The Kitten Skrevet 2. desember 2009 #61 Del Skrevet 2. desember 2009 Du må ikke svare hvis det forvirrer deg og gjør deg ukonsentrert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #62 Del Skrevet 3. desember 2009 The Kitten skrev: Du må ikke svare hvis det forvirrer deg og gjør deg ukonsentrert. Takk, snupp Nei, jeg må nok ikke det. Men det er så fristende. Kanksje jeg skal bruke det innlegget ditt som påminnende signatur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #63 Del Skrevet 3. desember 2009 Gjør det. God morgen, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. desember 2009 #64 Del Skrevet 3. desember 2009 Tiarra skrev: Takk, snupp Nei, jeg må nok ikke det. Men det er så fristende. Kanksje jeg skal bruke det innlegget ditt som påminnende signatur? For en lur ide!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #65 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. desember 2009 #66 Del Skrevet 3. desember 2009 Noen som kan anbefale en ny krim serie til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #67 Del Skrevet 3. desember 2009 Sorry, jeg kunne trengt tips selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. desember 2009 #68 Del Skrevet 3. desember 2009 Kjell Ola Dahl sin serie om to etterforskere som heter Gunnarstranda og Frølich. Første bok er Dødens investeringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 3. desember 2009 #69 Del Skrevet 3. desember 2009 trulta_ skrev: Noen som kan anbefale en ny krim serie til meg? Jeg liker bøkene til Tom Egeland. Litt nordisk "Da vinci-koden"inspirert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. desember 2009 #70 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har faktisk ikke lest Da Vinci-koden. Er den bra? Har bare sett filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #71 Del Skrevet 3. desember 2009 Den er bra. Mye bedre enn filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 3. desember 2009 #72 Del Skrevet 3. desember 2009 Liker alle bøkene til Dan Brown jeg da. Syns "Engler og demoner er den beste", men Da Vinci-koden er også bra. Gleder meg til å lese den nyeste. Må bare vente til sønnen er ferdig med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. desember 2009 #73 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg synes også at bøkene er bedre enn filmene! Nå tenker jeg på f.eks Ringenes Herre og serien til Stieg Larsson Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 3. desember 2009 #74 Del Skrevet 3. desember 2009 Er delvis enig. Ringenes Herre - filmene er best. Stieg Larsson - bøkene er best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #75 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg gleder meg også til å lese de den nyeste til Dan Brown. Kanskje jeg skal ønske meg den til jul? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. desember 2009 #76 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Purple Haze skrev: Er delvis enig. Ringenes Herre - filmene er best. Stieg Larsson - bøkene er best Jeg så Ringenes Herre - Ringens brorskap før jeg leste boka. Og syntes den filmen var skikkelig bra. Rakk å lese ut boka før jeg så de to siste filmene. Og da ble jeg skuffet over filmene faktisk.. Hvis du likte Ringenes Herre-boka, så burde du lese Hobbiten også.. historien om da Bilbo fant ringen. Har du lest Silmarillion forresten? Av samme forfatter. Endret 3. desember 2009 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. desember 2009 #77 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har ikke lest Ringenes Herre, ei heller sett filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. desember 2009 #78 Del Skrevet 3. desember 2009 Har du lest noe av Kjell Ola Dahl da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 4. desember 2009 #79 Del Skrevet 4. desember 2009 mia83 skrev: Jeg så Ringenes Herre - Ringens brorskap før jeg leste boka. Og syntes den filmen var skikkelig bra. Rakk å lese ut boka før jeg så de to siste filmene. Og da ble jeg skuffet over filmene faktisk.. Hvis du likte Ringenes Herre-boka, så burde du lese Hobbiten også.. historien om da Bilbo fant ringen. Har du lest Silmarillion forresten? Av samme forfatter. Silmarillion har jeg ikke lest. Jeg er generelt ikke så glad i å lese fantasy, men ser det gjerne på film. Er litt rar sånn. Jeg er mest glad i romaner. Elsker Lars Saabye Christensen, og den siste boka hans "Visning" står på min ønskeliste til jul Nå kupper vi boka til Tiarra med boksnakk her gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. desember 2009 #80 Del Skrevet 4. desember 2009 mia83 skrev: Har du lest noe av Kjell Ola Dahl da? Har ikke hørt om han. Purple Haze skrev: Nå kupper vi boka til Tiarra med boksnakk her gitt Kult! Liker boksnakk jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå