Gå til innhold

Trenger RASKT svar!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Heter det EU kontroll, det man har annet hvert år? jeg bruker å ha det i mai, (om jeg husker riktig) Men folk får inkallelse til det hele året rundt? Er ei som vil låne bilen min og har allerede sagt ja, må finne en unnskyldning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kavring

Det heter EU-kontroll, ja. Når du skal vise bilen avhenger av hvilket tall som er det siste på bilskiltet ditt. Om tallet er 5, så er det i mai.

Endret av Kavring
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

hva har dere da? sikkert at ikke alle har det i samme mnd;)? er det noen som får eu kontroll i sept feks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Heter det EU kontroll, det man har annet hvert år? jeg bruker å ha det i mai, (om jeg husker riktig) Men folk får inkallelse til det hele året rundt? Er ei som vil låne bilen min og har allerede sagt ja, må finne en unnskyldning:)

Er siste tallet i reg. nr ditt - så er mai kontrollmåneden, men du kan også ha den på kontroll tidligere enn det - husker ikke om det er 2 eller 4 måneder før. Eller mulig det er to måneder før + kontrollmåneden + en måned etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kavring
hva har dere da? sikkert at ikke alle har det i samme mnd;)? er det noen som får eu kontroll i sept feks?

På den gamle bilen min hadde jeg i mai. Fordi det siste tallet var 5. Eller tror at det er slik at man må vise bilen innen mai da.

Ja, det er de som har kontroll i september. Hvis alle skulle vist bilen i samme mnd., tror jeg det hadde blitt mye å gjøre for de som jobber på verkstedene bort etter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...