Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #1 Del Skrevet 17. mars 2009 Heter det EU kontroll, det man har annet hvert år? jeg bruker å ha det i mai, (om jeg husker riktig) Men folk får inkallelse til det hele året rundt? Er ei som vil låne bilen min og har allerede sagt ja, må finne en unnskyldning:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kavring Skrevet 17. mars 2009 #2 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Det heter EU-kontroll, ja. Når du skal vise bilen avhenger av hvilket tall som er det siste på bilskiltet ditt. Om tallet er 5, så er det i mai. Endret 17. mars 2009 av Kavring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #3 Del Skrevet 17. mars 2009 hva har dere da? sikkert at ikke alle har det i samme mnd;)? er det noen som får eu kontroll i sept feks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #4 Del Skrevet 17. mars 2009 Heter det EU kontroll, det man har annet hvert år? jeg bruker å ha det i mai, (om jeg husker riktig) Men folk får inkallelse til det hele året rundt? Er ei som vil låne bilen min og har allerede sagt ja, må finne en unnskyldning:) Er siste tallet i reg. nr ditt - så er mai kontrollmåneden, men du kan også ha den på kontroll tidligere enn det - husker ikke om det er 2 eller 4 måneder før. Eller mulig det er to måneder før + kontrollmåneden + en måned etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kavring Skrevet 17. mars 2009 #5 Del Skrevet 17. mars 2009 hva har dere da? sikkert at ikke alle har det i samme mnd;)? er det noen som får eu kontroll i sept feks? På den gamle bilen min hadde jeg i mai. Fordi det siste tallet var 5. Eller tror at det er slik at man må vise bilen innen mai da. Ja, det er de som har kontroll i september. Hvis alle skulle vist bilen i samme mnd., tror jeg det hadde blitt mye å gjøre for de som jobber på verkstedene bort etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 18. mars 2009 #6 Del Skrevet 18. mars 2009 https://svvgw.vegvesen.no/http://timeplan.v.../tidspunkt.aspx "Kalkulator" som viser neste gang du må til EU-kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå