Gå til innhold

Hva er det meste og det minste du har veid


Gjest Squill

Anbefalte innlegg

Gjest Squill

Hva er det meste og det minste du har veid (da tenker jeg etter ferdig pubertet, de fleste har jo veid mindre i sine yngre år :) )

Har du hatt en konstant vekt, eller har vekten svingt opp og ned?

Endret av Squill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

veide vel ganske stabilt 58 kg frem til jeg ble 21 ca, da gikk jeg opp til ca 68 kg, og har veid rundt 68 de siste 10-15 åra.

i løpet av voksenperioden, har jeg stort sett vært veldig stabil, ligger mellom 67-69, men har hatt en periode der jeg pga sterk misstrivsel gikk ned til 62 kg, og en runde der jeg var helt oppe i 75 kg. Ingen av disse to svingningene varte lenge, og bortsett fra de to, ligger jeg altså stabilt på mellm 67-69.

er 173 høy, trener mye og er bevisst på kosthold, og er fornøyd med min stabile vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 178 cm høy og har stort sett alltid i voksen alder ligget på 60-62 kg. Men var i en periode oppe i 72 kg(fordi jeg bodde i Thailand og spiste alt for mye deilig mat - gikk straks ned helt uten videre da jeg begynte å spise litt mindre) og i en kort periode nede i 52 kg(dette var i ammetiden med eldstemann - gikk opp igjen da jeg sluttet å amme og spiste ekstra mye).

Når jeg har vært gravid har jeg hver gang gått opp til 72 kg, og straks ned til vanlig vekt igjen like etter fødselen.

Endret av asterix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_bettina_*

Jeg er 24 år og 165 høy.

Har i "voksen alder" på mitt meste veid 61 kilo, og på mitt minste 52 kilo.

Veier vanligvis 55-56 kilo, men likte det i grunn godt da jeg lå på 52 kilo i en periode. Litt vanskelig å opprettholde bare, da det ikke ligger naturlig for kroppen min eller min livsstil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann, alder 36, høyde ca. 192 cm.

Etter fylte 18 har vekta variert mellom 95 og 120 kg. Den har vært lavest i perioder hvor jeg har trent regelmessig og spist noenlunde riktig, og høyest i perioder hvor omstendigheter har kommet i veien for dette. (Har vært nærmest bunnen av intervallet hhv. i slutten av tenårene, da jeg var ca. 29-30, og da jeg var 34-35.)

Pr. i dag ligger den omtrent midt mellom disse ytterpunktene, og er på vei ned etter å ha vært litt høyere (de seneste "omstendighetene" som har kommet i veien er at jeg ble pappa til en liten pjokk i fjor).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kvinne, 27 aar, 168 hoey.

Paa det minste veide jeg 57 kg, da var jeg vel fremdeles under 20. Men da var jeg for tynn.

Naa veier jeg mer enn noen gang, 68 kg... Det er for mye, naa tyter det utenfor bukselinningen...

Jeg har ligget paa rundt 60/61 kg, og det var jeg godt fornoeyd med. Og dette var da jeg ikke trente. Da jeg begynte aa trene, la jeg paa meg, og ikke bare muskler dessverre. En del reising med jobben, med de kostholdsmessige utfordringene det bragte med seg har foert til noen flere overfloedige kilo. Grm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minste 50 kilo, maks 70 (80 da jeg var høygravid) Er 170 høy så jeg var ikke veldig fin da jeg veide 50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jente, 24 år, 167 cm høy.

Det minste jeg har veid etter jeg ble 21 er 52 kg, på det meste 58 under sykdom. Veier nå 54 og prøver å blir vant til det. Trenger nok noen tips for å bli stolt av min egen kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veide vel ganske stabilt 58 kg frem til jeg ble 21 ca, da gikk jeg opp til ca 68 kg, og har veid rundt 68 de siste 10-15 åra.

i løpet av voksenperioden, har jeg stort sett vært veldig stabil, ligger mellom 67-69, men har hatt en periode der jeg pga sterk misstrivsel gikk ned til 62 kg, og en runde der jeg var helt oppe i 75 kg. Ingen av disse to svingningene varte lenge, og bortsett fra de to, ligger jeg altså stabilt på mellm 67-69.

er 173 høy, trener mye og er bevisst på kosthold, og er fornøyd med min stabile vekt.

Er akkurat som Aline jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_S_*

Er 32 år og 170 cm høy. Har veid 47 kg (til jeg var 22- 23 år) og 67 kg (76 som høygravid). Veier nå 64 kg, men skal ned til 58- 60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Cammis_*

Er 170 høy, og minste var vel rundt 50-53 fram til jeg var 23 år tipper jeg.... Når jeg var 25 veide jeg 70 etter å ha slutta å røyke... Gikk derretter ned igjen og har holdt meg på rundt 63-66 kg.... Men vil veie 58!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cipheria

50- 55kg. Er ca 162cm.

Har holdt seg nokolunde konstant, uavhengig av aktivitetsnivå. Dvs, når eg ha trent jamleg har den vore 50, og når eg ikkje har trent så har den vore på 55. No ligger den vel på 53, tippa eg. Har ikkje vekt, så brukar ikkje vege meg så ofte.

Endret av Cipheria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lisbeth_*
Jente, 24 år, 167 cm høy.

Det minste jeg har veid etter jeg ble 21 er 52 kg, på det meste 58 under sykdom. Veier nå 54 og prøver å blir vant til det. Trenger nok noen tips for å bli stolt av min egen kropp.

Med at du synes du veier for lite mener du, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jente24_*

Jente på 24 år, 173cm høy. Har veid 85 på det meste og 53 på det minste. Ligger rundt 58 nå, men blir jo aldri fornøyd dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 180 cm høy. Det meste jeg har veid er 76 kg, og det minste var 45 kg (pga sykdom) Nå veier jeg omtrent maxvekten min, og vil helst gå litt ned... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...