Gå til innhold

Tiarras bok


Tiarra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lurer på om det er ei som av og til glemmer dagboken sin :lur:

:klemmer: til deg uansett :smilyblomst:

Ja, du har meg!

Takk trulta_! Du er så søt! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, t!

Har vært på en dagstur på hytta til en venn i dag, det var kjempekoselig og veldig vakkert der! :):):)

Koste meg masse, men bilturen hjemover var ikke like koselig sakl jeg si deg! Jeg ble bilsjuk!

**under to uker igjen til skolestart og jeg glder meg masse!**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye: Vær så god mia:)

Helgen har vært veldig rolig (noe jeg trengte) og jeg bare koste meg med barna. :)

ÅÅÅÅ, jeg gleder meg sånn til skolestart!! hihihi :) Det blir kjempe spennende!

I dag skulle vi egentlig handle til skolestart, men en venninne ringte og sa skulle komme på besøk fra en annen by, men hun kom ikke og vi fikk ikke handlet. Jaja.. sånn er det av og til. Vi gjør det i morgen:)

Ellers så driver eks og sender meg meldinger om at han savner meg og blææææ, irriterendes! :frustrert: Ikke vil jeg svare å si fra at han bør slutte heller.

Gotta go now, I will be back soon!

Endret av Tiarra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjestene kom omsider... Og jeg var oppe til klokka var 03 i natt. Vi satt oppe og pratet til 02, så måtte jeg selfølgelig surfe litt på nettet :)

I det siste halvet året har jeg sett på Prison Break (slutten av sessong 3 og hele sessong fire), Frustrerte Fruer samtlige sessonger og hele Grey's Anatomy. Nå er jeg tom for serier, jeg vet ikke hva jeg skal se på:=( sjekket følgende serier: OZ, The Wire, Carnival, men vet ikke helt om jeg vil se på de, nei. Men så har jeg sett noen episoder av 24 den ser litt spennede ut hittil, så kanskje den? Har dere sett den? eller noen av de andre, hva synes dere? Eller har dere noen andre gode serier å anbefale som jeg kan se på nettet?

Jeg har forresten kvitta meg med TV'n, så dette blir intressant å teste ut, hihi.Pleier jo å titte litt på i gode og onde dager nå og da, men det blir vel slutt på det:)

Nå er jeg veldig trøtt :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg velig glad! Jeg vet ikke hvorfor jeg har bare en deilig følelse!![ Så jeg måtte bare skrive det/size]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Purple Haze

:vinke:

Fant dagboken din en stille søndagmorgen, og tenkte jeg ville stikke innom. Ser du trenger øvelse i å skrive litt oftere, det heter DAGbok vettu. Da syns jeg at man bør skrive litt hver dag ;)

Også må jeg innrømme at jeg ville inn og takke deg for den veldig hyggelige tråden du laget på personlige meldinger. Jeg ble jo rent rørt, og veldig glad av den :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

:velkommen: Purple Haze!

Og takk for at du stakk innom, det var kosleig :klem: Ja, jeg vet jeg må skrive oftere. Jeg skal prøve å skrive litt hverdag, I promise :fnise:

Alle må vite at du er en klok kvinne som viser engasjement i det du skriver om/det du svarer på. Du fortjener en egentråd, faktisk! "Purple Haze ruler" :)

Endret av Tiarra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det vært en veldig bra dag! Jo, jeg hadde vondt i hodet og var kvalm i dag også, men jeg var mindre stressa enn jeg pleier å være og det er bra :jepp:

I morges tok vi det med veldig rod. Jeg leverte i barnehagen først kl 09:15. Så dro jeg for å hjelpe ei venninne med noe. Det var veldig kjekt å kunne hjelpe til:)

Så til skolen, der var det veldig deilig å være i dag. Jeg vikk masse gode tilbakemeldinger om en oppgave (måtte rette opp fillefeil før jeg sendte den av gårde nå)og det var godt :jepp:

Vi kom hjem i femtiden og gjettom jeg var sulten! Satte i gangn med matlaging mens gutta-boys satte på dataen. De spiller sjelden, vi har jo ingen TV så jeg synes det er greit at de får lov å låne PCen min for spille litt.

Nå har vi spist middag og gutta er ute og spiller fotball med nabobarna. De må komme opp om 10 min, for snart er det sengetid :jepp:

:):)

Hører de er på vei opp, hehe. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Purple Haze
:velkommen: Purple Haze!

Og takk for at du stakk innom, det var kosleig :klem: Ja, jeg vet jeg må skrive oftere. Jeg skal prøve å skrive litt hverdag, I promise :fnise:

Alle må vite at du er en klok kvinne som viser engasjement i det du skriver om/det du svarer på. Du fortjener en egentråd, faktisk! "Purple Haze ruler" :)

Du altså :fnise: Jeg ruler, faktisk! Dilemmaet nå, er at en skal være så anonym på KG, ellers skulle jeg vist dette innlegget til ungene mine. Bare så de fikk se at jeg ruler :ler:

Så bra at du fikk gode tilbakemeldinger på oppgaven din. Det gir en kjempegod følelse :)

Ellers er jeg imponert over at det går an å leve uten tv når en har barn i huset. Mine var cartoon network og foxkids-slaver da de var små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er et dilemma, PH!

Mine liker også Cartoon Network og andre barne-tv kanaler, men de kan tydeligvis leve ute :fnise: Men jeg tror vi skaffer oss en TV snart igjen alikevel. Jeg kan begrense hvor mye de ser osv, vel?

I dag vil jeg helst være hjemme all day long, men kan ikke det :snur: Eldstesønnen min skal på bursdagsfest og vi har ikke kjøpt gave ennå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Dette har skjedd i det siste:

Vi flyttet ut for en stund pga av oppussing av bad

Jeg begynte med psykoterapi

Tok permisjon fra skolen

Mistet en (god?) venninne

Fått et helt nytt bad

Begynte å jobbe litt

Dette er ting jeg vil gjøre i nærmeste framtid:

-Kjøpe disse tingene: vegghyller til bad og soverom, nattbord, skrivebord og hylle til barnerom, taklamper til stue, spisestue og barnerom, stuebord.

-Sette opp lamper og hyller

-Begynne å trene igjen regelmessig

-Jobbe litt mer

Kommer sikkert på mer etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det vært en helt grei dag. Det begynte med at jeg blei vekket ca kl. 06 av full blære. Ja, du har gjettet riktig, jeg måtte tilbake til "sengen" igjen (vel, du har gjettet delvis rett fordi det var ikke sengen jeg sov i i natt, det var sofaen. En dårlig uvane jeg har. Dette kommer av at jeg må bli ordentlig trøtt for å kunne legge meg, og for å gjøre det er jeg nødt til å se på et eller annet for å så sovne på sofaen :sjenert: ). Jeg lå i ca 40 minutter før jeg satte i gang matpakke/frokost lagingen.

Jeg leverte minsten i barnehagen _uten_ sekk, glemte den igjen hjemme og fante ikke ut før vi har kommet til barnhagen :ler: Og jo, jeg måtte komme tilbake og hente den :Nikke:

Jeg var "innom" skolen min idag. Det var litt rart å være der egentlig.

*****

Morgendagens gjøremål

Ute:

-Levere til skole og barnehage

-Dra til fysio

-Treffe ei venninne

-Kjøpe en bok

-Se om jeg finner vegghyller og skrivebord på Ikea, evt. kjøpe

-Kjøpe oppberaringskurver til barnerommet

Hjemme:

-Rydde i garderopskapene

-Vaske leiligheten + litt klær

-Hente i barnehagen

-Spise middag (har laget for mye middag i dag og det var godt så det blir nok middag til i morgen også ;))

-Hjelpe til med lekser (har gjør stort sett alene, men jeg må bare dobbelsjekke og sånt)

-Lage matpakker

"Min tid":

-Ta en varm dusj

-Se på Gossip Girl

-Lese boken jeg har kjøpt

-Natta

Endret av Tiarra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...