Gå til innhold

Hva er det meste og det minste du har veid


Gjest Squill

Anbefalte innlegg

Gjest Mea Culpa

Vekten min har i grunnen alltid vaert noksaa stabil den. Jeg er nok heldig med genene, men jeg er vanligvis ganske aktiv og glad i sunn mat og da.

Er 30 aar, 175 cm og veier ca 63 kg naa. Det meste jeg har veid er 67 kg da jeg var 20-21 aar gammel. Det minste jeg har veid er 59 kg, og det var for 3 aar siden. Saa alt i alt svinger vekten min veldig lite og jeg kan ikke klage. :)

Har etterhvert faatt et ganske avslappet forhold til hele greia, det er jo bare tall saa hvorfor la det styre hverdagen. ;)

Endret av Mea Culpa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

hmmm.... kan vel ikke regne med når eg var høygravid??? da var eg 96kg!! Men ellers i voksen alder(etter 20) er vel det minste 62(20år!) til 88kg(33år) Nå er eg 72kg...på vei saaaakte nedover og håper eg ender opp på 65 til slutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frosk

1.68 høy - laveste vekt vet jeg faktisk ikke, men tipper den var under 50 når jeg var rundt 20 år. (Da var jeg definitivt for tynn.) Høyeste vekt 54-55 - nå. Tenker absolutt ikke på vekt, men beveger meg mye og spiser nokså sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minste 52kg, meste 68kg.. Er 165høy.. Nå ligger jeg og vipper mellom 58-60..Skulle gjerne gått ned til hvertfall 55kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minste er vel 48 kg, og det meste 69 kg. Nå veier jeg 64 og er ganske stabil på det. 171 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vekta variert mye, og føler jeg legger på meg en kilo bare jeg tenker på sjokolade.

Det meste jeg noensinne har veid var for 2 år siden, rett etter jeg hadde fått sønnen min. Da veide jeg 90 kg. Jeg var totalt sengeligende hele svangerskapet, så da la jeg på meg i ett helt vilt tempo.

Minste jeg har veid var vel 55 kg for en 9 år siden. Mest fornøyd var jeg i fjor sommer da jeg veide 58 kg. Nå veier jeg 65 kg og vekta vil ikke ned samme hva jeg gjør. Men fortsetter å prøve for planen er ned til 58 til sommeren. Jeg er 1,63 høy og 30 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 177 høy. Vet ikke helt hva det minste jeg har veid er, men jeg veide 58 kg for noen år siden, og da var jeg altfor tynn etter min mening.

Nå har jeg fått to barn på rappen, og var vel på mitt tyngste (uten barn i magen ;)) etter siste fødsel for 8 mnd siden. Veide da 77 kilo. Nå veier jeg 71, men skal begynne å slanke meg litt nå. Har tidligere vært mest fornøyd når vekten har ligget i intervallet 65-68 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre.180 cm og 45 kg?!Jeg har alltid trent mye og syns at når jeg veier 44 kg så passer det til min 150 cm høye kropp..er jeg for feit?!

ønsker du å se syk ut?

Den du siterte, skriver ganske åpent at når hun veide 45 kg var det på grunn av sykdom, ergo ikke nødvendigvis da man føler man ser friskest og raskest ut.

Synes ikke du skal måle deg etter hvor mye syke mennesker veier, og føle at så lenge du veier mer en dem, så er du for tykk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 155 cm.

Minst: 23 kg (27 år)

Mest: ca 60 kg (da jeg var rundt 30 år)

Idag:vet ikke, har ikke sett vekta mi på 9 år (er nå 36 år), men rundt 45 kg tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

I begynnelsen av 20- årene vegde jeg ca. 52 kg. I slutten av første svangerskap, 90 kg. Ned igjen til under 60kg, og opp til 85 2. svangerskap. Har ikke klart å gå ned igjen skikkelig, og jeg hater det. :( Nå er vekten 75 kg, og det er ikke meg.

Er forresten 168 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre.180 cm og 45 kg?!Jeg har alltid trent mye og syns at når jeg veier 44 kg så passer det til min 150 cm høye kropp..er jeg for feit?!

Som en annen har påpekt over meg så var jeg syk med spiseforstyrrelser, og jeg var så absolutt for tynn da jeg veide den minste vekten min! Jeg vil ikke tilbake dit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det minste jeg har veid er 49 kg(21 år), det meste er 63 kg(25 år og etter fødsel)

Jeg er 163 cm og veier nå 59 kg.(30 år)

Driver med vektnedgang nå og skal ned til 52-53 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

168 cm, 42 år:

Minste jeg har veid: 53 kg v 28 års alder

Meste jeg har veid: 73 kg, for to år siden.

Idealvekt er 60 kg, noen kg derfra dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

I voksen alder har vekten min svingt kraftig

18-20 år: 83 kg - 74 kg - 96 kg

20-23 år: 96 kg - 70 kg - 97 kg

23-26 år: 97 kg - 107 kg - 85 kg - 112 kg

26-27 år: 112 kg - 124 kg

27-29 år: 124 kg - 75 kg

Er forresten 176 cm høy. Vil enda mer ned, men folk rundt meg mener jeg overdriver slankingen og vil jeg skal stoppe. Men for første gang i mitt voksne liv klarer jeg å kontrollere inntaket, men jeg spiser vel kanskje litt lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minste vekt er vel 57kg, om jeg husker riktig. Meste er 80kg.

Vekten min var rimelig stabil (63-65kg) fram til jeg begynte paa mastergraden min. Naa etter endt mastergrad er vekten paa vei ned igjen, men vet ikke om jeg kommer tilbake til den gamle stabile vekten min eller om kroppen finner seg en ny trivselsvekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Minste jeg har veid siden når da?

Tror jeg veide 3,5 kilo da jeg ble født og på det meste uten sykdom er vel 62 kilo!

Med svangerskapsforgiftning = kroppen full av vann, veide jeg vel 73 kilo mener jeg å huske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Er 164cm høy, på det meste veide jeg 89kg (!)

Så raste jeg ned til 49 kg. Siste året har det ligget ganske stabilt på 54-55kg.

Planer om å gå ned til 50 innen sommern, men er ikke lett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...