Gå til innhold

Spisested i området rundt Aker Brygge?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei,

Skal ut og spise med familie i Oslo neste lørdag, og av diverse grunner bør det være i Aker Brygge-området. Ingen av oss er veldig kjent, så jeg håper noen her har noen anbefalinger/tips til steder å gå? Ikke snakk om full meny, men et sted hvor vi kan få spist god og grei mat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke dra på Druen... Kjip meny, stive priser og jeg ble i tillegg matforgiftet :-S

Har desverre ingen anbefalinger akkurat nå da, bare en advarsel :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Olivia, en italiensk restaurant på Aker Brygge, er et bra sted synes jeg. Her bør man bestille bord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salsa Tapas Bar i Huitfeldsgate 1 minutt gange fra Aker Brygge. Fantastisk atmosfære, service og mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Salsa Tapas Bar i Huitfeldsgate 1 minutt gange fra Aker Brygge. Fantastisk atmosfære, service og mat.

TS her - takk for innspill! Olivia hørtes bra ut! og Pjukset: Takk for tapastips, elsker tapas... og det lå jo nært:)

Kom gjerne med flere tips om dere har det, jeg har forøvrig hørt om et pizzasted nærmere togstasjonen (Nationalteateret), husker ikke navnet, er det noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Ellen_*
Olivia, en italiensk restaurant på Aker Brygge, er et bra sted synes jeg. Her bør man bestille bord.

Helt enig, Olivia har særdeles god mat til en grei (om ikke rimelig) pris. Pizzaene skuffer aldri, og Panna cottaen er snadder!

Det har også åpnet et herlig italiensk sted like ved Teatermuséet (Rådhusgata like ved Akershus festning). Husker ikke navnet, men de har "italiensk tapas" og en deilig vinmeny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ved Solli plass ligger det en mengde restauranter. Der bør du finne noe for enhver smak og lommebok. Aker brygge skyes selvfølgelig som pesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

TS her, ja, jeg er forsåvidt enig i at ikke Aker Brygge kanskje er det stedet jeg selv ville valgt, men grunnet ulike omstendigheter er det dette området som egner seg best denne dagen, takk for alle tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom gjerne med flere tips om dere har det, jeg har forøvrig hørt om et pizzasted nærmere togstasjonen (Nationalteateret), husker ikke navnet, er det noen som vet?

Både Dolly Dimples og Egon ligger nært Nationalteateret. Egon i Karl Johan ved Paleet, og Dolly i Stortingsgata like før Stortinget. Også har du jo TGI's både v Paleet og Saga Kino.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aloha

Yaya´s Thai Beach Bungalow, ligger rett ved Aker Brygge, har rimelig og nydelig thaimat. Temarestaurant innredet som en strandrestaurant i Thailand, uformelt og trivelig!

Ellers har Agra på Aker Brygge nydelig indisk mat, til en litt høyere pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle tips! Jeg tror vi ender opp med Olivias, italiensk er "lettlikt" for alle som skal med, er litt usikker på om thai går hjem hos bestefar :fnise:

Men skal huske de andre tipsene til en annen anledning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at du har bestemt deg, men jeg skyter inn et tips til likevel, for de som er glad i Indisk. Agra! Kjempebra indisk mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du har bestemt deg, men jeg skyter inn et tips til likevel, for de som er glad i Indisk. Agra! Kjempebra indisk mat!

Helt enig! Kjempegod mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...