Gå til innhold

Lunsj i Oslo


mowgli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Steamen (ved Saga kino).

Kjempegod mat, rolig stemning og ikke altfor dyrt + at de har aviser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Billig:

En lekker sandwich fra Prince lunchbar eller BIT er favoritter når været er bra og man kan sitte i nærmeste park og kose seg.

Dyrt:

Conzenso på Solli plass har supergode salater, og her går det også an å sitte ute.

Ellers har Café Sjakk Matt og Tullin Cafe god mat og relativt rimelige priser.

Hmm.. jeg spiser alt for sjelden lunsj ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Bagel & Juice besøker jeg ofte, ellers liker jeg meg på cafeene nede ved Kirkeristen og Cafè M.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble Kirkeristen på lørdag. De fikk jo så gode kritikker i VG eller Dagblad forrige helg. Vel, vi ble superskuffet!!! Dårlig service, lite mat for pengene og heller smakløst.... Vi satt å så med lange øyne bort på Baccus og angret på at vi ikke gikk dit isteden :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Café con bar, Dattra til Hagen, Bistro Brocante, Conzenso, Café Celcius, mange gode steder i byen. Men det blir mest kantina på jobben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet

Synes Calzonene på BIT er utrolig gode, så jeg har spist en del lunsjer der ja :blunke: Ellers foretrekker jeg Cafe Cathedral, der har de også mye godt til lunsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Calzonene på BIT er utrolig gode' date=' så jeg har spist en del lunsjer der ja :blunke: Ellers foretrekker jeg Cafe Cathedral, der har de også mye godt til lunsj.[/quote']

Hvor ligger Cafe Cathedral?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mowgli: Det ligger i Karl Johan...på andre siden av Burger King. Skjønner?

Ikke helt... Er det i nærheten av Kirkeristen? Eller ligger Burger King nede ved Arkaden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet

Burger King`en jeg mener ligger nede ved Arkaden ja. Hmm..vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men hvis du går til den Burger King`en som ligger i Karl Johan (ved Arkaden), står med nesa vendt mot inngangen for så å snu deg rundt så ser du rett på Cafe Cathedral. Kanskje ikke så godt forklart men :ler: Det skulle i hvertfall ikke være vanskelig å se/finne hvis du starter ved Østbanehallen og går oppover Karl Johan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok med meg en calzone fra BIT senest i dag! Deilig! Ellers er Bagel & Juice et ålreit sted. Er ikke så godt kjent i Oslo, men disse stedene finner jeg alltid fram til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Evita Kaffebar i Brugata. Fantastike, ferske varer, nydelige muffins og kaker og må-ha kaffe!

Go' lunsj!

Ann-Karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirkeristen ("Cappuccino"?),

Bar og Restaurant (eller noe i den retning - like ved Youngstorget),

Evita (den som ligger nærmest Cafe Con Bar, - som jeg får litt angst av), Kaffebrenneriet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...