Gå til innhold

hva tror du da?


Gjest happyeverafter

Anbefalte innlegg

Gjest happyeverafter

jeg skrev dette innlegget for noen dager siden:

Jeg har møtt og sett en helt nydelig gutt, han virer snill og han er kjempe skjønn. Han gir klemmer til faren sin til og med foran hvem som helst!! Så har det seg sånn at jeg veldig gjerne vil bli bedre kjent med han og venn med han, og kanksje noe mer litt seinere. Men det er bare det at jeg har aldri snakka med han.. Og det er der hovedproblemet ligger for jeg vet ikke om jeg tør å snakke med han...eller hva vi skal snakke om.

Men det er et STORT problem til, jeg skal bare se han 2 ganger til så får jeg ikke se han mer..

Jeg kan jo sikkert ha sett han hver uke visst vi hadde kjent hverandre, men nå blir det ikke flere anledninger hvor vi kan møtes. Gidder ikke skrive hvorfor men sånn er det bare...

Så jeg trenger tips til hvordan jeg kan bli kjent med han, og hvordan vi kan bli venner!

JEg skal møte han neste helg for da er det nest siste anledning og kanskje også nest siste gang jeg ser han... Hjelp meg, vær så snill!! Bare skriv inn alt som er nyttig for meg å vite..

Alt fra flørtetips og hva vi kan snakke om til skjønnhetstips.

Dette skjedde i helga:

Så møtte jeg jo han i helga da, og det virka som om han var litt interisert, men jeg vil gjerne høre deres mening, om hva dere tror.

Først så kikka han mye på meg! Så blanda vi lagene og jeg kom på samme lag som han!! Så skulle alle på det laget som jeg og han var på legge henda oppå hverandre , og rope ut hva leget vårt hette,før vi begynte kampen. Jeg hadde handa mi ganske langt nede på bunnen så kom han( og han skulle egentlig legge handa si oppå den som hadde handa si øverst), men i steden så la han den på min.. Selvom min nesten ikke var synelig...! Så etter det skulle vi han skudd konk. Og da scorte jeg og så ga han meg en high five og sa at det var et kjempe bra skudd!! Åhh, jeg er så utrolig glad. Jeg vett at det høres litt fjasete ut men, jeg er bare sånn når jeg er forelska!! Han snakka også litt med meg!! Og forresten synes du at jeg burde legge han til som venn på facebook? Andre ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jeg være ærlig? Dette hørtes veldig fjortisaktig ut i mitt hode. Har dessverre ingen gode råd, men om Facebook er en god kommunikasjonsmetode for deg er det jo bare å legge ham til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*mimrer tilbake til lapper i timen og "kan du spørre for meg?"*

:skratte: Det var tider det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
:skratte: Det var tider det!

Seriøst folkens, kan dere ikke bare svare litt orentlig...

Kanskje du synes at det er fjortis men for meg er det viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Det virker som om han synes du er søt. Jeg ville lagt ham inn som venn på facebok, og skrevet noe til ham.

Først kan du skrive noe om kampen ol. Når han svarer kan du gi ham et kompliment.

Lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Hei. Det virker som om han synes du er søt. Jeg ville lagt ham inn som venn på facebok, og skrevet noe til ham.

Først kan du skrive noe om kampen ol. Når han svarer kan du gi ham et kompliment.

Lykke til. :)

Tusen takk :-) Skal legge han til på facebook nå har jeg bestet meg!!

Jeg er happyeverafter, men ikke pålogga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :-) Skal legge han til på facebook nå har jeg bestet meg!!

Jeg er happyeverafter, men ikke pålogga!

'

Hvordan har det gått med kjærligheten? Utvikler det seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
'

Hvordan har det gått med kjærligheten? Utvikler det seg?

Har ikke fått lagt han til enda for facebooken min er litt klikka...

Men satser på at det kanskje kommer til å ordne seg, kal si i fra hvist det skjer noe mer interesant snart!! :) *håper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest happyeverafter(ikke pålogga)
Har ikke fått lagt han til enda for facebooken min er litt klikka...

Men satser på at det kanskje kommer til å ordne seg, kal si i fra hvist det skjer noe mer interesant snart!! :) *håper*

Nå har jeg lagt han til!!Visst noen lurte :-P :-)

så bare håper at ikke jeg må ta alt initiativet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke tar initiativ på et par dager, kan du jo skrive et par ord til ham. :)

Det behøver jo ikke være om noe spesielt. Bare et lite hei.

Lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest happyeverafter(ikke pålogga)
Hvis han ikke tar initiativ på et par dager, kan du jo skrive et par ord til ham. :)

Det behøver jo ikke være om noe spesielt. Bare et lite hei.

Lykke til. :)

Ja, jeg har funet ut av at han ikke bruker nettby facebook og alle de derre tinga så mye... Men jeg skal vente å se vist det ikke skjer noe så spør jeg hvordan det går med han.. Og hvordan det går med oss, etter en liten stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...