Gå til innhold

Hva er din "hemmelighet" ?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg stjal penger fra den gamle jobben min.

Jeg har hatt sex med ekskjæresten til bestevennina mi.

Jeg hater meg selv, alle andre tror jeg er selvsikker.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Min hemmelighet er ikke veldig ille, men jeg føler at mange ikke forstår seg på meg - de tror jeg ikke har lyst å være sammen med dem, men problemet er at jeg har aldri sett noen stor glede i å tilbringe tid sammen med andre.. Jeg har det veldig koselig når jeg er med andre, når jeg først er ute, men jeg trives bedre i mitt eget selskap enn med noen andre mennesker - venner eller familie. Jeg foretrekker heller å sitte alene enn å dra ut på kaffe med andre f.eks.

Jeg har det også slik :) Jeg er vel en "ensom ulv" som trives veldig godt i mitt eget selskap, men liker også å være sammen med andre av og til. Problemet er at jeg har mistet en del venner på grunn av det, derfor prøver jeg å være litt mer sosial :)

Ellers er min hemmelighet at jeg har overaskende god selvtillit, selvom jeg jeg er ensom og deprimert.

Og så støtter jeg mammas utroskap mot pappa( visste det lenge før han fikk vite det) har ikke medfølelse for han, selvom han aldri har gjort meg noe...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en sinnsyk dødsangst.

Klarer ikke å være alene hjemme om kvelden, innbiller meg at det skal kommme innbrytere og drepe meg på de mest groteske måter.

Har forferdelige drømmer om det samme, pleier å våkne opp mitt om natten, svett og hjertet banker og tør ikke å sovne igjen.

Skrevet

likte denne tråden så godt at jeg måtte regsiteremeg for å være med :)

min hemmilghet er: har 2 diagnoser ingen vet om :lur:

...føler meg ganske mislykket

....skulle ønske jeg kunne være lykkelig

...ingen vet jeg er vært hjemme og deppet siden mandag :trist:

.....

det kommer flere.... :fnise:

Skrevet

Jeg har en sinnsyk dødsangst.

Klarer ikke å være alene hjemme om kvelden, innbiller meg at det skal kommme innbrytere og drepe meg på de mest groteske måter.

Har forferdelige drømmer om det samme, pleier å våkne opp mitt om natten, svett og hjertet banker og tør ikke å sovne igjen.

denne kan jeg signere på :sjenert:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt masse psykiske problemer og går jevnlig til psykolog. Tar antidepressiva. Har dårlig selvtillit, men folk tror jeg er selvsikker og trygg. Det rare er at etter å ha lest denne tråden føler jeg meg friskere enn på lenge. Trodde ikke det var så mange som slet...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

HATER stygge mennesker som tror de er bedre en andre forde de har gått mere en yrkesfag

Hater mennesker som ikke vet at det er noe som heter yrkesfag

jeg hater folk som bruker rapport knappen hver gang de føler sge truffet, men at vedkommende får beholde sitt trakkaserings innlegg!

Jeg har skikkelig fordommer mod moderatorer som ikke gjør jobben sin skikkelig og som forskjellsbehandler folk..Og de er det mange av på nette

Det er min hemmelighet!!

Skrevet

- En 20 år eldre mann liker meg, og hadde det ikke vært for at jeg var redd for hva vennene mine ville si, hadde jeg nok tatt sjansen på han.

Om du tror denne mannen vil gjøre noe positivt for deg, så bør du drite i hva vennene dine mener om saken. Lykke til!

:klemmer:

• Liker 1
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min sliter med angst, noe som gjør at han ikke greier å reise mer enn noen få mil unna der vi bor. Han greier ikke å reise på ferie med meg og barnet vårt. Han greier ikke kjøre langt når det er mørkt. Han greide ikke å være tilstede på sykehuset når jeg fødte. Han greier ikke å gå til lege, men har lovet seg selv og meg at han skal gjøre det i løpet av sommeren. Dette er kjempevondt, for jeg føler det hemmer hele forholdet vårt. Jeg tør heller ikke si så mye om angsten og hva jeg føler til han, for han hater å snakke om det. Dermed vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.

Var godt å få det ut.

Skrevet

Ikke så mange hemmeligheter egentlig, men har vert elskerinne til en gift mann. Egentlig HELT i mot mine prinsipper, men fy f... så bra sex. :fnise:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mange hemmeligheter.

-Sliter med spiseforstyrrelser. Har gjort det i minst 8 år. Ikke mange som vet hvor vanskelig jeg har det pga. det. Hater det.

-Noen ganger syns jeg at jeg har et veldig pent ansikt. Mens andre ganger spyr jeg av meg selv.

-Er utrolig redd for å miste noen jeg er glad i eller bli avvist av andre. Derfor åpner jeg meg veldig sjeldent og har problemer med å sosialisere meg. Jeg trives i mitt eget selskap, men er mer alene enn jeg ønsker. Er ikke 20 år engang og er veldig ensom:(

-Jeg har vært utro mot kjæresten min, med ei venninne, flere ganger. Har ikke dårlig samvittighet.

-Får bedre selvtillit av å være sammen med folk som tydelig har dårligere selvtillit enn meg eller som er "svakere" enn meg.

-Jeg liker ikke kjæresten min. Han behandlere meg som dritt og jeg gleder meg til den dagen jeg dumper han.

-jeg er forelska i kompisen til typen og er deprimert fordi jeg aldri kommer til å få han:(

Skrevet

Min hemmelighet er at alle tror jeg er veldig hemmelighetsfull og har masse hemmeligheter, mens jeg i realiteten har absolutt ingen hemmeligheter i det hele tatt.

Jeg forteller ikke alt til alle, ettersom jeg forsøker å justere samtaleemner i forhold til hvem de er og interessefelt..og fordi jeg til tider kan ha sterke kontraster kan det variere litt hvordan folk ser på meg.

Skrevet

- Jeg dagdrømmer hele tiden, hver dag.I hodet mitt lever jeg på en måte det perfekte livet jeg egentlig vil ha

- Jeg pleier å snakke høyt med meg selv da jeg er alene

- Jeg har problemer med å betro meg til folk, foretrekker heller å være den som lytter. Hater at andre skal se at jeg har problemer, derfor smiler jeg og later som om alt er bra hele tiden

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Min hemmelighet er at ikke så langt inne føler jeg meg utrolig ensom. Har angst for å være alene. Alltid hatt kjæørester gjennom årene for å slippe å være alene. Nå har jeg møtt drømmeprinsen, men jeg klarer ikke å slappe av da heller. Tenk om han skulle gå ifra meg eller om noe skulle skje med han? Alle tror jeg har det så fint siden jeg har en fin leilighet,fin bil og tjener bra. Men penger gjør en ikke lykkelig gitt

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Min største hemmelighet er vel at jeg har vært heroinmisbruker. Har vært nykter i 5 år, og har det egentlig veldig bra. Studerer og er samboer :)

Gratulerer! Stolt av deg :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

JEG har sikkert postet 5-7ting her inne, men som a anonym. slik at jeg ikke skal ha så mye på listen min, men nå avslører jeg jo mer enn nok.

Er sammen med kjæresten min kun fordi sexen er bra og jeg føler han er min trygghet.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke gangetabellen.

Selv om jeg er gift forelsker jeg meg i andre menn hele tiden.Opp over ørene!!!!!

Jeg synes mannen min skryter mye av seg selv!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

oj....glemte en viktig hemmelighet:

Jeg stikker av fra jobb nesten hver dag...flere timer før arbeidsdagens slutt!Ingen merker det for jeg er tilgjengelig på mobil og sier jeg er ute hos kunder.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg har lyst til å treffe ei dame fra thailand eller noe, men tør ikke pga ungen min, redd hun skal bli mobbet.

jeg har blit annmeldt for voldtekt en gang, av ei dame jeg alldri har mødt i mit liv:-(

jeg synes jeg er en av de flinkeste på jobben, så gjør sjefen min også, men siden de andre vil bli såret og sure om det nevnes holder vi kjeft om det.

jeg er livredd for å gjøre feil.

jeg bryr meg mye om hva andre mener om meg, men later som det ikke bryr meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...