Gå til innhold

~ Sommerparade 2003 ~


Livets datter

Anbefalte innlegg

Sommerparade 2003

26.juli braker løs igjen i Oslo sentrum. Klubbfolket, som du vanligvis aldri ser før mørkets frembrudd, kommer stolt frem i dagslyset og danser seg gjennom hovedstadens gater, mens anlegg som hadde gjort en hvilken som helst russebuss misunnelig, pumper ut elektronisk musikk i alle former og fasonger.

Vil DU danse på ZTV-flåta? (...det må da være noe for deg, trøffel? :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg har mast og mast for å få lov, men de som bestemmer den dagen sier at det er viktig å ikke skremme folkemassene. Derfor blir jeg værende innendørs i mitt helt private tusmørke...

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady-M

Eh...har danset på en flåte(bil) jeg da.. :oops:

Har vært med fra starten i 1996, dette er syvende året med Sommerparaden. Har mange venner som spiller (dj) på flåtene. Men merker at jeg begynner å bli litt '"gammel" for det her... blir nok mest tilskuer i år! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sommerparaden, ja. Er nok ikke i Norge engang. ;) Aldri vært mens det har vært sommerparade heller, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady-M

Jeg ble spurt om å danse på en av lastebilene i år også, men jeg tror jeg takker pent nei...

Trøffel: Hvis du vil, har jeg kontakter! Antrekket på denne bilen skal være string-truse og body paint! Bare si ifra! :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madison er heller ikke i norge da.

Trokke jeg hadde blitt med å dansa på en lastebil likavel asså :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...