Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det ok for de andre på denne tråden at vi som har sett alle episodene hittil snakker om dem? Eks hvem som gikk ut i gårsdagens parsermoni?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurte litt på deg jeg også - hadde litt lyst å kommentere maktbalansen, men var litt usikker om jeg skulle avsløre for mye...

Gjest MåneSkygge
Skrevet

Nå tenkte jeg å begynne å se men det ligger jo bare noen få episoder ute. Er ikke det samme å begynne å se episode tjueognoe :snurt:

Gjest Gjest_heisann_*
Skrevet
Må abonnere her!

Er det noen som vet hvor man kan se sesong 4 av Paradise hotel danmark?

Skrevet

spent på hva som skjer med Jon og de to damene som lurer på om han vil "være med" jeg :D :D :D

Skrevet

åhååå, nå gidder jeg ikke vente med å snakke om de nylige episodene lenger. :D Gleeeder meg til i morgen når Pernille kommer tilbake. DA blir det liv for Gleager da :D

og ENDELIG ble det action for Jon :D De ER så søte sammen, han og Line Sofie. Håper de vinner hele mølja ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor får jeg ikkelyd på når jeg skal spille av fra tv3.dk? Noen andre som har problemer med dette? Lurer på om det er fordi det er dansk?

Gjest Gjest_Lina_*
Skrevet
Hvorfor får jeg ikkelyd på når jeg skal spille av fra tv3.dk? Noen andre som har problemer med dette? Lurer på om det er fordi det er dansk?

Aldri hatt det problemet, og jeg trur jeg har sett episoder på 4-5 forskjellinge PC'er nå.

Er lydinnstillingen i selve programmet som spiller episoden på maks? Nede til venstre i kontrollpanelet i det du har trykt på play... Vet at mediaplayer på den ene PC'en min innimmellom skrur lyden av, selv om jeg har stilt lyden på maks både gjennom kontrollpanelet og manuelt på tastaturet.

Gjest Gjest_Lina_*
Skrevet

Synes forsåvidt det er helt greit at ting som er lagt ut på nett blir diskutert med en gang. Man kan ikke lage en tråd for hver som har kommet til ulik episode.

Dersom jeg ikke har rukket å se gårsdagens episode venter jeg bare ved å gå inn i tråden.

Skrevet

Herregud - Gleager er helt sykt drøy...

Gjest Gjest_smurf_*
Skrevet
Ja det var skuffende greier. Nå får vi ikke se det før senere i år, og alle vet alt om hvem som har vunnet og sånt. Skikkelig dumt!

Skulle gjerne likt å vite hvor episodene finnes hen, ja...

Jeg og!! Leter og leter, men finner ikke noe. Problemet for meg var at jeg gikk glipp av noen episoder, og nå har de visst bestemt seg for å ikke vise for mer enn en uke av gangen... Noen som kan gi et hint om hvordan man får tak i episodene? Sett de ett annet sted eller noe?

Gjest Gjest_lene_*
Skrevet

Jeg har vært borte i påsken, og skulle se episodene nå. Men nå er det jo bare noen få episoder ute?!

Er dette bare midlertidig?

Hvilken episode gikk torsdag 2 april?

Skrevet

I dag ble det virkelig sipping her hjemme i stua. Jeg som håpet - virkelig håpet at Jon og Line Sofie skulle vinne hele driten. Jon er tvers igjennom en utrolig god fyr, så det var vondt å se han forlate hotellet i kveld :(

Gjest Gjest_vanja_*
Skrevet

Jeg syntes det var kjempetrist at Jon måtte sjekke ut!!

Håper han kommer inn igjen, og at han og Line Sofie vinner.

Skrevet (endret)

Jah det håper VIRKELIG jeg også!

Det er ingen andre der inne jeg unner seier.

Endret av missluna
Skrevet
I dag ble det virkelig sipping her hjemme i stua. Jeg som håpet - virkelig håpet at Jon og Line Sofie skulle vinne hele driten. Jon er tvers igjennom en utrolig god fyr, så det var vondt å se han forlate hotellet i kveld :(

siterer dette!!

er bare Jon og Line Sofie som fortjener å vinne.

Skrevet

Begynte å nesten grine da Jon røk ut:/

Han var favoritten min

Gjest Gjest_linda_*
Skrevet

Er det noen som får spilt av gårsdagens episode (ep Jeg får bare spilt av til 13.23 minutter, så stopper det opp.. Og det er så spennende at jeg ikke klarer å vente!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...