Gå til innhold

Hva er det meste og det minste du har veid


Gjest Squill

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hehe, alle dere henger dere oppi at jenta på 178 veier 60 kg, men ingen reagerer på at en rett over på 183 veier ca 58? Jeg vil si at det er MYE verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, alle dere henger dere oppi at jenta på 178 veier 60 kg, men ingen reagerer på at en rett over på 183 veier ca 58? Jeg vil si at det er MYE verre.

Hun spurte :tongue: derfor jeg så, men 183 og 50 kg er nok heller ikke særlig bra, men spør man ikke så velger jeg også å ikke komentere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Hun spurte, ja... Jeg la ikke merke til den andre. Og jeg hang meg ikke opp i det, men svarte på et spørsmål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, husker ikke helt hvor gammel jeg var, men tror jeg var rundy 18. Da veide jeg 49 kilo, og husker godt jeg gjerne kunne tippet over 50-tallet.

Nå er jeg 22 og veier 55-56 kg, er ca. 157 cm høy. Har vel etter en litt usunn livsstil lagt på meg bittelitt, men stortsett på rumpe og lår, som ikke var så slanke i utgangspunktet. Har begynt å trene nå, for å stramme opp litt. Jeg kunne nok ligget på 52-53 kg, sånn ideelt sett. Men klager ikke. :)

Edit: Altså, 57 er vel det meste jeg har veid, men synes vekta varierer 1-2 kilo fra dag til dag innimellom, så har vel ikke vært noe særlig større enn jeg er nå.

Endret av *Numi*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_venusen_*
55 er vel ALT for lite. Du er like høy som meg, like gammel, men veier MYE mindre enn meg. Jeg veier nå 80, har former men absolutt ikke overvektig eller noe slikt (og tror jeg veier 80 pga muskler).

BMI messig skal du vel ligge på 70, det er idealvekt. Men man skal vel helt ærlig aldri veie seg, det er det verste jeg vet. Folk sitter og sammenligner vekt og kaller seg selv feite. Jeg veier 80, har veid 80 de siste mnd'ene men har trent og gått ned både 1 og 2 str i klær. Anbefaller deg heller å måle deg, måling er en MYE bedre måte og få en oversikt på.

Men jeg skule jo svare vanlig. Jeg er 178, 22 år gammel og veier nå 80, minste jeg har veid er 70 det var for ca et år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...

Det meste jeg har veid er vel 63 kilo, da var jeg høygravid.

Det minste, altså etter at jeg ble "voksen" er kanskje 52-53.

Normalvekten min ligger på 55-56, men nå ligger jeg på 57 etter at jeg begynte på p-pillene for et par mnd siden...hmmm, mystiske greier...

Jeg er 170 høy, og 23 år gammel.

Hej då! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_venusen_*

Takk for svar=)

Ønsket mitt er å være helt stram i fisken.Jeg trener mye og i lengre perioder holder jeg meg helt unna godteri og alt annet som er "ertstatninger" for dette.For to år siden veide jeg 78 kg.Har tatt meg god tid og synes selv jeg har gått ned så mye på en sunn måte.

Kroppsbygning har jo mye å si.Søsteren min er mye lavere enn meg og veier over 10 kg mer enn meg.Hun er en mer formfull person(slik som du beskriver deg).Det sitter der det skal!Jeg har ikke en slik kropp!Jeg var mer den lange tynne,men i et forsøk i å bli vegetarianer for noen år siden skar deg seg helt.Jeg spiste stort sett sjokolade ol hele tiden for å holde blodsukkeret oppe.Da gikk jeg opp til 78 kg på et blunk.

Likevel er jeg nå redd for at jeg har mistet kontrollen.Siden jeg har gått ned til en vekt som er mindre enn utgangspunktet var.Jeg meldte meg på grete roede kurs.Målet var da 65 kg.

Nå sitter jeg her med mine 62 kg og er enda ikke fornøyd.

Nå har jeg ikke fått trent på et par uker fordi jeg ikke er hjemme og får fulgt rutinene mine.Men da jeg veide 58 trente jeg mange ganger i uken og spiste frokost,lunsj,middag,kvelds +frukt.Kiloene raste av seg selv.Og det er da jeg spørr meg om det kan være så usundt.Vet at når jeg kommer hjem til min vanlige livsstil på mandag vil jeg fort vært nede i de 55-58 kg.Så hvordan kan BMI spille inn så stor rolle.Jeg ligger nærmere det som i følge den skal være normalvektig når jeg ikke trener så mye og spiser mer karbo og sukkerholdig mat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 176 cm høy og har veid 60 og 80 kg.

60 da jeg bodde i utlandet,spiste sunt og orket å være ute (er veldig frossen av meg, så vinteren i Norge oppmuntrer ikke akkurat til aktivitet...)

80 da jeg fikk meg kontorjobb, og ikke gjorde stort annet hele vinteren enn å sitte på ræva og spise sjokolade....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 176 høy.

Det minste jeg har veid i "voksen" alder er 50kg - dette var etter kyssesyka, og det var ikke ett vakkert syn :sjenert: og det meste var 82kg - dette i slutten av graviditet med ektremt mye vann i kroppen :P

Til vanlig ligger jeg på rundt 65, helt greit egentlig.

Bryr meg ikke så mye om hva vekta viser, men hvordan jeg føler meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest igjennom tråden må jeg bare si at jeg synes veldig mange veier utrolig lite....

Vet mange sliter med å legge å seg, men ser mange "ønsker" å være undervektige.

Synes det er litt skummelt jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har igrunn aldri vært noen stor fan av vekten, så jeg vet igrunn ikke hva mine maks og min er. Det jeg vet er at jeg alltid har gått opp og ned ganske massivt og egentlig "uten grunn". Derfor har jeg nå bukser i størrelse 38-46 hengende i skapet :ler: Det er klart at klærne ikke egentlig er så veldig fra hverandre i størrelse ettersom det er ganske små 46'ere og stretch 38'er. Når det gjelder vekt så veier jeg mye mer enn man skulle tro når man ser på meg, men jeg trøster meg med at jeg ikke har så høy fettprosent, da.

Synes ikke folk skal henge seg så mye opp i vekten, jeg. Jeg lider ikke av fedme, har et godt og sunt kosthold samt at jeg forsøker å holde meg i daglig aktivitet. Synes det er viktigere. Likevel så gruer jeg meg litt til vekta hos legen på første svangerskapskontroll, da det er evigheter siden jeg har veid meg sist. Er jeg heldig så går jeg ikke opp så mye!

Dette ble ikke det du ville ha, men jeg følte jeg hadde det på hjertet for det.

Maks: Jeg tipper rundt 90

Min: Rundt 60-ish, men det er nok en stund siden.

Er 170 høy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på 21 år og 1.85,5 m høy. det minste jeg har veid etter 18 år må være 67-68 kg etter et lengre utenlandsopphold der jeg spiste sunt(men litt lite) , var i mye aktivitet og ble syk og mista matlysta på slutten av oppholdet. :gjeiper:

Det meste jeg har veid var vel 1 år etter jeg la opp som aktiv idrettsutøver og hadde mye muskler men også trent mindre og spist litt usunt, mye i forhold aktivitetsnivået. Veide vel 75 kg ca..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest igjennom tråden må jeg bare si at jeg synes veldig mange veier utrolig lite....

Vet mange sliter med å legge å seg, men ser mange "ønsker" å være undervektige.

Synes det er litt skummelt jeg.....

Enig med deg her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...