Gå til innhold

Ny tidsregning

Miss I.W.

Anbefalte innlegg

Tenk at snuppa er 11 måneder alt! Tiden flyr :)

Hun høres bare helt herlig ut :hjerte:

Ja, tenk at om under en mnd så er hun et år! :hjerte:

Jeg kunne spist opp henne! :rødme:

:rødme: Herlige jenta.

Tusen takk, Pusilus! Jeg er helt enig! ;)

Jeg må bare si at jeg synes det er så koslig at dere, Lucky og Pusilus, er innom dagboka mi og legger igjen koslige svar. Jeg får litt vondt i hjertet av dere noen ganger, og jeg håper at dere får oppleve det fantastiske underet jeg er så heldig å ha fått!

Hjemme etter at vi, snuppa og jeg, har vært på jentetur til ei venninne. Det har vært veldig koslig og morro, men jeg er også lettere sjokkskadd over måten de bor og oppdrar barna sine. Godt folk er forskjellige! :ler:

Jeg er kjempeimponert over snuppa! Hun hadde mange nye barn og voksne å forholde seg til. Vi var på barnehagejuletrefest og i 3års bursdagsselskap. Det var mange aktive og høylytte unger der og snuppa gikk bare rundt å kikket på dem, smilte og koste seg. Jeg var helt sikker på at hun kom til å være mere reservert og kanskje skeptisk, siden hun ikke er vant til sånt, men det gikk over all forventning!

Ble litt tull med sovinga hennes, men det er liksom greit fordi vi kom dit godt etter leggetid og det var en fremmed plass. På den andre siden så gikk det superfint å fly og reise med henne alene. Bæretøy er et must!

Jeg har nå bare en liten pause i rydding. Jeg har prøvd i hele dag å komme igang med å rydde, og starte organisering og klargjøring til salg av hjemmet vårt. Det er tusen ting som skal gjøres og jeg holder på med alt samtidig! :ler: Det blir bare rot og jeg har egentlig ikke fått gjort noe i hele dag. Litt fordi arbeidslysten har vært fraværende og snuppa har vært litt masete/kosete (tenner, tror jeg). Men jeg er nå godt i gang med å rydde i skapene på badet. Kanskje ikke det viktigste mtp visninger, men det er greit å få kastet ting som jeg ikke skal pakke med meg til ny-huset.

Dagens lille KG-runde får være over nå og jeg får vel rusle tilbake til badet og gjøre meg ferdig før det blir for sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må bare si at jeg synes det er så koslig at dere, Lucky og Pusilus, er innom dagboka mi og legger igjen koslige svar. Jeg får litt vondt i hjertet av dere noen ganger, og jeg håper at dere får oppleve det fantastiske underet jeg er så heldig å ha fått!

Takk vennen :klemmer: Håper også vi får oppleve det å være mammaer en gang :)

Så bra det gikk fint å fly alene med lillemor da, kan tenke meg det er kjekt å ha henne i bæretøy da ja :) Hva bærer du henne i nå?

Man kan aldri være trygg for hvor folk titter når de er på visning altså...synes folk var overalt når vi solgte huset vi bodde i før jeg :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk vennen :klemmer: Håper også vi får oppleve det å være mammaer en gang :)

Så bra det gikk fint å fly alene med lillemor da, kan tenke meg det er kjekt å ha henne i bæretøy da ja :) Hva bærer du henne i nå?

Man kan aldri være trygg for hvor folk titter når de er på visning altså...synes folk var overalt når vi solgte huset vi bodde i før jeg :fnise:

Jeg har manduca. Har hatt det helt siden hun var bitteliten. Det var plass til puta, men brukte den ikke så mye da. Hun begynner å bli tung, men en må ha hendene fri til billetter og sånt når en reiser alene, samt at det er bedre for ryggen å ha henne midt på magen enn på hofta. ;)

Med manducaen kan jeg ha henne på ryggen også, men det er kosligere å ha henne foran.

Fant ut at etter jeg var ferdig at det ikke var så dumt å rydde der, spesielt under vasken. Det er jo ikke rart om en evt. kjøper vil ta en titt for å se om det er f.eks. lekkasje.

Det er kanskje ikke så lurt å stue alt som skal vekk inn i skuffer og skap da? Ser for meg en som skal lurkikke inn i et skap og så ryr det ting og tang ut! :ler: Jeg får vel heller rydde det vekk sikkelig! Det skal jo pakkes og flyttes uansett.

Fikk kastet en bra haug med halve flasker med kremer og parfymer som ikke blir brukt opp. Jeg sier til meg selv at jeg skal bruke opp skvettene, men det blir liksom ikke... :sjenert: Noe har jeg fått, noe kjøpte jeg i første trimester og makter ikke lukten, mens noe var bare gammelt. Det føles godt å ha ryddet!

Snuppas rom/kontoret neste! Men først en dusj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg på storhandling og det var så merkelig å ikke handle noe til snuppa! :klø: Ikke bleier, ikke mat, ikke grøt... Snuppa begynner å bli stor og trenger ikke noe fra baby/barnehyllene lenger, og bleier har vi hamstret mange, mange pakker av.

Noe ble det på henne likevel for mor var på salg og kjøpte to bukser, to gensere, tre tunikaer og en jakke til under 350,-! :nigo: Det ble også to strømpebukser og to bodyer på henne. Og en treningsbukse og pen genser på mor.

I går ryddet jeg også i den store svartsekken med arveklær i str 86. Snuppa arver både fra søskenbarn, søskenbarn av søskenbarn og av venninnen min, så det er myyyye klær. Det ble sånn at jeg beholdte ca halvparten og resten går til fretex. Noe er litt for slitt, noe er det dobbelt opp av og noe er ikke min smak.

Jeg vet at svigerinnen min synes at mye går til fretex, men jeg tror ikke hun skjønner hvor mye vi har arvet så langt. Det er litt morro å kjøpe nye klær og snuppa skal få slippe å gå i utslitte arveklær! Så dårlig stilt er vi liksom ikke! :fnise:

Det beste med å arve er at jeg slipper å tenke på hvor mye hun trenger i hver størrelse. Jeg kan bare supplere! :lur:

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt, sliten, lei og sur. En litt kjip start på helga... Håper det kommer seg!

Har forresten sluttet på pillen. Ikke for å starte på nr 2, men fordi jeg ikke tåler den. Har vært så lei meg og nærtagen i det siste, og tror det er Cerazetten. Vet om flere som blir litt "loco" av den. Håper humøret blir bedre etterhvert.

Er noen andre småting som sikkert kunne ha hjulpet på humøret, men jeg tror ikke mannen plutselig får øye for støv eller klesvask, mathandling eller middagsplanlegging! ;) Han har heldigvis andre kvaliteter selv om han akkurat i dag ikke står så altfor høyt i kurs. :gjeiper:

Han hintet om :sengekos: i kveld, men oppvarmingen (kverrulering om en dritting) tenner ikke akkurat en sliten og trøtt mor... Vi får se hva kvelden bringer...

Var på bekkentrening i dag og jammen er det noe helt annet enn det jeg drev med før! Det er en steinhard time og jeg blir sikkelig svett. Hos den gamle ble jeg knapt nok varm. Kjenner det ikke på kroppen enda, men merker at ting som f.eks. armhevninger går lettere. Det går vel ikke lenge får jeg begynner å se og kjenne resultater. Den nye fysioterapeuten følger med hele tiden og gir feedback, enten ved å rette på meg eller å skryte når noe er bra. :nigo: I tillegg er hun flink til å pushe. Har litt treningsverk, med det er verd det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det ble en merkelig helg! Har hatt en sikkelig berg-og dalbanetur i følelseslivet. Som ble toppet av magevondt og oppkast! :spy:

Helga begynte dårlig med at jeg irriterte meg over kjære. Det kom seg heldigvis noe.

Lørdag sto kjære opp med snuppa, sånn at jeg fikk sove litt lengre. Han tok igjen de timene ved å legge seg etter frokost og sove til langt på dag. Vi fikk gjort litt i nyhuset og hadde en avslappet kveld.

Søndag våknet snuppa halv seks. Jeg tok henne over i vår seng og prøvde lenge å få henne til å sove. Hun var rolig og koste seg med smukken, bamsen og å lugge eller klatre på meg. Var ikke mye fred å få. ;) Etter en og en halv time sto jeg opp. Hun tok tidlig og lang dupp, heldigvis, så jeg fikk lagt meg ned på sofaen en times tid.

Så var det lunsj (frokost for kjære sov godt hele morgenen) og så bort til barselsgruppas felles ettårs-feiring. :bursdag: Det var bråk og søl, og snuppa var ikke i noe perlehumør, så det ble mye styr og lite kos, egentlig. Vertinnen hadde laget en egen liten bløtekake med lys og navn til hver og en og det var veldig morsomt!

Søndagettermiddag toppet det seg for meg og jeg fortalte kjære hvor oppgitt og lei alt jeg er til tider. :trist: Han ble både sjokkert og lei seg, forståelig nok. Jeg prøvde å få i gang en samtale, men han ville ikke prate noe særlig. Får prøve å ta opp den diskusjonen senere. Vi har ikke hatt noen krangler og vært som ny-forelsket siden vi traff hverandre, så den situasjonen vi er i nå er helt merkelig. Aldri har småting kjære gjør irritert meg så mye som nå... Jeg vil jo ikke ha det sånn og håper bare at det blir bedre. :frown:

Tror kanskje at det at jeg snart har gått hjemme i to år har en del av saken å gjøre... Jobbing er ikke aktuelt helt enda, så jeg får prøve å bli flinkere til å komme meg ut mer, både med og uten barn.

Vi greide å få i stand en deilig middag; biff, stekte grønnsaker og båtpoteter, og koste oss greit med den. Rett etterpå fikk jeg litt vondt i magen. Etter noen timer økte det på og jeg måtte bare gå å legge meg. Det kjentes ut som om jeg skulle kaste opp, men ingenting kom, jeg frøs noe innmari og magen var veldig, veldig vond. Når kjære kom en god stund senere ordnet han med en bøtte ved sengekanten, og godt var det for en time senere vrengte magen seg. Kjære ordnet med våt klut og visste ikke hva godt han kunne gjøre for meg, og tilbøy seg å ta bøtta, ordne med vann eller cola, m.m. Han er no` god å ha da! :hjerte:

Jeg ordnet opp griseriet selv i tilfelle det var omgangsyka for å prøve å minimere evt smitte. Heldivis ble jeg mye bedre etterpå og kastet ikke opp mer. Jeg ble nok dessverre dårlig av middagen. :tristbla: Biffstykket mitt var medium stekt og litt blodig, mens kjæres var godt stekt, så derfor ble ikke han syk. Vi skulle spise sammen med snuppa, men det ble ikke sånn, så jeg er utrolig glad for at vi ventet med å spise til snuppa hadde lagt seg!

Formen i dag er grei og jeg har fått i meg litt mat, men er litt slapp. Så når snuppa legger seg snart, så skal jeg gjøre dèt også! Selv om jeg har "tusen" ting å gjøre!

Er litt mere positiv i dag, og er lei meg for at jeg blir så lei og lar småting ødelegge... :sjenert: Skal fortsette med nyttårsforsettet mitt og legge meg tidligere. Å være stadig trøtt hjelper verken på form, humør eller :sengekos: !

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest: Høres ut som om du har hatt noen tøffe dager i det siste :( Aldri noe moro å krangle med kjære, men noen ganger er det dem det går utover når man er slitne....

Godt formen din er bedre i dag da, ikke noe særlig med oppkast og magevondt :(

Mange :klemmer: til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har heldgivis bedret seg, Lucky! Vi tok oss begge sammen og nå er vi tilbake til normalen. Vi har ikke snakket noe mer om det annet enn at det går bra og at vi SKAL slå av pc`en tidligere på kvelden og prøve å legge oss tidligere. Tror det kan hjelpe mye.

Starten på uka har vært travel og fin, og snuppa har vært litt blidere enn hun har vært i det siste. Men jeg synes hun spiser litt lite. Men det er vel sånn som barn gjør innimellom... Hun er som sagt blidere, gjør i bleien og er ikke slapp eller noe sånt. Vi har gått gradvis over på vanlig kumelk i løpet av de siste dagene og hun har vært litt hard i magen, så kan kanskje være noe der.

I går var vi en liten tur på jobben for å signere noen papirer til Nav siden jeg har vært sykmeldt i over tolv uker. Snuppa fikk masse skryt og det er jo alltid veldig gøy! :nigo:

I dag er det barseltreff og det blir gøy for både liten og stor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at det går bedre med dere :) Er ofte ikke så mye som skal til for å hjelpe på i hverdagen :)

Herlig med snuppeskryt på jobben :hjerte:

Håper dere har hatt en fin dag på barseltreff :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, trasig med slike dager der alt topper seg og det blir for mye :hug: Godt å se at det går seg til. Det å ikke få nok søvn kan ødelegge mye, man blir så tvers igjennom sliten at selv den minste ting kan irritere. Synes nyttårsforsette om å legge seg tidlig er bra :Nikke: Jeg må nok legge det til listen min jeg også, sammen med det fra i 2010 om å bestille meg tannlegetime som enda ikke er gjort :rodme:

Håper dere hadde det fint på barseltreff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sa snuppa "mamma"! :hjerte: Hun sier masse "mammamamma" og linkende varianter når hun er sulten og trøst. Men i dag sa hun (bare) "mamma" mens hun så på meg. Gleder meg til å finne ut om det var tilfeldig eller om hun faktisk har lært seg å si mamma! :nigo:

Så godt at det går bedre med dere :) Er ofte ikke så mye som skal til for å hjelpe på i hverdagen :)

Herlig med snuppeskryt på jobben :hjerte:

Håper dere har hatt en fin dag på barseltreff :klemmer:

Jeg er veldig glad for at det gikk over så fort, men jeg fikk respekt for det og vil være obs`e på det framover. Det kom så brått og det ver viktig at det ikke får utarte seg!

Kjempestas med stryt på jobb! De fleste smelter jo av små barn, men skrytet var så direkte og kom fra uventet hold. :rødme:

Var så koslig på barseltreff! Litt kjedelig, men også litt godt mtp støy og rot, at halvparten har begynt på jobb igjen.

Huff da, trasig med slike dager der alt topper seg og det blir for mye :hug: Godt å se at det går seg til. Det å ikke få nok søvn kan ødelegge mye, man blir så tvers igjennom sliten at selv den minste ting kan irritere. Synes nyttårsforsette om å legge seg tidlig er bra :Nikke: Jeg må nok legge det til listen min jeg også, sammen med det fra i 2010 om å bestille meg tannlegetime som enda ikke er gjort :rodme:

Håper dere hadde det fint på barseltreff :)

Nei, det er ikke så kjekt med sånne dager. Jeg er så glad det bedret seg fort!

Når jeg tenker på det har vi jo i lange perioder det siste året sovet lite og dårlig, så det er mulig vi har brukt opp den "kontoen" nå. ;) Jeg håper også at jeg ikke blir så utmattet på ettermiddagene nå når jeg legger meg tidligere. Ettermiddagene er krevende nok i seg selv fordi snuppa er sliten og krever mere aktivisering og kos, samt at hun skal ha middag, kveldsmat, flaske og kveldsstell. Det blir bare så tungt når jeg er trøtt og sliten selv.

Oi, tannlege, ja... Der skulle jeg også ha vært for leeenge siden! :sjenert: Du sa noe der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Sjelden jeg er her på kg for tiden, men tenkte jeg skulle stikke innom boka di en tur mens jeg først var her :)

Så morsomt å lese hvordan det går med dere! Har hun virkelig begynt å gå? Er nok lenge igjen til vesla her i gården går på egen hånd ja ;) Hun er veldig glad i å stå da, og slipper seg osv, men det er lite gåing verken med gåvogna eller ved sofaen. Men jeg kjenner at jeg stresser ikke med det akkurat :fnise: Kan hende du har skrevet det tidligere, men har dere fått barnehageplass? Eller skal du/dere være hjemme en stund til? Vi sliter virkelig med barnehageplass.. Får vel ringe barnehagen igjen på mandag! *frustrert*

Høres koselig ut med felles bursdagsfest i barselgruppa da :)

Den helga du beskrev over her hørtes ikke noe særlig ut..samboeren her hadde omgangssyken i begynnelsen av denne uka. Ikke noe særlig det nei! Jeg og vesla ble heldigvis ikke smittet! Håper det ordnet seg og at du fikk/får ta den diskusjonen med mannen en annen gang! Kjedelig med mannfolk som ikke vil prate..kjenner til den altså! Jeg har forresten også slutta på cerazette nå. Ble ikke helt komfortabel med den, pluss at sexlysta forsvant jo omtrent helt!

Nei, nå kom samboeren med en film her. Håper alt går bra med dere, og at dere ikke drukner i sørpa ute ;) (dersom dere fortsatt befinner dere her i t-town)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koslig med besøk, Ponine! :goodbye:

Snuppa går ja! :nigo: Og har blitt kjempeflink. Hun likte ikke gå-vogna noe særlig, men var glad i å gå rundt bordet. Og så begynte hun å slippe seg og noen fall ble det, men hun var flink til å ta seg igjen, så det skremte henne ikke fra å prøve igjen. Mamma og pappa er ikke lite stolt mtp hofteproblemet og puta hun brukte.

Vi har ikke bhg-plass enda og jeg vet ikke helt hvordan vi ligger an, men jeg stresser ikke enda. Har søkt om kontantstøtte idag! ;) Jeg har ikke begynt å jobbe enda pga bekkenet og kjære har sine 10 uker igjen (som han skal ta gradert de dagene jeg skal på jobb. Håper vi har plass klar til våren!

De fleste mannfolk liker vel ikke akkurat å prate om følelser! ;) Han er flink når det er noe positivt, men problemer det vil han ikke prate om. Og jeg tror det er mot sin virkning å presse han eller sitte å fiske og dra orda ut av han!

Har hørt at flere har problemer med Cerazetten. Drit pille! :kjefte: Nå når jeg ikke ammer kan jeg sikkert gå på noe annet, men jeg dropper det. Prøver ikke på nr2 enda, men skjer det arbeidsuhell, så gjør det det. :lur:

Det har ikke akkurat vært noe vær å skryte av her nei! Men har tilbringt tida inne med jobb på hus og heim. Like greit når det er så trist ute!

Så spennende med bryllup da, Ponine! Jeg har lyst å begynne å planlegge, men det varer og rekker før han frir! :fnise: Skal det stå snart, eller?

Snuppas 6. tann kom endelig ut av huden i går. :strix: Venstre fortann har vokst og vokst, men huden over den har vokst med og det har sett sikkelig vondt ut! Men nå har den "blomstret" og andre fine hvite kuler begynner å skimtes i gummene.

Hun har også funnet ut hvordan hun åpner de store tunge skuffene på kjøkkenet, til min store fortvilelse! Det er greit at hun rydder i klær og sånt i gangen og på badet, men det så mye "skummelt" på kjøkkenet! Både ting hun kan skade seg på, ting hun ikke bør/trenger å spise, samt at hun roter fælt! I går tok jeg henne i å sitte å smatte på en bujongterning! :skratte:

I morgen skal går sykmeldingen min ut og jeg skal til legen. Jeg blir nok sykmeldt litt lengre... Jeg hadde håpet at treninga til ny-fysioterapeuten hadde bedre virkning. Jeg kjenner stor bedring på kroppen på trening, men ikke sånn ellers. Jeg får fremdeles fort smerter og tåler lite. Kjenner det godt nå når det er litt styr med pakking og flytting av ting, ekstra vasking og rydding hjemme, samt litt mere farting ute. Jeg tar fremdeles ting i et rolig tempo, men summen av alt gjør at rygg og bekken verker nesten hele tiden. Og dette er ikke noe å gå på jobb med enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg fikk ett "hade" fra snuppa nå! Hun elsker å leke hade-hei-leken, hvor hun vinker og går ut at rommet mens vi sier hade, og så kommer hun inn igjen og med et stort smil og hendene rett til værs og vi sier heeei og later som om vi er overrasket over å se henne. :fnise: Det er visst like morsomt hver gang! Nå s jeg hade og hun gikk vinkende ut av kjøkkenet og mumlet noe som likner hade! :rødme:

Hun sier "døh" til bø og "dæh" til der, og prater mye uforståelig. Det blir så morsomt med prating framover! :nigo:

Nå er det full "ryddings" i hjørneskapet mitt. Har bare plastbokser og liknende der, så hun får bare holde på! Har bundet sammen håndtakene på skuffeseksjonene sånn at jeg slipper å finne henne med munnen full av lakris eller buljong! :ler: Nysgjerrigper!

Jeg får hive meg rundt å få ordnet meg nå! Vi skal sitte på bussen ned til legen om en time og jeg sitter i morgenkåpen enda. En time etter legen skal jeg være på fysiotrening og etter det skal vi møte mamma for å spise lunsj. Litt stress, men kos til slutt! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å lese om snuppa, ser henne for meg :nigo: Det skjer nok masse på språkfronten fremover, følte i hvertfall at det utviklet seg masse sånn rundt 13-15 mnd alderen.

Håper det går seg til med bekkenplagene, merker selv at det ikke har blitt helt bra her heller, men det går da greit i det daglige. Vet du om det er snakk om skader etter bekkenløsning i svangerskapet eller er det bekkenet som rett og slett er løst enda (himmel, jeg er håpløs på å forklare, men håper du skjønner sånn ca hva jeg mener :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buljongterning *namnam* :fnise: Det må være bra tørt og ekkelt.

Morro at hun begynner å prate litt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: Barnehageplass! :danser:

...og litt ->:sjokkert:

De ringte fra den ene barnehagen vi har søkt på og tilbøy oss plass fra andre uka i februar! Trenger den ikke enda, men tørr ikke å si den ifra meg i tilfelle det ikke dukker opp noe før i august. Vi tar 80% i første omgang og har snuppa hjemme en dag i uka. Kommer heller ikke til å ha henne der hele dagene, når jeg likevel er hjemme, og når kjære tar permisjon skal hun være der minst mulig, kanskje ikke noe i det hele tatt.

Kjære har tidligere nevt at han kan bruke noe av permisjonen til oppussing, men der setter jeg foten ned. Han kan gjerne pusse opp, men snuppa skal være sammen med han og ha skal ha full fokus på matlaging og husstell, slik som jeg har hatt siden jeg gikk ut i permisjon våren for snart to år siden.

Først syntes jeg det var kjekt med bhg-plass, men så begynte jeg å grue meg for å ha snuppa borte... :rødme: Og tenke på om vi har nok klær og sånt. ;)

Morsomt å lese om snuppa, ser henne for meg :nigo: Det skjer nok masse på språkfronten fremover, følte i hvertfall at det utviklet seg masse sånn rundt 13-15 mnd alderen.

Håper det går seg til med bekkenplagene, merker selv at det ikke har blitt helt bra her heller, men det går da greit i det daglige. Vet du om det er snakk om skader etter bekkenløsning i svangerskapet eller er det bekkenet som rett og slett er løst enda (himmel, jeg er håpløs på å forklare, men håper du skjønner sånn ca hva jeg mener :fnise:)

Kan ikke akkurat påberope meg at hun snakker enda, men et par ord har kommet klart og tydelig, men selvfølgelig ikke på oppfordring! ;) Det blir kjempemorsomt framover!

Kjedelig å plages sånn med bekkenet. :( Hadde jeg ikke stått og gått, og hatt så lange dager på jobb, hadde jeg nok kommet meg i arbeid tidligere. Men som gamle-fysioterapeuten min sa (i et klart øyeblikk ;) ) greier du ikke deg hjemme med de daglige syssler, så har du ikke noe på jobb å gjøre enda. Jeg har fått sykmelding ut februar nå og legen min mente at jeg nok må belage meg på å gå på jobb med smerter. Og jeg må vel det, men det går ikke sånn som det er nå.

Jeg tror ikke jeg har fått noen skader, men jeg har fått litt "bonus-plager" som følge av bekkenløsningen, men også muligens styret etter pappa døde, og sliter med muslulære plager. Jeg plages både med nakke og rygg, inkl. noen låsninger i ryggraden mellom skulderbladene, samt rompa, som det følels ut som jeg har knipt sammen i et og et halvt år nå. :fnise: Jeg greier ikke å slappe helt av når jeg står, så det blir så jeg kniper sammen rompa og henger på en hofte. Og det er jo ikke akkurat helt bra. :nei:

Bekkenet mitt er løst og når jeg f.eks. snur meg i senga eller reiser meg for fort "knekker" det høyt på den ene siden.

Det er mange som sliter i årevis etterpå, men heldigvis har jeg truffet flere som ikke fikk det så ille med barn nr 2, og jeg håper jeg blir en av dem! :pls:

Buljongterning *namnam* :fnise: Det må være bra tørt og ekkelt.

Morro at hun begynner å prate litt :rødme:

Jeg må si at jeg ble litt overrasket over at hun likte både buljongterning og lakrisen. Men er det stjålet, så må det vel spises! :laugh:

Nei nå må jeg hive meg rundt å gjøre noe "fornuftig"! Har en helt del papirarbeid som skulle ha vært gjort, samt at i morgen kommer det fotograf for å ta bilde av hjemmet vårt til salgsoppgaven, og da bør det vel være ganske blåst her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det har ikke vært en god dag for lillesnupp. :tristbla:

Etter lunsj begynte hun å bli varm og slapp, og jeg la henne ned for dupp en time tidligere enn vanlig. Hun som lenge og når hun sto opp spiste vi yogurt og litt rosiner (det eneste hun ville ha). Så satte hun vannet i vranga og kasta opp alt hun hadde spist. Fikk litt melk og så var det bare å legge henne for enda en dupp,. Hun sover bare to dupper og dette ble dagens tredje. Hun sov til middag og var kokvarm når hun sto opp. Fikk i seg litt mat før hele familien sluknet på sofaen. Normalt er hun helt i 100 etter middag, men i dag lå hun bare på armen min å så tv og duppet.

Etterpå var det bare fanget som telte.

Fikk henne bittelitt grøt og så var det egentlig bare å legge henne. På vei til soverommet hennes kastet hun opp to ganger til. Jeg hadde henne framfor meg og fikk samlet opp melk, middag og kveldsmat i utringingen min og mellom oss. Ekkelt, men vi redda gulvet! ;) Vrengte av oss klærne og dusjet sammen.

Hun sover nå, med en tempratur på 39,6. Må bare passe på henne og følge med henne. Håper vi slipper mere oppkast og at dette er tenner, fordi hun sikler mye om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa er i samme form i dag også, og hadde over 40 i feber i kveld. Stakkars litja!

Hun datt ut av senga vår i morrest. :sjenert: Mor og barn våkna med et brak! Men det gikk veldig bra, heldigvis. Hun gråt litt, og det skulle bare mangle, men det var mest sutring for at hun våknet og ble skremt, og ikke "smertevræl". Mor skjemmes, kan du tro, men jeg er glad for at det gikk så bra første gangen hun falt ned fra noe. Og at det gikk nesten et år! ;)

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...