Gå til innhold

Hva er din "hemmelighet" ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har aldri kunnet like moren min

Jeg har vært prostituert

Jeg har prøvd hasj, marihuana, amfetamin, ecstasy, kokain og div piller

Jeg synes gamle mennesker er ekle

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bipolar, men det er få som vet det. Jeg tar medisiner og de hjelper, men jeg skammer meg over sykdommen og i mine depressive perioder vil jeg intet annet enn å dø. Vil sove hele tiden og blir forferdelig innesluttet. Er ferdig utdannet og skal begynne i lederstilling i August men aner ikke hvordan jeg skal klare det.

Jeg er besatt av utseende mitt, googler pene damer og sammenligner meg selv med bildene. Ser meg i speilet utallige ganger pr.dag. Jeg skulle ønske jeg var den peneste i hele verden. Når jeg først føler meg veldig attraktiv (jeg er visst det i følge andre) blir jeg deppa fordi det ikke bedret tilværelsen min.

Innerst inne tror jeg ikke at jeg elsker min forlovede. Han er rett og slett litt rar, av og til blir jeg flau på hans vegne. Jeg klarer ikke forlate han fordi jeg synes synd på han og er selv redd for å være alene. Dessuten vet jeg at han alltid vil være der for meg hundre prosent.

Jeg hater livet mitt og er forferdelig misunnelig på suksessfulle mennesker.

Min far er alkoholiker og min mor har sterke psykiske problemer.

Jeg har hatt rusproblemer og måtte kutte ut hele "venne"gjengen min for å klare meg. Nå har jeg nesten ingen venner og synes det er forferdelig flaut. Forloveden min har det helt likt.

Jeg elsker rusmidler og skulle gjerne ruset meg hver dag men gjør det ikke.

Jeg synes det er slitsomt å bli kjent med nye mennesker og etablere nye vennskap siden jeg har hatt det livet jeg har hatt.

Jeg gir totalt faen i politikk.

Jeg har latt meg selv bli utnyttet seksuelt, var så ensom på daværende tidspunkt at jeg ikke klarte å sette en stopper for det.

Jeg føler livet mitt er et jævla skuespill !!

Men inne i mellom har jeg det ganske fint, faktisk

:gjeiper:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært prostituert

Jeg har prøvd hasj, marihuana, amfetamin, ecstasy, kokain og div piller

Underskriver sistnevnte, kunne aldri jobbet på gamlehjem!!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært utro mot kjæresten min. 2 ganger. 4 kyss den ene gangen, klining den andre gangen.

Har har vært avhengi av hasj og blåvalium, prøvd kokain 2 ganger, amfetamin 1 gang, ecstasy 5 ganger og tok en periode mange conserta om dagen for rusens skyld.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på konsert og var helt fremme med scenen. Det ble så mye pressing fra de bak at jeg til slutt måtte holde rundt en ukjent fyr. Det vil si han stod forann inntil gjerdet og jeg stod bak. Fyren var fantastisk kjekk og det strålte vennlighet i øynene hans. Etterhvert begynte jeg å beføle overkroppen hans. Han gjorde ingen motstand, vi stod slik gjennom hele konserten. To edru og ukjente mennesker. Det var fantastisk. Når konserten var over bare slapp jeg taket og forsvant i mengden. Jeg så han aldri igjen.

- Kjæresten min stod lengre bak.

Jeg har aldri vært utro før og kommer aldri til å bli det igjen (jeg anser min handling som utroskap). Men jeg angrer ei og kommer aldri til å glemme den konserten. Jeg aner ikke hvorfor jeg gjorde det og klarer ikke få dårlig samvitighet.

Skrevet

-Eg har skikkeleg "klisterhjerne" på alle moglege "unødige" opplysningar om andre personar, men brukar å late som om eg har hugsar like dårleg som alle andre - verkar som om eg ikkje har noko liv, berre sit og puggar opplysningar om andre folk...

:sjenert:

-Eg har masse rare fantasiar (ikkje seksuelle) og likar dikte opp historiar oppi hovudet mitt, står for eiga underhaldning, nær sagt...

Gjest Serena
Skrevet

I blant har jeg lyst til å google hersketenikker og implementere de i livet mitt...Helt alvorlig sitte og studere de for å "vise" andre.

Døgnrytmen er så ute av kontroll at det er flaut.

Ikke fornøyd med symmetrien i ansiktet, eller mangelen på den. Har lyst til å operere ansiktet.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet (endret)

Du - og alle andre som skriver "hemmeligheter" er nok ikke alene. Tankene og handlingene er kanskje mer vanlig enn man skulle tro, men de fleste snakker ikke om det høyt :)

Endret av gjestdeluxe
Gjest Pucifer
Skrevet

Egentlig så har jeg ingen hemmeligheter når jeg tenker meg om.

Det finnes ting jeg ikke sier til enkelte folk, men om saken kommer opp så har jeg ingen problemer med å fortelle eksakt hva jeg mener, så jeg holder det jo ikke hemmelig akkurat...mer unngår konflikter for en liten stund.

Skrevet

-Eg har skikkeleg "klisterhjerne" på alle moglege "unødige" opplysningar om andre personar, men brukar å late som om eg har hugsar like dårleg som alle andre - verkar som om eg ikkje har noko liv, berre sit og puggar opplysningar om andre folk...

:sjenert:

-Eg har masse rare fantasiar (ikkje seksuelle) og likar dikte opp historiar oppi hovudet mitt, står for eiga underhaldning, nær sagt...

Jeg har det på nøyaktig samme måte som deg!=)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en gang en mann jeg følte meg tilknyttet til umiddelbart. Det var ikke seksuell tilknytning, men vi var utrolig like. Det han sa, mente, følte, tekte - jeg sa, mente, følte og tenkte det samme som han. Vi lo og vi lo av de samme morsomme øyeblikkene og jeg har aldri følt meg mer lik en person før. Vi har møttes før, men har ikke kjent han. Vi er så like at jeg begynte å leke med tanken om vi kunne være "soulmates" selv om at jeg ikke har noen romantiske følelser for han...

Gjest boblebrus
Skrevet (endret)

- Trenger en fridag innimellom, kun for meg selv. Bare meg, hjemme, hvor jeg kan pusle med mitt og slappe av uten å finne på noe spesielt, og uten at jeg må ta hensyn til andre. Mange synes ikke å forstå dette. Kan fint ha en dag uten å gjøre noe som helst.

- Jeg drømmer om å utgi bok en dag, og når jeg trasker rundt i byen dikter jeg opp spennende historier om livet til forbipasserende :ler:

Endret av boblebrus
Skrevet

Later som jeg er i godt humør ganske ofte når jeg egentlig sliter noe sykt med anorexiaen. Håper en eller annen junkie skal gjenoppta kontakten så jeg kan speede meg så jeg slipper å spise i dagesvis, selv om jeg er helt ferdig med den slags for lenge siden.

Er nok bare fordi psykriater har ferie, og det er sommersesong og alle skal se så perfekte ut i bikiniene sine, slankereklamene er OVERALT, og en mister bakkekontakten. Dette har jeg kun sagt til 2 personer, fordi jeg vet de andre vennene mine kun vil dømme meg og se på meg som et mislykket tilfelle som tenker i narkotiske baner. Gleder meg til høsten, jeg.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble utsatt for en som prøvde å drepe meg.

Har vært avhengig av Somadril for å døyve smertene etter dette.

Jeg drikker MYE for å klare å sove og for å ikke være redd...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg HATER å trene. Allikvel er jeg medlem av to treningssentre og trener minst 6 ganger i uka... Jeg har en sykdom som gjør det vondt å bevege på seg, og vil aller mest ligge på sofaen og gå rolig turer, men jeg er livredd for å legge på meg så føler at jeg må trene masse. Sier til alle at jeg elsker å trene og bla, bla, bla, men er grådig missunderlig på alle som har et avslappet forhold til trening og kosthold..

Jeg føler meg feit og prøver å gjemme bort kroppen i alt for store klær. Jeg er str 34/36, prøver å overbevise meg selv om at jeg derfor ikke kan være feit, men syns jeg ser feit ut når jeg ser meg selv i speilet. Har tusen og en regel for hvordan jeg skal leve og spise, men bryter de daglig.. For hver regle jeg bryter føler jeg meg mer mislykket. Jeg tenker at når jeg bare klarer å bli super tynn vil alt bli helt perfekt! Selv om jeg en gang var supertynn og alt var langt fra perfekt, fortsetter jeg å tenke slik..

Nå skal jeg ut å trene igjen...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Annonymbruker igjen her. Tror forresten at jeg er skyld i min egen sykdom. Jeg tror jeg har ødelagt kroppen min med formye trening og dårlig spisemønster. Ingen av legene har anklaget meg for det eller hintet om det, men jeg tror jeg har vært med på å gi meg selv den skralle kroppen jeg nå har. Ganske kjedelig å tenke på.

Skrevet

Utrolig mange som har dårlig selvtilitt, jeg ante ikke at så mange sleit med dårlig selvbilde. Trist å lese om så mange vonde sjebner. Håper at situasjonen endrer seg for alle som har vonde og triste liv!

Skrevet

Jeg har hatt trikotillomani fra helt siden jeg gikk i barnehagen. Det er utrolig slitsomt og medfører skam- og skyldfølelse. Jeg har prøvd kognitiv terapi, men det fungerte bare en liten periode. På grunn av manien klarer jeg ikke å være sosial skikkelig og er ofte deprimert.

Skrevet

Tråden er ryddet iht KGs regler.

MissStiles, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...