikke mer av kjæresten enn hva jeg gjør av meg selv. Det aller viktigste er vel å tørre å satse på kjærligheten, ta sjansen på å bli såret og ikke skal være så tøffing at man ikke tørr å elske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, hva er det dere ser etter ? Hvordan liker dere at menn oppfører seg ? Hva sjarmerer dere ? Hva er kult hos en gutt ?

Trenger ingen diskusjoner her, bare hva dère syns :) :)

Jeg ser etter en som er jordnær og fornuftig. Han må være omsorgsfull, oppmerksom og snill.

Jeg blir sjarmert av menn som ikke tar seg selv høytidelig, som er seg selv på godt og vondt.

Derimot blir jeg IKKE sjarmert av gutter som er altfor jålete, ser at det har blitt en eksplosjon av gutter som ser ut som de både har sovet for lenge i et solarium og stjålet av mammas sminkepung. Fysj!

Heldigvis har jeg funnet drømmemannen, så jeg slipper å bekymre meg lenger :)

Vær deg selv du, tilgjort er ikke attraktivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vil du vite hva som tiltrekker damer? eller vil du vite hva inviduelle damer her på Kg tiltrekkes av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
ja, hva er det dere ser etter ? Hvordan liker dere at menn oppfører seg ? Hva sjarmerer dere ? Hva er kult hos en gutt ?

Trenger ingen diskusjoner her, bare hva dère syns :) :)

Spørs hvor gammel du er...er du tenåring, synes jeg ikke det er så interessant å svare. Er du veldig uerfaren og ung, gidder jeg ikke å svare.

Så egentlig vier jeg kun oppmerksomhet til ekte menn som vet hvordan kvinner skal behandles og snakkes . Derfor kan du ikke få svar.

Men håper mange andre gidder, så får du noe å jobbe med.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Espen_*
Spørs hvor gammel du er...er du tenåring, synes jeg ikke det er så interessant å svare. Er du veldig uerfaren og ung, gidder jeg ikke å svare.

Så egentlig vier jeg kun oppmerksomhet til ekte menn som vet hvordan kvinner skal behandles og snakkes . Derfor kan du ikke få svar.

Men håper mange andre gidder, så får du noe å jobbe med.

Lykke til.

Hvis du hadde giddet og lest de andre innleggende så hadde du fått svar på alderen.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wacmoc

Ærlig

Hyggelig&Snill

IKKE voldelig

Klarer å styre sinnet sitt

Søt

Litt romantisk, ikke hver dag, men kanskje en dag i uka e.l

Omteksom

Til å stole på ( noe av det viktigste.. )

Stå for det de mener

Ta et nei for et nei

Sjalu ( Jeg syntes det er viktig at en gutt er litt sjalu, så jeg får "bekreftelse" på at han bryr seg. Litt sjalusi er alltid sunt :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18 år, og leter sånn ca etter dette hos en mann:

han klarer å utfordre meg.

han får meg til å føle meg spesiell.

han tenner meg.

han gjør romantiske ting for meg. trenger ikke å være mer enn at han sender en sms om at han er glad i meg, eller gir meg et kyss når jeg minst venter det.

han går over ens med venninnene mine, og blir ikke sjalu på kompisene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...