Gå til innhold

French Fries-potetgull med paprikasmak


Visiter

Anbefalte innlegg

Jeg husker at det var flere som savnet French Fries med paprikasmak i den "potetgull du savner"-tråden, og noen som opplyste at de fortsatt er i salg.

Selv fant jeg dem på en Rema 1000 butikk i hjembygda (ok, ikke akkurat "bygd", det er tross alt 34.000 innbyggere der...) til foreldrene mine. Ble selvfølgelig hektet da jeg kjøpte en pose, og nå vil jeg for fanken ha en til. Dessverre har jeg ikke sett dem i Oslo.

Noen som vet om butikker i Oslo-området som fører disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Jeg husker at det var flere som savnet French Fries med paprikasmak i den "potetgull du savner"-tråden, og noen som opplyste at de fortsatt er i salg.

Selv fant jeg dem på en Rema 1000 butikk i hjembygda (ok, ikke akkurat "bygd", det er tross alt 34.000 innbyggere der...) til foreldrene mine. Ble selvfølgelig hektet da jeg kjøpte en pose, og nå vil jeg for fanken ha en til. Dessverre har jeg ikke sett dem i Oslo.

Noen som vet om butikker i Oslo-området som fører disse?

Har sett den på rema 1000 i oslo også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett den på rema 1000 i oslo også

Sjekket Rema 1000 på hjørnet, der hadde de ikke... Kanskje de bare har de i store filialer? Jeg tror ikke jeg vet om noen store Rema 1000-filialer i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Den er nylansert så mulig ikke alle har fått den enda? Spør på din lokale butikk, jo flere som spør, jo større sjanse er det jo for at de tar inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja... Jeg synes det er litt flaut å spørre om sånt. Det er vel egentlig ikke SÅ viktig heller, jeg fikk bare så sinnsykt lyst på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmeline
Tja... Jeg synes det er litt flaut å spørre om sånt. Det er vel egentlig ikke SÅ viktig heller, jeg fikk bare så sinnsykt lyst på dem.

Neida det er ikke flaut, de har sikkert fått veldig mange mye merkeligere spørsmål enn det for å si det sånn.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...