Gå til innhold

Hvordan endre Arwens humør? HJELP!!


Arwen

Anbefalte innlegg

Har nå vært sur og grinete i tre dager. Er det noen som har noen bra tips på hvordan man kan komme i godt humør igjen? Er lei av å være sur :cry: :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde også en sånn periode for litt siden og det endte med en krangel med min kjære selvsagt...

Så jeg dro inn til byen, møtte en venninne og kjøpte meg litt nye klær og gikk på kafe, og kjøpte inn litt god mat til oss. Også overnattet jeg hos henne. Jeg kom tilbake med MYE bedre humør.

Og min konklusjon var at jeg trengte tid for meg selv. Måtte bare komme meg bort fra husets fire vegger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, det betyr at jeg fortsatt må gå å være i dårlig humør i en uke til. Er blakk og får lønn neste fredag.. får vel bare prøve å ta meg sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med og bare overnatte hos noen? Det fungerer også ganske bra... Det viktigste er å komme seg bort fra husets fire vegger og se andre ting...

Jeg er Shoppoman og det funker alltid for meg når jeg er i dårlig humør.. Trenger ikkevære noe store ting, men en liten ting til en selv...

Er det noe spesielt som plager deg? Jeg er i berg- dalbanehumør pga nerver til den store dagen den 02. august...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvfølgelig *klaske seg i hodet* er man blakk er det naturlig å være i dårlig humør.. får dra på jobb å tjene litt penger. det må jo hjelpe litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ville det være til hjelp om du så for deg trøffelhelten prøve å danse fugledansen iført kun tresko og caps fra felleskjøpet?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvordan jeg kan endre humøret ditt, men jeg kan sende deg masse positive tanker og ønske deg en vidunderlig dag. :lol:

Kansje det er i dag du bør kjøpe det et flaxlodd? :wink:

___________________________________________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Lille Ellen kommer hjem fra skolen og skryter til sin mor at en

venninne har fortalt henne hvordan man får barn.

"Javel lille venn, fortell meg om det da" sier moren til Ellen

Den lille jenta forklarer: "Ehhh.... Okay..... Først sa tar Mamma`n

Og Pappa`n av seg alle klærne, så står lissom tingsten til Pappa`n rett opp, så tar Mamma`n tingsten til Pappa`n i munnen og så lissom eksploderer den.. Slik får man barn!"

Moren til lille Ellen rister på hodet og humrer, lener seg over mot datteren, ser henne inn i øynene og sier :

"Ahh lille venn, sa søtt.. men det er ikke slik man får barn!! Det er slik man får smykker !!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange bra tips! :D Dere har gjort meg i bedre humør alle sammen

Ville det være til hjelp om du så for deg trøffelhelten prøve å danse fugledansen iført kun tresko og caps fra felleskjøpet?

psyke tanker i hodet mitt nå.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...