Gå til innhold

Trondheimstreff

flickan

Anbefalte innlegg

Noen som kan tenke seg å treffes igjen :kaffekopp: ? Kan som vanlig kun i helgene dersom I skal være med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. kom på at det er Barnas skidag i helga og barnas farmor har selvsagt meldt de på. Så jeg kan kun på lørdag. >Regner med at jeg har bare Isak i helga oxå siden far tar med storebror på hyttetur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag passer bra for meg :) Skal vi dra noe sted ala sitrus eller noe tilsvarende barnevenlig, eller kanskje dere har lyst til å komme hjem til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del tror jeg egentlig jeg får mindre utbytte av å være på zitrus sammen med dere, siden jeg bare må følge etter E overalt, så jeg synes det hadde vært kjempekoselig å komme hjem til deg en tur Synne-Marie. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært hyggelig å komme hjem til deg Synne-M. Blir mer avslappende for alle da tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott! Mini sover fra ca 12-2, så passer det best å møtes før eller etter dupp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss passer det best etter dupp, siden jeg hadde tenkt å løpe noen ærend i byen før det. E sover sannsynligvis litt lenger enn 2, men vi rekker nok å komme til 3 f.eks? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan dessverre ikke komme likevel. Pga dødsfall i familien skal jeg i begravelse neste uke, og reiser allerede i helgen. Dere får kose dere, er gjerne med en annen gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kan også komme i 2-3 tiden i morgen:)

Jeg har ikke vært på besøk til deg før. Kan du sende adressen i en pm?

Og skal vi ta med noe?

Endret av effy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send gjerne en pm til meg oxå med adr din:-) Har teflonhjerne ifht adresser/innganger.

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier vi 2-3 tiden! Sender pm til alle med adressen for sikkerhet skyld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse
  • 1 måned senere...

Har dere lyst til å ha et treff snart igjen eller? Jeg skal på ferie den 21.mai, og blir borte i 4 uker, så gjerne før det. Det er vel siste sjanse til å treffe Synne-Marie kanskje også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...