Livets datter Skrevet 10. juli 2003 #1 Del Skrevet 10. juli 2003 Sommerparade 2003 26.juli braker løs igjen i Oslo sentrum. Klubbfolket, som du vanligvis aldri ser før mørkets frembrudd, kommer stolt frem i dagslyset og danser seg gjennom hovedstadens gater, mens anlegg som hadde gjort en hvilken som helst russebuss misunnelig, pumper ut elektronisk musikk i alle former og fasonger. Vil DU danse på ZTV-flåta? (...det må da være noe for deg, trøffel? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2003 #2 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg har mast og mast for å få lov, men de som bestemmer den dagen sier at det er viktig å ikke skremme folkemassene. Derfor blir jeg værende innendørs i mitt helt private tusmørke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 10. juli 2003 #3 Del Skrevet 10. juli 2003 Bilde av meg jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. juli 2003 #4 Del Skrevet 10. juli 2003 Bilde av meg jo Duskenfryd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 10. juli 2003 #5 Del Skrevet 10. juli 2003 *shakabooomboom...rattlerattle...swingswing* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 11. juli 2003 #6 Del Skrevet 11. juli 2003 Eh...har danset på en flåte(bil) jeg da.. :oops: Har vært med fra starten i 1996, dette er syvende året med Sommerparaden. Har mange venner som spiller (dj) på flåtene. Men merker at jeg begynner å bli litt '"gammel" for det her... blir nok mest tilskuer i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2003 #7 Del Skrevet 12. juli 2003 Bilde av meg jo *plystre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 13. juli 2003 #8 Del Skrevet 13. juli 2003 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 13. juli 2003 #9 Del Skrevet 13. juli 2003 Sommerparaden, ja. Er nok ikke i Norge engang. Aldri vært mens det har vært sommerparade heller, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 17. juli 2003 #10 Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg ble spurt om å danse på en av lastebilene i år også, men jeg tror jeg takker pent nei... Trøffel: Hvis du vil, har jeg kontakter! Antrekket på denne bilen skal være string-truse og body paint! Bare si ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 17. juli 2003 #11 Del Skrevet 17. juli 2003 Madison er heller ikke i norge da. Trokke jeg hadde blitt med å dansa på en lastebil likavel asså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå