Gå til innhold

Ny tidsregning

Miss I.W.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så deilig å ha så mye i orden allerede da :)

Ha en super helg :klemmer:

Takk, Lucky? Vi hadde en veldig fin helg. Og jeg hadde litt selvpålagt pc og kg fri!

Det er faktisk veldig greit å ha ting i orden! :jepp: Vi vet jo at vi trenger det, så hvorfor vente liksom. Dessuten har vi god plass i kjelleren til å lagre det.

Har vært å kjøpt sprinkelseng i dag. Fant en et år gammel hvit Brio-seng, med heve/senke funksjon på fronten og en Svane madrass til kr 1000,-. Skal se an madassen litt. Er ikke helt komfortabel med å bruke en brukt madrass...

Fredag skal vi på ultralyd og jeg er sånn passe spent... Jeg gleder meg til å se jr. og se om det er jente eller gutt, men jeg gruer meg litt også. Jeg er litt redd for at vi skal få dårlige nyheter. :tristbla: Jeg vet ikke hvorfor jeg frykter at noe er galt for det er ingenting som tyder på at det skal være det. Jeg går bare rundt med en usikkerhet om dagen. Det er sikkert bare for å forberede meg selv på det værste... Skjemmes litt for at jeg har sånne tanker fordi jeg vil at jr. skal ha en mor som er positiv og glad, og jeg har heller ikke snakket med kjære om dette. Føler meg litt teit, rett og slett. :trist: Skal være så glad når ul`en er over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære trøstet meg i går etter jeg fortalte om usikkerheten min ang. ultralyden. Han sa at det er dumt å ta sorgene på forskudd og at det som skjer på fredag tar vi da! Han er så søt og snill, og ikke minst fornuftig! :yvonne: Han har jo så rett, og jeg er jo bare dum som driver å surrer sånn!

Magen vokser ikke fullt så fort lengere. Den kom jo tidlig og ble ganske kjapt synlig. Huden klødde og kilte daglig fra uke 10. Nå er det ikke så ille og det klør bare innimellom. Men livmora jobber i allefall. Dèt kjenner jeg daglig!

Sitter å ser på veggene på kontoret som skal bli barnerom og lurer på om vi kanskje bør male veggene hvis vi får en gutt. To av veggene har en grå/lilla tapet som passer til begge kjønn, mens de to andre veggene er malt i en lys, lys rosafarge. Den er bare litt mere rosa enn caffelatten, men den er uansett rosa. Det er jo ingen krise, men det er kanskje kjekkere å gjøre det FØR jr. kommer enn etterpå!

Var i går å kikket på stoff til gardiner på barnerommet, men det var så mye fint å velge i at jeg tror jeg må vente til vi vet om det er gutt eller jente. Greide bare ikke å bestemme meg! Enn så lenge kjøper vi jo kjønnsnøytralt, og har litt lyst å fortsette det selv om vi vet kjønnet for å være fornuftig ang. gjenbruk til nr 2. Men det er jo så mye søtt til små prinsesser og så mye tøft til små prinser! :rødme:

Nei, nå må jeg hive meg rundt å gjøre noe! Jeg skal forberede middagen, hjemmelaget grønnsaksuppe, og sette et par brøddeiger til heving før jeg stikker ut og møter mamma og tante til mormor på pleiehjemmet kl to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Missiw! :klemmer:

Så spennende med UL på fredag. Krysser fingrene for at alt står bra til, og det gjør det nok helt sikkert også. :jepp: Men jeg skjønner bekymringene dine. Vet at når jeg blir gravid igjen, kommer jeg til å grue meg noe sykt til ultralydene, men som regel er det jo ikke noe å grue seg for, det går jo som regel bra.

Kloke ord av kjæresten din. Godt å ha noen å dele bekymringene dine med. Er det ikke rart hvordan alt kjennes bedre bare man setter ord på bekymringene sine for kjæresten sin? Sånn har jeg det i alle fall. Kjæresten min kommer også med kloke og gode ord og da føles ting ikke så skummelt lenger. De er gode disse gutta våre, altså! :hjerter_rundt:

Jeg har vært på UL i dag og gruet meg veldig - helt unødvendig! Nå skal jeg krysse fingrene for deg på fredag, dere kommer helt sikkert til å få en fantastisk opplevelse.

Jeg tipper forresten at det ligger en liten guttebaby i magen din! :babygutt: Har liksom guttefølelsen på deg, så får vi se om det stemmer. Spennende!

Håper du får noen fine dager fram mot fredag, Missiw. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Happy Feet!

Tusen takk for oppmuntrede ord. Kloke ord var det også! :lur: Kloke og rolige kjærester er veldig gode og ha når en lar bekymringene sine få herje vilt!

Så utrolig bra at det gikk fint idag! :strix: *Må inn å kikke!*

Vi har jo vært på en ul og sett et bankene :hjerte: , jeg tror jeg har kjent svake spark, magen vokser og livmora jobber daglig kjenner jeg. Dessuten har jeg ikke hatt flere blødninger eller andre større problem så jeg har jo egenlig ingen grunn til å tro at vi får dårlige nyheter. Tror jeg bare vil forberede meg på det værste... Dumme meg! :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En dag igjen...

Fikk høre om ei som fikk beskjed på ord. ul. at hun ventet tvillinger. Hun hadde ingen ide om at det var to minier inni magen og fikk seg en skikkelig overraskelse! :zjokk: Er glad jeg har vært på hørt hjertelyden!

Kjære og jeg er begge enige om at hvis vi ventet tvillinger så har det nok blitt med dem. Har liksom ikke sett for meg mere enn to unger. Men hadde det vært tvillinger så skulle det nok ha gått bra! Bare "litt" mere utstyr som trengs da ;) Og så "litt" mere arbeid :fnise:

Bekymringene har lagt seg litt nå. Det som skjer, det skjer! Og det er vel del av å bli mor; å stadig bekymre seg for barna.

Har vært kjempeflink med trening de siste dagene og et par skikkelige økter i uka hjelper sikkert på! Ikke helt fornøyd med at jeg ble fryktelig sliten i bekkenet etter "power-walken" min i forrigårs, men det kan være forbigående og noe som henger igjen etter lørdagen. Var litt dum og løftet og bar litt for mye få niesa mi og endte opp skikkelig vond rygg og bekken på søndag. Helt selvforskyldt og en påminnelse om å passe på ryggen og bekkenet mitt framover. Trenger ikke å framskynde en evt. bekkenløsning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på ul i morgen :) Går nok så bra skal du se!

Flink du er til å trene da :)

:klemmer:

Trene ja... Er bra stiv og støl i dag skal jeg si deg! Men instruktøren sa vi kom til å bli det så...

Men det er litt godt også, og så blit det ikke så ille neste gang ;) Vært på en liten spasertur i dag og det ble en varm opplevelse! Været ble plutselig mye bedre og :sol: skinte som aldri før.

Nå begynner jeg endelig å glede megs skikkelig til ultralyden i morgen! Vi tok kjærringråd testen for morro skyld i kveld for å se om den kunne gi oss et lite hit til i morgen. Men der var det lite hjelp å få, gitt! 50% jente mot, ja du gjettet det; 50% sjangse for at det blir gutt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til på UL i dag, Missiw. Tenker på deg og gleder meg til å høre om UL'en. :klemmer:

Så flink du er til å trene om dagen! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til på UL i dag, Missiw. Tenker på deg og gleder meg til å høre om UL'en. :klemmer:

Så flink du er til å trene om dagen! :Nikke:

Tusen takk, Happy Feet!

Jeg har latet meg i hele sommer og nå er jeg bare nødt å begynne, før jeg blir for stor og det blir enda tyngre å komme i gang! :trene: Er litt stolt og det er jo så deilig etterpå!

Begynte på GR-kurs i går og jeg har som mål å gå minst mulig opp i vekt under svangerskapet. Kurslederen lurte på om jeg ville gå ned, men det synes jeg bli litt feil! Har allrede lagt på meg noen sommerferie-baby-og permisjonskilo, og om jeg greier å stå sånn nogenlunde i ro på vekta skal jeg være kjempefornøyd!

Er litt godt å begynne å tenke på bare sunn mat! Har jo ikke bare meg selv å tenke på, og etter ultralyden i dag ble det enda klarere at jeg spiser for to og en vil jo kun det beste for babyen sin!

Vi var begge utrolig spente før ultralyden i morrest, og jeg begynte å le og gråte samtidig når vi fikk se den lille babyen vår! Var mange følelser som ville ut! :blush:

Vi fikk se hjerte, med fire kammer, ryggmargen, magesekk, nyrer, 10 fingre og 10 tær, og alt så perfekt ut! :rødme: Armer og bein gikk opp og ned, og i kryss og tvers hele tiden og vi så en aktiv krabat!

Hun som gjorde undersøkelsen var fram til slutten helt grei, men hun spurte ikke om vi ville vite kjønn eller ordnet med bilder... :tristbla: Hun tok liksom bare de nødvendige målene og så var hun ferdig! Kjære fikk i allefall spurt om hun så kjønnet og da sa hun at det var vanskelig. Hun prøvde litt til, dyttet litt på magen min og sa hun trodde det var ei :babyjente: !

Vi tenkte ikke på bilder før vi var ferdige, da hele opplevelsen var ny og overveldende for oss, og vi trodde det gikk automatikk i det. Fikk egentlig ikke se jenta vår i noen bilde-positur heller. Fikk bare ett bitte lite glimt av ansikt og kropp i profil. Det var stort sett zoomet inn på detaljene (som er vanskelig å skjønne for oss). Hun gjorde liksom bare jobben sin og det var lite med kundevennlig innstilling og service... :eeeh: Følte det var litt samlebånd-isj. (Irriterte meg litt over at når jeg hadde time kl åtte, dagen første time, så kom vi ikke inn før kvart over åtte. Er ikke rart det er lang ventetid når de begynner med forsinkelser!)

Jeg er utrolig lettet og lykkelig nå, og er på gråten av glede hele tiden! Enn det; jeg har ei lita jente i magen min.... :strix:

Vi skal koste på oss en ultralyd til siden vi ikke er helt 100% på kjønnet og hvem vil vel ikke ha bilder av barnet sitt?! Får se om jeg kan melde meg frivillig til sånn testundersøkelse eller om vi tar en privat, kanskje med 3D om noen uker. Ser skuffet over servicen på sykehuset, men det skal ikke ta gleden fra oss!

Fikk flyttet terminen fram og er idag 18 uker på vei i følge ul, og ny termin bli 1. februar!

To av tingene vi moret oss med i går stemte i allefall; det kinesiske fødselskartet og at hvis du drømmer om gutt, så får du jente! Dessuten har jeg bare kommet på jentenavn når vi har pratet om navn. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gjorde liksom bare jobben sin og det var lite med kundevennlig innstilling og service... :eeeh: Følte det var litt samlebånd-isj. (Irriterte meg litt over at når jeg hadde time kl åtte, dagen første time, så kom vi ikke inn før kvart over åtte. Er ikke rart det er lang ventetid når de begynner med forsinkelser!)

Jeg er utrolig lettet og lykkelig nå, og er på gråten av glede hele tiden! Enn det; jeg har ei lita jente i magen min.... :strix:

Hehe... :ler: Akkurat det samme følte jeg der vi var. Hun smilte ikke en eneste gang, og var veldig "matter-of-fact", ikke noe snakk utenom det rent profesjonelle.

Og forsinkelser, jeg tror seriøst det må være en del av gamet, de gidder ikke å komme på jobb før kvart over åtte fordi de har jo på forhånd sendt ut et brev der det står at man må påregne forsinkelser, så hvorfor ikke sove litt lenger? :ler: Arrogante leger...

Men gratulerer med vel overstått ultralyd, så flott at alt var bra! :) Men det høres ikke ut som om hun var helt sikker på kjønn da, så ta det med en klype salt foreløpig... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så godt å lese at alt sto bra til. Blir helt rørt, jeg... :rødme:

Men så dumt med sånn behandlig, selv om de utfører mange ultralyder daglig, så er det jo den ene gangen for dere, så de burde jo gi ordentlig service og ta godt hånd om dere. :Nikke:

Men, godt dere ikke lar det ta gleden fra dere! Tenk at du har ei lita jente i magen! Gratulerer så masse! Guttefølelsen jeg fikk, stemte tydeligvis ikke. :fnise:

God helg, Missiw. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å lese at alt står bra til med den lille og at det blir en liten jente :rødme:

Kjedelig med så dårlig service på sykehuset da, men tror ikke du er alene om å føle samlebånd effekten :( Veldig synd egentlig :(

Men men det viktigste er jo at alt ser bra ut med den lille og det gjør det jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innom her og gratulere med (trolig) jente! :) Og så flott at alt sto bra til, spesielt siden du hadde vært litt bekymret på forhånd! Jeg er også litt sånn..har ikke vært noe spesielt plaget, så tenker liksom at _noe_ galt må det jo være. Gleder meg til det er min tur om 3,5 uke ;)

Nå når jeg leser hvordan det var på St.Olavs så skal jeg være litt forberedt tror jeg. Skal be mannen spørre om kjønn og be om bilder (i tilfelle jeg er litt i ørska..). Det sto jo i brevet at det ville være mulig å kjøpe bilder og da bør det jo det.. Det kan jo også være de tar vare på de så om du drar tilbake og spør så får du kjøpt..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt sto vel til i magen :)

Synd at det ble så dumt med bilder og sånn. Vi var veldig heldig med vår time, jordmora var superengasjert og fortalte villig om alt vi lurte på (Dette var også på St. Olavs). I tillegg tok hun flere bilder slik at vi hadde litt å velge i (Vi valgte selvfølgelig alle :fnise:) Dessverre er jeg usikker på om de tar vare på bilder, og hvis hun ikke knipset underveis er vel det løpet kjørt. Men er jo ikke så dumt å dra på ny ultralyd da :) Man kan jo nesten ikke få for mye kvalitetstid med magetrollet sitt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for både gratulasjoner og trøst, jenter!

Hehe... :ler: Akkurat det samme følte jeg der vi var. Hun smilte ikke en eneste gang, og var veldig "matter-of-fact", ikke noe snakk utenom det rent profesjonelle.

Og forsinkelser, jeg tror seriøst det må være en del av gamet, de gidder ikke å komme på jobb før kvart over åtte fordi de har jo på forhånd sendt ut et brev der det står at man må påregne forsinkelser, så hvorfor ikke sove litt lenger? Arrogante leger...

Men gratulerer med vel overstått ultralyd, så flott at alt var bra! Men det høres ikke ut som om hun var helt sikker på kjønn da, så ta det med en klype salt foreløpig...

Så kjedelig at du hadde en kjip opplevelse du å da! Dette er jo kjempe spennende for oss og det er greit at det er "bare jobben" deres, men jeg synes vi fortjener litt mere enn det nødvendigste. Hun spurte jo om det var vår første, så da bør hun ta det i betraktning! Er jo stor forskjell på førstegangsfødende og ei som har fire fra før liksom. Det er verdens vanligste ting å bli gravid, men dette er faktisk det aller,aller største som har skjedd meg !

Åh, så godt å lese at alt sto bra til. Blir helt rørt, jeg... :rødme:

Men så dumt med sånn behandlig, selv om de utfører mange ultralyder daglig, så er det jo den ene gangen for dere, så de burde jo gi ordentlig service og ta godt hånd om dere.

Men, godt dere ikke lar det ta gleden fra dere! Tenk at du har ei lita jente i magen! Gratulerer så masse! Guttefølelsen jeg fikk, stemte tydeligvis ikke.

God helg, Missiw. :klemmer:

Flere som er rørt! Tror jeg har fått en ekstra dose med hormoner eller noe av dette for jeg gråter for alt og har gjort det siden de første tårene kom under ultralyden.

Tårene rant, og jeg lo og hikstet ukontrollert, og kjære ville holde hånden min under hele undersøkelsen. Bare dèt burde være et hint om at dette var stort for oss!

Hun får ikke ødelegge for oss, selv om vi er lei oss for at vi ikke fikk noen bilder å kikke tilbake på og minne oss første gangen vi fikk se jenta vår skikkelig. (Har bilder fra hasteul`en uke 7, men det er bare en bitteliten klump ;))

Drømte jo om gutt selv, men hadde ingen sterke følelser for enten det ene eller det andre. Mange har tippet jente faktisk...

Så godt å lese at alt står bra til med den lille og at det blir en liten jente :rødme:

Kjedelig med så dårlig service på sykehuset da, men tror ikke du er alene om å føle samlebånd effekten :( Veldig synd egentlig :(

Men men det viktigste er jo at alt ser bra ut med den lille og det gjør det jo :)

Er bare så lykkelig for at alt ser bra ut, og som du sier er det det aller viktigste! :jepp:

Skal ha en rolig hjemmealene-helg, da kjære er å sykler et visst ritt i helga.

Må innom her og gratulere med (trolig) jente! :) Og så flott at alt sto bra til, spesielt siden du hadde vært litt bekymret på forhånd! Jeg er også litt sånn..har ikke vært noe spesielt plaget, så tenker liksom at _noe_ galt må det jo være. Gleder meg til det er min tur om 3,5 uke ;)

Nå når jeg leser hvordan det var på St.Olavs så skal jeg være litt forberedt tror jeg. Skal be mannen spørre om kjønn og be om bilder (i tilfelle jeg er litt i ørska..). Det sto jo i brevet at det ville være mulig å kjøpe bilder og da bør det jo det.. Det kan jo også være de tar vare på de så om du drar tilbake og spør så får du kjøpt..?

Gled deg! Det var en flott opplevelse, tross alt!

Vi hadde ingen forventninger, what so ever. Det kan være greit å være forberdt! Lurt å få mannen til å huske å bilder og å spørre om kjønn! Kanskje det er like greit å si det med en gang sånn at h*n er forberdt på ønskene deres? Men forhåpentligvis får du ikke hun vi hadde, eller så kanskje hun har en litt bedre dag! ;)

Så bra at alt sto vel til i magen :)

Synd at det ble så dumt med bilder og sånn. Vi var veldig heldig med vår time, jordmora var superengasjert og fortalte villig om alt vi lurte på (Dette var også på St. Olavs). I tillegg tok hun flere bilder slik at vi hadde litt å velge i (Vi valgte selvfølgelig alle :fnise:) Dessverre er jeg usikker på om de tar vare på bilder, og hvis hun ikke knipset underveis er vel det løpet kjørt. Men er jo ikke så dumt å dra på ny ultralyd da :) Man kan jo nesten ikke få for mye kvalitetstid med magetrollet sitt

Bra at ikke "alle" er sånn på St.Olavs da! Faktisk har jeg ikke hørt om noen andre som ikke har fått bilder før (men nå kan det være at ikke alle så bortreiste som vi var), og vi fikk jo bilde i uke 7 selv om det ikke var mye å se.

Jeg var lunken til ul i uke 12, men etter å ha sett tulla (mest sannsylig) vil jeg gjerne tilbake og se mere! Vi fikk jo se lite av hele jenta, mest detaljbilder av hjerte, ryggmarg o.l. Neste gang (hvis det blir) vil jeg se mere av hele babyen, sånn at vi får sett hva hun holder på med der inne i magen min! :rødme:

Hun var forsåvidt flink til å forklare hva hun så etter og sånn, men at hun ikke spurte om vi ønsket bilder og vite kjønn gjorde at det manglet mye for å få den helt gode opplevelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må neste bare le av meg selv om dagen! I går var jeg så utrolig hormonell at jeg var på gråten nesten hele dagen... Jeg var ikke lei meg eller noe, bare glad og stolt.

Jeg satt å fulgte med fra Brikebeineren på tv og så hvor hen kjære lå an i løypa på nett. Når jeg så at han startet begynte jeg bare å grine og greide ikke å stoppe. Etter en liten stund var det en reportasje på tven fra et sted i løypa der syklistene fikk cola og når jeg så det begynte jeg virkelig å hulke! "-Og kjære som er så glad i cola!" :skratte:

Jeg er så utrolig stolt av kjæresten min! Med det føret som var synes jeg det var en stor bragd av en som bare synes det er gøy å sykle seg en tur i ny og ne.

Etter å ha grått i godt over en time, blant annet gjennom hele lunsjen, måtte jeg bare ta meg sammen og ringte mamma bare for å prøve å finne et nytt spor. Gikk greit resten av dagen, men jeg hadde klumpen i halsen og tårene på lur hele tiden. Da kjære kom i mål og når han ringte meg etterpå var det bare så vidt jeg greide å holde meg.

Rare greier dette! Er heldivis nesten tilbake til normalen i dag og gleder meg til helten min kommer hjem!

Har forresten fått ultralyden på avstand og nå går det egentlig ganske greit. Vi fikk jo masse info og alt var jo tross alt i orden! Så får det bare være det med bildene den her gangen! Skal høre med legen min som jeg har time til om 1,5 uke om hun vil henvise meg til en ny time, men kommer til å si at jeg forstår at om ikke kan da det ikke er en medisinsk grunn til det. Tanken slo meg også å dra tilbake til sykehuset å fortelle dem at ultralydundersøkelsen ikke sto til forventningene. Hvis jeg er missfornøyd, så kanskje de burde få vite det sånn at de kan ta det videre og gjøre noe med det. Kunne samtidig spørre om de kan printe ut bilder fra undersøkelsen i ettertid, men det er det jo egentlig liten vits i siden det ikke er så morsomt å ha nærbilder av nyrene, omkretsen på hodet og sånne ting. Vi får se. Jeg har engentlig ikke noe i mot å varsle ifra når jeg ikke er fornøyd, men hater konfrotasjoner og å mase på folk. Drømmescenarioet er at de tar meg kjapt inn igjen og ordner med et par bilder for å rette opp skuffelsen min. Det burde ikke ta lange stunden, men jeg tviler sterkt på at de gidder det. Faktisk så tror jeg ikke at det hjelper å klage heller...

Nå skal jeg sette i gang brødbaking her, sånn at kjæresten min får smurt seg matpakke i morgen!

Ha en flott søndagsettermiddag!

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er inne i en liten vokseperiode igjen for magen min klør noe forferdelig! Jeg smører huden med fuktighetskrem flere ganger daglig, men det klør liksom inni magen også. Det prikker og klør godt inn under huden. Har kjent det før og trodd at det kanskje var jenta vår jeg kjente, men jeg er ikke helt sikker på at det er henne. Kan kanskje være det men det kan også bare være magen som vokser eller noe som flytter på seg... Ikke vet jeg. :sjenert: Jeg vil nok ikke finne ut av om det er jenta vår før jeg har kjent sparkene hennes bedre og har noe å sammenlikne med. Gleder meg! :strix. Det er liksom den neste tingen vi venter på nå når ul`en er unna gjort.

Kjære kom hjem i går kveld etter å ha vært borte siden rett etter utralyden på fredag og det merkes godt at vi har vært på ultralyd og sett jenta vår. Det er jo ikke helt det samme for disse mennene som er blittelitt utenforstående til hele graviditeten siden alt skjer inni mammaen. Han har jo en god stund lyttet på magen min hver kveld og sagt god natt til babyen, men han var litt ivrigere i går, og jeg kan se at han er stolt! :rødme: Jeg er så gled for at det er kjære som skal bli far til mine barn!

Var å spiste til mamma i går sammen med bror og familie. Niesa mi på 3 år ga strengt beskjed om at jeg måtte holde meg over tallerkenen sånn at jeg ikke sølte varm suppe på babyen min! Hun er bare sååå søt! :ler:

Jeg var forresten på jobb-fest på fredag og jeg må si jeg ble sikkelig overrasket over alt babypratet! :sukk: Jeg bestemte meg for mange år siden etter å ha vært på fest etter fest hvor folk la ut om "barn og bæsj" og lite annet, at jeg ikke skal bli sånn! Men det var ikke jeg som startet på baby/barn-temaet; det var så og si alle de andre som kom til meg og begynte å spørre meg ut og dele sine historier. Var veldig koslig at de var interesserte, men det ble faktisk litt ensformig... :filer: Men det var uansett morro å prate med folka fra jobb igjen, selv om de jeg jobber mest sammen med måtte jobbe når festen var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å spiste til mamma i går sammen med bror og familie. Niesa mi på 3 år ga strengt beskjed om at jeg måtte holde meg over tallerkenen sånn at jeg ikke sølte varm suppe på babyen min! Hun er bare sååå søt! :ler:

Awww, så søtt :rødme:

Liker foresten navnet på dagboken din veldig godt! "Bakeboka", utrolig søtt! :)

Du er bare et par uker foran meg du, så koselig! Blir spennende å følge med deg videre! :)

Endret av Remember
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...