Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ja hva er det med disse søte nerdeguttene som får meg til å bli mo i knærne? :hjerter:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er superskjønne :)

Kjæresten min var nerd når han var liten :rødme:

Kjempeflink på skolen, rødt hår, briller og regulering. Han er ikke like søt som når han var liten, bare jævlig deilig og kjekk! :D

Gjest dioxide
Skrevet

Aiai, jeg har en svakhet for nerdegutter. Matthew Gray Gubler har fanget mitt hjerte pga. hans rolle i Criminal Minds.

Min yndlingskomiker, Ricky Gervais, kan vel også kalles for en nerd.

Skrevet

Nerd: Vil du bli med meg hjem og se på WoW-characterene mine?

Meg: :hjerter:

Gjest Gjest
Skrevet

Dette ble jeg overrasket av. Visste ikke at noen jenter liker nerdegutter. Jeg har iallfall aldri likt dem. Hadde vært interessant med en avstemning om hvor stor andel jenter som liker nerdegutter.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker også nerdegutter. Spenc i Criminal Minds er jo fantastisk. Jeg liker somregel alle gutter i serier som er fremstillt som nerden i gjengen. Jeg har for eksempel også en liten chruch på Turtle i Eounterage (men han er ikke akkurat den typiske nerd da).

Skrevet
Jeg liker også nerdegutter. Spenc i Criminal Minds er jo fantastisk. Jeg liker somregel alle gutter i serier som er fremstillt som nerden i gjengen. Jeg har for eksempel også en liten chruch på Turtle i Eounterage (men han er ikke akkurat den typiske nerd da).

Har du en krykke på han? :klø:

Jeg liker også nerdegutter, har giftet meg med en. :hjerter_rundt:

Gjest Gjest_Susanne_*
Skrevet

Hva definerer dere som nerdegutter da? :)

Gjest LanaLane
Skrevet

Oh Oh, nerdegutter, me likey!

min definisjon av nerdegutt er småkeitete mannfolk som kan det meste, være seg elektronikk,pc, bøker, et visst emne etc.

De vet ikke selv hvor herlige de er!

Jeg er ikke fan av den supertynne spence-typen, men jeg vil si at Edward Norton, Shia LeBouf etc er smånerdete i mine øyne, rett og slett fordi det ikke virker som om de vet at de er hotte.

Kjæresten min var en spinkel liten nerdegutt da jeg møtte ham for 3 år siden, nå har han blitt en muskuløs nerdemann :rødme:

Gjest Gjest
Skrevet

Uff, kvisete, stygge, tynne, bleke, og uten sosiale antenner. Slike vil en ikke ha!

Skrevet
Uff, kvisete, stygge, tynne, bleke, og uten sosiale antenner. Slike vil en ikke ha!

Nå er faktisk ingen av de nerdene jeg kjenner slik, og det er vel så langt unna en beskrivelse av min nerdemann som det er mulig å komme.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
Nå er faktisk ingen av de nerdene jeg kjenner slik, og det er vel så langt unna en beskrivelse av min nerdemann som det er mulig å komme.

Enig! Jeg og liker såkalte nerdegutter - dvs nerd pr min definisjon er en som IKKE er en glatt "pen" gutt som er litt jålete og opptatt av utseende. Han må gjerne ha "nerdete" humor, liker brune puber heller enn fancy utesteder, rock heller enn trance osv:P

Han må være litt sjenert, søt og ikke hunkete. :D

NERDS JA TAKK..

Såkalte nerder er foresten stort sett myyye morsommere enn såkalte kule gutter. sådetså.

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg er litt usikker på hva dere mener med nerder, men jeg tenker på sånne er mest opptatt av f.eks data eller andre særinteresser. Nerdete humor som er så snevret rundt særområdet at bare likesinnede forstår den. Nerder bryr seg selvsagt ikke om hvordan klærne deres ser ut. Stusser litt når dere beskriver nerder som superkjekke. Klart det finnes nerder som er naturlig pene, men at nerdestil gjør gutter kjekkere har jeg vanskelig for å tro :klø:

Gjest Gjest_Susanne_*
Skrevet

Jeg tenker at det finnes 2 typer nerder..

Type 1: datanerd som tilbringer de fleste våkne timer foran pc`en, overintelligent, ganske usosial, har noen få likesinnede venner, bryr seg ikke om klær eller utseende generelt, ukysset i en alder av 20 da jenter ikke passer inn i hans verden, aldri vært på en fest osv..

Type 2: gjerne også datanerd (jobber gjerne innen data), intelligent, middels sosial, liker å se okey ut men er ikke noen moteslave, humoristisk, liker jenter som er intelligente og gode samtalepartnere, ikke noen ONS type, litt problemer med å ta initiativ overfor jenter, tar seg gjerne en fest av og til men er ikke noen festløve.. Ser for meg en skikkelig og trofast type :)

Nerdegutt nr 2: ja takk!=) Har nemlig en sånn..hehe

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Type 2: gjerne også datanerd (jobber gjerne innen data), intelligent, middels sosial, liker å se okey ut men er ikke noen moteslave, humoristisk, liker jenter som er intelligente og gode samtalepartnere, ikke noen ONS type, litt problemer med å ta initiativ overfor jenter, tar seg gjerne en fest av og til men er ikke noen festløve.. Ser for meg en skikkelig og trofast type :)

Dette høres mer ut som en helt middels fyr enn som en nerdefyr da...

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg tenker at det finnes 2 typer nerder..

Type 1: datanerd som tilbringer de fleste våkne timer foran pc`en, overintelligent, ganske usosial, har noen få likesinnede venner, bryr seg ikke om klær eller utseende generelt, ukysset i en alder av 20 da jenter ikke passer inn i hans verden, aldri vært på en fest osv..

Dette er ikke min definisjon av nerder. Definisjon en finnes blandt nerder, men dette er ikke bare nerd; dette er en beskrivelse av en uten sosiale antenner. Beskrivelse to er en ganske normal gjennomsnittlig fyr.

Nerd er for meg; En person som ikke har utseende og klær som hovedfokus(men kan ha normal klessit), liker rock/metal og brunere puber, sterkt interessert i data/teknologi og over gnenomsnittet interessert bøker/filmer/musikk og kan mye særegent om sin genre. En nerd er ofte over gjennomsnittet intelligent (men ikke alle er like heldige her heller). En nerd er en som liker intelligente og humoristiske samtaler (jeg tar en del av nerdehumoren selv) og som ikke finner overfladiske samtaler på fest sammen med mange mennesker særlig interessante.

Innen min nerdesjanger finner man nok en større prosentandel av menn med dårligere sosiale antenner/hygiene etc. enn det man finner i den generelle befolkningen, men dette er ikke noe som gjelder for alle nerder og er ikke en nødvendig del av genren.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er også sammen med en slik mann/gutt. Og jeg blir bare mer og mer glad i ham :) Han har en barnslig glede når det gjelder dupeditter, men samtidig veldig intelligent og oppegående sosialt sett.

Gjest Stjernedryss
Skrevet

"Veldig oppegående sosial sett" er vel ikke akkuratt det man forbinder med en nerd. En nerd er vel en som setter interessefeltet sitt foran sosial omgang. Gjerne en som snakker kun om interessefeltet sitt, selv om det kjeder andre.

Gjest Gjest
Skrevet
"Veldig oppegående sosial sett" er vel ikke akkuratt det man forbinder med en nerd. En nerd er vel en som setter interessefeltet sitt foran sosial omgang. Gjerne en som snakker kun om interessefeltet sitt, selv om det kjeder andre.

Tja, min erfaring er at den typen nerd som jeg tror de fleste i denne tråden mener generelt sett har veldig gode sosiale antenner. Bedre enn mange av de såkalt "kule og hypersosiale". Nerdene er interesserte og nysgjerrige, gode samtalepartnere og omtenksomme i sosiale situasjoner. Men ikke så opptatt av å vise seg fram ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...