Gå til innhold

Paradise Hotel Danmark


missluna

Anbefalte innlegg

Gjest Emera

En ting er jo at de sperrer web-TV for hele serier, men å stanse sånn midt inni, det synes jeg de kunne spart seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg har sendt en mail til tv3.dk tidligere i dag angående sperren.

Poster kopi av svaret derfra når/hvis det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lina_*

Ja det gjør det :danse:

Hva skjer da.... Dårlig gjort å skremme oss slik. Og enda dårligere gjort om det forsvinner igjen.

Uansett, da blir det en varm dusj og så krype under dyna for episoden 30 da den blir lagt ut (og forhåpentligvis virker) om få minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_janne_*

Ja, da har jeg sett episode 30. Ble spennenende ja.

Og Mr. Bombastic fikk seg no i dag og! Lol.

Blir spennende å se hva Cecilie gjør, nå som hun kan velge Ronny. Hun har vel egentlig ikke noe annet valg? Men så kommer det en ny jente inn, så kanskje Ronny kaprer henne. Nei, dette blir spennende!!

Heia Jon og Line Sofie!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at Ronny klarer å kapre hun nye. Han ender jo bare opp med de som "ingen andre vil ha". :P

Gud som jeg digger danske ph i forhold til det dølle norske.

Må også bare få sagt at fyyy flate så fin Rikke var i kveldens episode. Jeg misunner virkelig håret hennes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Olga_*

2 av guttene der inne er så stygge!! Han høye og han andre.

Jaggu ble det noe på Gleager i dag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig det blir Jon og Line Sofie som vinner. Jon er tvers igjennom god. Det finnes ikke noe vondt i den gutten. Til og med når han sitter med en gjeng som mobber han høyes oppførsel og ler av han, så klarer Jon å si noe positivt om han istede. Han er virkelig en sjønn fyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 av guttene der inne er så stygge!! Han høye og han andre.

:ler: Å, han andre, ja! Ja han er skikkelig fæl! :ler:

Men er i og for seg enig i at det er et par av gutta der inne som er , vel...nokså ordinære, for å si det litt pent? :sjenert:

Er det bare meg, eller virker danskene (særlig gutta), så mye høyere og tja, mere pipestilkete enn de norske deltakerne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Å, han andre, ja! Ja han er skikkelig fæl! :ler:

Men er i og for seg enig i at det er et par av gutta der inne som er , vel...nokså ordinære, for å si det litt pent? :sjenert:

Er det bare meg, eller virker danskene (særlig gutta), så mye høyere og tja, mere pipestilkete enn de norske deltakerne?

:ler: ...og jeg som umiddelbart - uten å reflektere mer over det skjønte at det var Mads hun snakket om - men det trenger det jo slett ikke være :ler:

Synes egentlig bare det er Gleager som ser skikkelig bra ut der inne - men så liker jeg ingen av de norske da, eller kansjke bortsett fra alexander kanskje - men har liksom ikke fått noe inntrykk av han enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jeg ovenfor

Hehe, mente Mads ja!! Dere skjønte hvem jeg mente da :P

Og øyebrynet til han høye når han snakket til kameraet:/

Syns generelt at de danske deltagerne er penere enn de norske. Øystein er forsåvidt vakker, men resten er ikke noe å skryte av.

Gleager er utrolig pen ja. Det syns de fleste jentene der inne og. Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

NEEEEEEI!!!!! Nå har de tatt bort videoer igjen!!!! Hva er det de holder på med?? Blir sprø av dette!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEEEEEEI!!!!! Nå har de tatt bort videoer igjen!!!! Hva er det de holder på med?? Blir sprø av dette!!!!

hm.. det fungerer her..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
hm.. det fungerer her..?

Ja men bare fra episode 28 og utover! Ååååå jeg var bare kommet til episode 7.... buhu!! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Julie_*

åneii! nå har de slutta å sende alle episodene på web-tv pga stor påpgang, så man får bare sett de episodene som er under en uke gamle:( og jeg som bare var på episode 18 eller noe:((

Noen som vet om andre steder man kan se det, evnentuelt laste ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger også med på den, men har ikke sett så mange episoder enda.

Begynnte nå i denne uken, å de har jo kommet langt så jeg har en del og ta igjen.

Ser episodene på web tv på tv3.dk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Anna_*

Har heller ikke sett meg opp til episode 28.... Kjedelig at de har tatt vekk de tidligere episodene. Finner de ikke noe annet sted heller, er det noen som gjør det så si ifra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. er det bare hos meg eller er det bare 9.24 min av dagens episode som ligger på tv3.dk nå? :/

Endret av missluna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Har heller ikke sett meg opp til episode 28.... Kjedelig at de har tatt vekk de tidligere episodene. Finner de ikke noe annet sted heller, er det noen som gjør det så si ifra!!!

Nei! sånn hos meg og!! *kriiiiiiiiise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...