Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #1 Del Skrevet 14. mars 2009 Hei, Skal ut og spise med familie i Oslo neste lørdag, og av diverse grunner bør det være i Aker Brygge-området. Ingen av oss er veldig kjent, så jeg håper noen her har noen anbefalinger/tips til steder å gå? Ikke snakk om full meny, men et sted hvor vi kan få spist god og grei mat:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyB Skrevet 14. mars 2009 #2 Del Skrevet 14. mars 2009 Ikke dra på Druen... Kjip meny, stive priser og jeg ble i tillegg matforgiftet :-S Har desverre ingen anbefalinger akkurat nå da, bare en advarsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #3 Del Skrevet 14. mars 2009 Olivia, en italiensk restaurant på Aker Brygge, er et bra sted synes jeg. Her bør man bestille bord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #4 Del Skrevet 14. mars 2009 Olivia tiltredes, også Eataly. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 14. mars 2009 #5 Del Skrevet 14. mars 2009 Salsa Tapas Bar i Huitfeldsgate 1 minutt gange fra Aker Brygge. Fantastisk atmosfære, service og mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #6 Del Skrevet 14. mars 2009 Salsa Tapas Bar i Huitfeldsgate 1 minutt gange fra Aker Brygge. Fantastisk atmosfære, service og mat. TS her - takk for innspill! Olivia hørtes bra ut! og Pjukset: Takk for tapastips, elsker tapas... og det lå jo nært:) Kom gjerne med flere tips om dere har det, jeg har forøvrig hørt om et pizzasted nærmere togstasjonen (Nationalteateret), husker ikke navnet, er det noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 14. mars 2009 #7 Del Skrevet 14. mars 2009 Olivia, en italiensk restaurant på Aker Brygge, er et bra sted synes jeg. Her bør man bestille bord. Helt enig, Olivia har særdeles god mat til en grei (om ikke rimelig) pris. Pizzaene skuffer aldri, og Panna cottaen er snadder! Det har også åpnet et herlig italiensk sted like ved Teatermuséet (Rådhusgata like ved Akershus festning). Husker ikke navnet, men de har "italiensk tapas" og en deilig vinmeny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #8 Del Skrevet 15. mars 2009 Ved Solli plass ligger det en mengde restauranter. Der bør du finne noe for enhver smak og lommebok. Aker brygge skyes selvfølgelig som pesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #9 Del Skrevet 15. mars 2009 TS her, ja, jeg er forsåvidt enig i at ikke Aker Brygge kanskje er det stedet jeg selv ville valgt, men grunnet ulike omstendigheter er det dette området som egner seg best denne dagen, takk for alle tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 15. mars 2009 #10 Del Skrevet 15. mars 2009 Kom gjerne med flere tips om dere har det, jeg har forøvrig hørt om et pizzasted nærmere togstasjonen (Nationalteateret), husker ikke navnet, er det noen som vet? Både Dolly Dimples og Egon ligger nært Nationalteateret. Egon i Karl Johan ved Paleet, og Dolly i Stortingsgata like før Stortinget. Også har du jo TGI's både v Paleet og Saga Kino. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 15. mars 2009 #11 Del Skrevet 15. mars 2009 Liker Olivia og Cafe Sorgenfri på Aker Brygge og Yayas i Munkedamsveien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 15. mars 2009 #12 Del Skrevet 15. mars 2009 Yaya´s Thai Beach Bungalow, ligger rett ved Aker Brygge, har rimelig og nydelig thaimat. Temarestaurant innredet som en strandrestaurant i Thailand, uformelt og trivelig! Ellers har Agra på Aker Brygge nydelig indisk mat, til en litt høyere pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 15. mars 2009 #13 Del Skrevet 15. mars 2009 Takk for alle tips! Jeg tror vi ender opp med Olivias, italiensk er "lettlikt" for alle som skal med, er litt usikker på om thai går hjem hos bestefar Men skal huske de andre tipsene til en annen anledning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Markjordbær Skrevet 16. mars 2009 #14 Del Skrevet 16. mars 2009 Ser at du har bestemt deg, men jeg skyter inn et tips til likevel, for de som er glad i Indisk. Agra! Kjempebra indisk mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. mars 2009 #15 Del Skrevet 17. mars 2009 Ser at du har bestemt deg, men jeg skyter inn et tips til likevel, for de som er glad i Indisk. Agra! Kjempebra indisk mat! Helt enig! Kjempegod mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 17. mars 2009 #16 Del Skrevet 17. mars 2009 Olivia tiltredes, også Eataly. Nam nam, Eataly! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå