suzie Skrevet 23. april 2009 #81 Del Skrevet 23. april 2009 hadde to episoder til gode, men det bare hakket på den første også... og stoppet samtidig som til deg på gårdagens... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 23. april 2009 #82 Del Skrevet 23. april 2009 nei,jeg som skulle kose meg med gårsdagens episode etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 23. april 2009 #83 Del Skrevet 23. april 2009 Nå virker det igjen! Gleager fikk sæ no i dag også ja!! Ser nesten ut som Gleager går ut i dag.. Dersom Zara velger den utradisjonelle. Jeg håper at Line Sofie vinner!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_eva_* Skrevet 24. april 2009 #84 Del Skrevet 24. april 2009 Hvor i alle dager er det blitt av episodene? Skulle kose meg med gårsdagens episode!!! Noen andre steder man kan se de, eller må jeg vente tålmodig til de dukker opp igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 24. april 2009 #85 Del Skrevet 24. april 2009 Nå ser det ut som om man må betale 29kr per episode for å se de på nettet. Fy søren, de kan ikke gjøre noe sånn midt inni serien, vi som ikke kan se de gratis på tv en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutte Skrevet 24. april 2009 #86 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Ikke nok med at vi ikke får se dem gratis, men ViasatOnDemand.com (danmark) er blokkert for oss ;( Nå får vi ikke se mer ;( Endret 24. april 2009 av Nutte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cowgirl22 Skrevet 24. april 2009 #87 Del Skrevet 24. april 2009 For no dritt!!! Dette toppa dagen ass... Gleda meg til å kose meg med gårsdagens. SINT SINT SINT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 25. april 2009 #88 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg som skulle se de episodene jeg ikke har sett enda idag. Så var de borte, dette er teit å gjøre når programmet går på tv enda. Ikke får vi sett det på tv heller. Ble litt forbanna kjenner jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 25. april 2009 #89 Del Skrevet 25. april 2009 Fy f!!! er det mulig å gjøre sånn midt i sesongen! Mye tull det har vært,en periode hadde vi ikke tilgang fra norge, så fjerna de jo alle de gamle episodene og nå dette. Skal aldri følge med på noe fra tv3.dk mer iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 25. april 2009 #90 Del Skrevet 25. april 2009 Ikke nok med at vi ikke får se dem gratis, men ViasatOnDemand.com (danmark) er blokkert for oss ;( Nå får vi ikke se mer ;( Ja, noe så idiotisk. Hvis de vil kan de jo tjene 29 kroner pr. norske seer pr. episode. Da tenker jeg at penger egentlig ikke er greia, her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutte Skrevet 25. april 2009 #91 Del Skrevet 25. april 2009 Kanskje tv3 har kjøpt rettighetene til å sende den danske versjonen! Bare en tanke.. Håper det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megana Skrevet 25. april 2009 #92 Del Skrevet 25. april 2009 Kanskje tv3 har kjøpt rettighetene til å sende den danske versjonen! Bare en tanke.. Håper det Da får man bare vente flere mnd før de begynner å sende det på norsk tv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lene_* Skrevet 25. april 2009 #93 Del Skrevet 25. april 2009 Så irriterende at de kan gjøre dette midt i serien.. Men for dere som vil vite litt om hva skjer, f.eks hvem som røk ut på torsdag, så se her: http://www.bt.dk/article/99999999/underhol...amp;temanr=2096 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 25. april 2009 #94 Del Skrevet 25. april 2009 Det jeg lurer på er at Zara valgte utradisjonell parseremoni. Da skulle guttene stille seg bak en annen gutt, og jentene bak en annen jente. Hvordan bestemte de hvem som skulle sitte der, og hvem som skulle gå bak? For de som sitter, de er jo trygge. Noen som skjønner dette? Trakk de om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 28. april 2009 #95 Del Skrevet 28. april 2009 Episodene ligger ute igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 28. april 2009 #96 Del Skrevet 28. april 2009 Episodene ligger ute igjen!!! Nei, det gjør de da vel ikke..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 28. april 2009 #97 Del Skrevet 28. april 2009 Jo? Ikke alle, men forrige ukes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 28. april 2009 #98 Del Skrevet 28. april 2009 Jo? Ikke alle, men forrige ukes. Ja, sorry, ser det nå, men det er viss bare midlertidig, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #99 Del Skrevet 29. april 2009 Nå kommer det bare: ths content is not allowed in your country grrrrrrrrrr blir sinna nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 29. april 2009 #100 Del Skrevet 29. april 2009 De har jo fjerna alle episodene igjen! De kan da ikke holde på sånn!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå