mowgli Skrevet 9. juli 2003 #1 Del Skrevet 9. juli 2003 Hei! Hva er favoritt-lunsj-sted for deg i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2003 #2 Del Skrevet 9. juli 2003 Steamen (ved Saga kino). Kjempegod mat, rolig stemning og ikke altfor dyrt + at de har aviser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 9. juli 2003 #3 Del Skrevet 9. juli 2003 Billig: En lekker sandwich fra Prince lunchbar eller BIT er favoritter når været er bra og man kan sitte i nærmeste park og kose seg. Dyrt: Conzenso på Solli plass har supergode salater, og her går det også an å sitte ute. Ellers har Café Sjakk Matt og Tullin Cafe god mat og relativt rimelige priser. Hmm.. jeg spiser alt for sjelden lunsj ute... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 9. juli 2003 #4 Del Skrevet 9. juli 2003 Tullin Cafe , Fridays og Bagel & Juice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 9. juli 2003 #5 Del Skrevet 9. juli 2003 Bagel & Juice besøker jeg ofte, ellers liker jeg meg på cafeene nede ved Kirkeristen og Cafè M. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2003 #6 Del Skrevet 12. juli 2003 Tullin kafe er min favoritt også. Godt og ikke så dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mowgli Skrevet 14. juli 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 14. juli 2003 Det ble Kirkeristen på lørdag. De fikk jo så gode kritikker i VG eller Dagblad forrige helg. Vel, vi ble superskuffet!!! Dårlig service, lite mat for pengene og heller smakløst.... Vi satt å så med lange øyne bort på Baccus og angret på at vi ikke gikk dit isteden :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 14. juli 2003 #8 Del Skrevet 14. juli 2003 Café con bar, Dattra til Hagen, Bistro Brocante, Conzenso, Café Celcius, mange gode steder i byen. Men det blir mest kantina på jobben... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 15. juli 2003 #9 Del Skrevet 15. juli 2003 Synes Calzonene på BIT er utrolig gode, så jeg har spist en del lunsjer der ja :blunke: Ellers foretrekker jeg Cafe Cathedral, der har de også mye godt til lunsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mowgli Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 16. juli 2003 Synes Calzonene på BIT er utrolig gode' date=' så jeg har spist en del lunsjer der ja :blunke: Ellers foretrekker jeg Cafe Cathedral, der har de også mye godt til lunsj.[/quote'] Hvor ligger Cafe Cathedral? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 16. juli 2003 #11 Del Skrevet 16. juli 2003 Kebab-sjappa ved Kirkerista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 16. juli 2003 #12 Del Skrevet 16. juli 2003 Mowgli: Det ligger i Karl Johan...på andre siden av Burger King. Skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 16. juli 2003 #13 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg liker Bagel og Juice.. Men har et ganske godt forhold til Portofino i Bogstadveien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mowgli Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 16. juli 2003 Mowgli: Det ligger i Karl Johan...på andre siden av Burger King. Skjønner? Ikke helt... Er det i nærheten av Kirkeristen? Eller ligger Burger King nede ved Arkaden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 16. juli 2003 #15 Del Skrevet 16. juli 2003 Burger King`en jeg mener ligger nede ved Arkaden ja. Hmm..vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men hvis du går til den Burger King`en som ligger i Karl Johan (ved Arkaden), står med nesa vendt mot inngangen for så å snu deg rundt så ser du rett på Cafe Cathedral. Kanskje ikke så godt forklart men Det skulle i hvertfall ikke være vanskelig å se/finne hvis du starter ved Østbanehallen og går oppover Karl Johan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 16. juli 2003 #16 Del Skrevet 16. juli 2003 Tok med meg en calzone fra BIT senest i dag! Deilig! Ellers er Bagel & Juice et ålreit sted. Er ikke så godt kjent i Oslo, men disse stedene finner jeg alltid fram til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 16. juli 2003 #17 Del Skrevet 16. juli 2003 Bagel & Juice, mmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 21. juli 2003 #18 Del Skrevet 21. juli 2003 Evita Kaffebar i Brugata. Fantastike, ferske varer, nydelige muffins og kaker og må-ha kaffe! Go' lunsj! Ann-Karin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ignite Skrevet 21. juli 2003 #19 Del Skrevet 21. juli 2003 Kirkeristen ("Cappuccino"?), Bar og Restaurant (eller noe i den retning - like ved Youngstorget), Evita (den som ligger nærmest Cafe Con Bar, - som jeg får litt angst av), Kaffebrenneriet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 21. juli 2003 #20 Del Skrevet 21. juli 2003 Bila Bong/StormP i Sørkedalsveien - der har de verdens beste omelett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå