Gå til innhold

Paradise Hotel Danmark


missluna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for det,bare synd jeg har sett 46 episoder alt...men uansett knall å få se dem:)

Dere vet sikkert at det er mulig å se en god del paradise hotel-episoder på You-yube?

Ikke så lett å finne i jungelen der inne,men den amerikanske sesong 1-alle episodene finnes i alle fall.Mye action og intriger der....

Ikke den beste kvaliteten,men..

Forrige danske PH -sesong 4 var veldig bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altså meget mulig å se alle episodene på nett nuh...

Jeg så bare at de hadde lagt ut gårsdagens og dagens episode (på tv3.dk). Har sett dem nå, men hvor ligger de andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emera

Det finnes et par slike linker som den, men ingen av dem virker lenger. De sidene må flyttes hele tiden, og vi får bare følge med på om det dukker opp nye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh nå ble jeg glad =)

Sitter hjemme alene ikveld med lagt barn, kjedet meg og satt på KG.

Nå gleder jeg meg bare til å se de siste episodene, de er der alle sammen!!!!!

Må si jeg synes den danske er mye bedre enn den norske. Mange flere tvister og ting som skjer. Også synes jeg menneskene er mer spennende jeg da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vist denne siden og 2 andre lukket av tv3 :sukk: De raser i Danmark for at sidene er lukket. De har satt ned prisen til 5 kr på denne siden de tar betalt for, men det hjelper jo ikke oss.. Vi får jo ikke se lell :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera
Må si jeg synes den danske er mye bedre enn den norske. Mange flere tvister og ting som skjer. Også synes jeg menneskene er mer spennende jeg da :P

Helt enig i det. De toner faktisk sexfokuset og fylla litt ned i den danske versjonen, og gir mer plass til relasjonene og spillet. I den norske utgaven er det jo omtrent bare sex, prat om sex, drikking og spying. I hvertfall redigeres det slik. Synes heller ikke de norske er flinke med tvister. Virker som de bare gjør en vri når de kommer på den, liksom. I PH Danmark er de mye mer elegante med tvistene. Og ja, de danske deltakerne er mye mer spennende, det er helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sikkert for at den er "overbelastet". Det var slik i går også på dagen, men senere så virket det og jeg fikk sett mandagens program :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leste nettopp at finalen i Danmark er torsdag 28. mai. Ser de har en konkurranse på tv3.dk om å vinne billetter til finalefesten :)

Endret av Poppzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Takk for det,bare synd jeg har sett 46 episoder alt...men uansett knall å få se dem:)

Dere vet sikkert at det er mulig å se en god del paradise hotel-episoder på You-yube?

Ikke så lett å finne i jungelen der inne,men den amerikanske sesong 1-alle episodene finnes i alle fall.Mye action og intriger der....

Ikke den beste kvaliteten,men..

Forrige danske PH -sesong 4 var veldig bra:)

hva søker man på for å finne frem di amerikanske episodene a, på youtube? så det den gangen det gikk på tv2 men hadde vært kult å sett igjen en gang..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...