Gå til innhold

Tiarras bok


Tiarra

Anbefalte innlegg

Ute:

-Levere til skole og barnehage

-Dra til fysio

-Treffe ei venninne

-Kjøpe en bok

-Se om jeg finner vegghyller og skrivebord på Ikea, evt. kjøpe Vel, ikke på Ikea, da, men på nettet. Og jeg bestilte noen fine vegghyller på nette, de kommer om en uke, jippi!

-Kjøpe oppberaringskurver til barnerommet

Hjemme:

-Rydde i garderopskapene

-Vaske leiligheten + litt klær

-Hente i barnehagen

-Spise middag (har laget for mye middag i dag og det var godt så det blir nok middag til i morgen også )

-Hjelpe til med lekser (har gjør stort sett alene, men jeg må bare dobbelsjekke og sånt)

-Lage matpakker

"Min tid":

-Ta en varm dusj

-Se på Gossip Girl (ikke akkurat mål, da, men har tenkt å se den. Snart ;) )

-Lese boken jeg har kjøpt

-Natta

Endret av Tiarra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var både koslelig og slitsom dag i dag. Planen gikk ikke som jeg ville. Det tok litt lengre tid på fysio enn jeg trodde, venninna kunne ikke treffes den tida jeg håpet på og jeg måtte utsette Ikea-besøket. Og da jeg hentet i barnehagen rundt fire oppdaget jeg at jeg hadde glemte igjen veska mi på en eller annen plass. Ringte barnehagen (jeg hadde heldigvis mobilen i lomma), de hadde ikke sett den. Jeg var "sikker" på at jeg hadde tatt den med fra den kafeen vi satt, men kunne ikke huske at jeg hadde den da jeg satt på T-banen. Bestemte meg for å ringe kafeen, I TILFELLE jeg tok feil som var så sikker, hehe. Og jeg gjorde heldigvis det, for de hadde den. Puh! Gutta-boys ville ikke være hos naboen og ble med helt til kafeen. Vi kom hjem først før halvannen time siden.

Den koselige delen av dagen var møtet med venninne. Kan ikke huske siste gang jeg hadde en sånn skravleoverenkaffemedeivenninne-tid :) Hun snakket mye om skolen, noe som fikk meg vurdere permisjonen :sjenert:

Og at jeg kjøpte masse klær til niesen min og litt klær til nevøen min :) Jeg er glad jeg har en niese å kjøpe jenteklær til :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, trulta_ :) Koselig å deg her :)

Badet ble kjempefint :) Skal sette pp noen hyller til uka. Det blir bra.

Kjøpte La meg synge deg stille sanger. Har bare så vidt begynt å lese den.

Jeg dro på hyttetur på fredag, men ble skikkelig dårlig og måtte reise hjem igjen på lørdag. Er fortsatt ikke i den beste form :(

Jeg bestemte meg for å gå tilbake til skolen min. Mye å ta igjen, men det ordner seg til slutt :jepp: Må bare jobbe hardt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg tenkte jeg skulle stikke innom og hilse på. :klem:

Hvem har skrevet "La meg synge deg stille sanger"? Jeg mener å ha hørt mye positivt om den. :jepp: Du må si hva du synes når du har lest den. :)

Ha en fin dag! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, TK! Det var kjempekoselig at du stakk innom :klem:

En svensk forfatter som heter Linda Olsson. Jeg har også hørt at den er bra (derfor jeg kjøpte de :) ), men har ikke hørt om forfatteren før.

Nå skal jeg lese den. Jeg skal si hva jeg synes når jeg leser den ferdig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei på dere! Koselig at dere stikker innom her :) TK: Bra at du rocker litt for det føler jeg trenges om dagen, men at jeg ikke har krefter eller tid til :( Gleder meg sånn til jul for å si det rett!

PH: Jeg har litt blandende smak når det gjelder bøker, men hvilke type bøker leser du, da? Jeg leser

Boken (har ikke lest den i dag.Pleier å lese den på vei til og fra skolen, men glemte den hjemme i dag)handler om to naboer, to kvinner som har hver sitt sært liv og som sånn på "tvang" finner en slags spesiell tone med hverandre. Hun ene er en gammel kvinne som bygdefolka er "redde" for, for hun er bare for seg selv. Og hun andre (ung forfatter) er helt ny på bygda. Det er det jeg har skjønt hittil, hihi.

Er helt skudd nå. Drev og jobbet med en nyhetssak fra kl. 08 i morges til 16 og må opp igjen kl. 06 i morgen. Livet er herlig, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg leser mest skjønnlitteratur, og litt krim inni mellom, når jeg er i det lunet. Jeg kan anbefale "Ut å stjæle hester" av Per Petterson. Utrolig bra bok. Ellers elsker jeg Lars Saabye Christensen, og har lest det meste av han.

Må ikke slite deg helt ut nå da. Viktig å lade litt i blant også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: til deg også TK!

:):) Blir glad når jeg ser at dere har vært innom:)

Jeg liker også krim bøker. Men jeg liker skjønnslitteratur veldig godt!

Det er litt sent nå og jeg er litt sliten, men kommer på gode bøker i morgen:)

Endret av Tiarra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den siste tiden har en svakhet hos meg økt noe kraftig og jeg har bestemt meg for å ligge unna noe spesielt for å bygge opp styrken i meg igjen, styrken jeg vet jeg har :) I den forbindelse vl jeg markere hverdag jeg klarer å ligge unna den ene tingen ved å skrive et lite minne til meg her, til jeg ikke trenger det mer :)

Jeg skal begynne fra 1.des.09, jeg klarte å ligge unna i dag, selv om det har vært en av de litt mer utfordrende dagene!

(bare så det er sagt, det er ikke snakk om rusmisbruk eller noe sånt)

Endret av Tiarra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Nå er jeg veldig nysgjerrig p åhva du skal holde deg unna. :)

Uansett så har jeg tro på at du klarer det. :heiajente:

Jeg har jobbet med spanskleksen min i dag, og nå skal jeg gå en tur. I kveld skal jeg på spanskkurs og så skal jeg se House når jeg kommer hjem. :opplyser:

Hvis jeg får tid skal jeg også skrive et brev til en venninnene i USA, men det er mulig jeg tar det enten i morgen eller på fredag. :nisse:

Ha en fin dag. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :)

Kan vel like godt fortelle om det :)

Jeg skal i simperlheten la være å svare på meldinger fra eks. De forvirrer meg sånn og jeg blir ukonsentrert i livet mitt. Det passer dårlig!

Jeg klarte ikke å la være å svare i dag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...