The Kitten Skrevet 7. januar 2010 #661 Del Skrevet 7. januar 2010 Stampfest høres kjempemorsomt ut! Håper du koser deg masse. Nanbrød er kjempegodt! Har du blitt inspirert av fruktspisingen min kanskje? Tror du Numi og jeg også kan skrive hva vi har spist i din dagbok? Eller blir det bare å forskyve problemet? Kan jo selvsagt skrive det i min egen dagbok, men det blir litt ensomt. Jeg er forresten kjempeglad for at det går bedre mellom deg og samboeren! Det fortjener du virkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #662 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Stampfest høres kjempemorsomt ut! Håper du koser deg masse. Nanbrød er kjempegodt! Har du blitt inspirert av fruktspisingen min kanskje? Tror du Numi og jeg også kan skrive hva vi har spist i din dagbok? Eller blir det bare å forskyve problemet? Kan jo selvsagt skrive det i min egen dagbok, men det blir litt ensomt. Jeg er forresten kjempeglad for at det går bedre mellom deg og samboeren! Det fortjener du virkelig. Heihei! Nå har jeg kommet tilbake fra festen. Det har vært en veldig koselig helg, dvs. helt til slutten. Ikke noe alvorlig, men er litt dårlig stemning mellom oss akkurat nå. Men stort sett har det vært en flott helg. Har følt at ting har gått bedre ja, men denne dårlige stemningen er litt rar. Han er fortsatt veldig snar på å kalle meg ting og sånt, men nå jeg har bestemt meg at jeg skal IKKE godta det. Så i morgen skal vi snakke litt om hvordan vi vil ha det, og hvordan vi ønsker å behandle hverandre..Får se hvordan det går. Men sånn stort sett så har vi ikke kranglet eller noe sånt hittil i år, så. Hehe, de klementinene har ligget i en sånn kurv med julemotiv en stund, også er det nye målet mitt å spise variert kost til lunsj. Så jeg har spist forskjellig lunsj alle tre jobbdagene! På fredagen spiste jeg fittnes corneflakes med jordbær i. Dere kan sikkert skrive opp hva dere har spist, ja.. Men jeg kommer til å fortsette å skrive om "meg og mitt", hehe. I dag gidder jeg ikke å føre opp siden det er dagen derpå. Ikke fordi jeg "lyver" for meg selv, men fordi jeg ser ikke poenget når jeg har en slik dag, for da holder jeg ikke fokus på å være sunn i det hele tatt. Endret 10. januar 2010 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. januar 2010 #663 Del Skrevet 10. januar 2010 Så bra å høre at det var gøy på fest! Var dere mange? Jeg var på innflyttingsfest på fredag. Det var en gutt der som maste på at jeg skulle drikke, for ellers kom han til å si så mye dumt og jeg kom til å huske det. Har sluttet å drikke alkohol på fester. Ikke at jeg har noe i mot det sånn sett, men fordi jeg liker best å ha kontroll på hva jeg sier og gjør hele tiden. Drikker jeg nå så er det for å kosedrikke. Jeg tar sjansen på at moderatorene ikke stenger dagboken din hvis jeg skriver hva jeg har spist. Vi kan vel være enig om at vi ikke kommenterer mengder o.l. Kun om det er noe vi synes virker godt o.l. I dag: Frokost: En skive med bringebærsyltetøy Et glass appelsinjuice Formiddagsmat: Salat bestående av isbergsalat, agurk, rødkål og gulrot. En grovbrødskive med olivenolje og pepper. En smoothie av mango, papaya, ananas, pasjonsfrukt, druer, melon, appelsinjuice og yoghurt naturell. Middag: En kyllingfilét, en halv brokkoli og litt ris. Kveldsmat: Blir frukt. En banan, en kiwi, to klementiner og kanskje en håndfull druer + en kopp fruktte. Vann: 2 liter til sammen i dag. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #664 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Vi var vel en åtte stk. Har vært flere på tidligere stampfester, men åtte stk. er egentlig mer enn nok. Hehe, han ville det ja. Nei man MÅ jo ikke drikke alkohol for å kose seg. Selv er jeg litt smålei for tiden, har vært drikking minst annen hver helg, og ofte flere på rad siden oktober eller noe sånt. Så nå blir det vel kanskje litt roligere framover. Så flink du er til å drikke vann! Jeg drikker strot sett kun når jeg spiser eller trener. Men i og med at jeg aldri går tørst, så tror jeg egentlig at jeg får i meg nok væske. Forresten, er det virkelig moderatorer som sjekker alle dagbøkene som er her? Det må i så fall være en kjempejobb!! Er jo så mange, hehe. Endret 10. januar 2010 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. januar 2010 #665 Del Skrevet 10. januar 2010 Vi var vel en åtte stk. Har vært flere på tidligere stampfester, men åtte stk. er egentlig mer enn nok. Hehe, han ville det ja. Nei man MÅ jo ikke drikke alkohol for å kose seg. Selv er jeg litt smålei for tiden, har vært drikking minst annen hver helg, og ofte flere på rad siden oktober eller noe sånt. Så nå blir det vel kanskje litt roligere framover. Så flink du er til å drikke vann! Jeg drikker strot sett kun når jeg spiser eller trener. Men i og med at jeg aldri går tørst, så tror jeg egentlig at jeg får i meg nok væske. Forresten, er det virkelig moderatorer som sjekker alle dagbøkene som er her? Det må i så fall være en kjempejobb!! Er jo så mange, hehe. Det finnes ikke noe vitenskapelig bevis for at man må drikke masse vann. Det holder å drikke når man er tørst, det er bare meg som er veldig tørst veldig ofte. Tror ikke de sjekker dagbøkene nei, men man kan aldri vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #666 Del Skrevet 10. januar 2010 Det finnes ikke noe vitenskapelig bevis for at man må drikke masse vann. Det holder å drikke når man er tørst, det er bare meg som er veldig tørst veldig ofte. Tror ikke de sjekker dagbøkene nei, men man kan aldri vite. Sant det. Vi hadde forresten mimelek på fredagen (stamping var på lørdag, men vi dro dit på fredag), det var kjempegøy! Vi skrev lapper selv til hverandre. Jeg "vant" på blant annet tarmtotter, sædcelle, anoreksia, Barack Obama osv. Også mimte jeg DNA, fødsel, MILF, Bruno, siamesiske tvillinger, blodcelle osv. Det vsr kjempegøy, og etter hvert som vi ble "varm i trøya", så klarte vi altså å mime og gjette ting som DNA, tarmtotter, blodceller, proteinsyntesen og slike litt vanskelig tinge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zubimaru Skrevet 11. januar 2010 #667 Del Skrevet 11. januar 2010 Hehe høres ut som du har hatt det gøy i det siste, akkurat som meg. Det er bra! Vi trenger sånt nå for tida. Jeg for min del har vært skikkelig tørst hele helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. januar 2010 #668 Del Skrevet 11. januar 2010 Hehe høres ut som du har hatt det gøy i det siste, akkurat som meg. Det er bra! Vi trenger sånt nå for tida. Jeg for min del har vært skikkelig tørst hele helga. Håper du har hatt en fin helg iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #669 Del Skrevet 11. januar 2010 Hehe høres ut som du har hatt det gøy i det siste, akkurat som meg. Det er bra! Vi trenger sånt nå for tida. Jeg for min del har vært skikkelig tørst hele helga. Ja, har jo det! Men ting gjenstår jo enda å se. I morgen skal vi ha en liten prat, den skulle egentlig være i dag, men ble utsatt til i morgen. Til helgen skal vi på hytten. Det er så fint, for da kan hundene være løs og bare kooose seg! Så kan vi sitte i stamp og kose vi også. Men jeg tør ikke å begynne å tro at det VIRKELIG går bedre, sånn helt enda... Vel, i dag har jeg og en veninne "feiret" at det var finale i Top model, så det ble litt snop i dag Men har gått en tur for å kompansere, og i morgen skal jeg på spinning. I dag: Frokost: Fullkorns corneflake med biola Lunsj: To små pizzastykker (glemte så klart lunsjen hjemme, så måtte kjøpe mat) Middag: Fiskepinner og potetmos Tv-kos: Sjokolade og pringles Uff og huff! Menmen, bedre dag i morgen! Nå er jeg jammen sliten, så skal legge meg nå..Kjenner allerede at det ubehagelige følelsen kommer snikende inn på kvelden, den jeg alltid har pleid å hatt når jeg vet at jeg nok en gang må stå opp tidlig. Er virkelig ikke flink til det, er så lite flink at jeg gruer meg til det hver kveld. Menmen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zubimaru Skrevet 12. januar 2010 #670 Del Skrevet 12. januar 2010 Du tror du er så lite flink til å stå opp tidlig? Se på meg, jeg har forsovet meg to dager på rad.. Riktignok ikke timer det er snakk om, men du er nok flinkere enn meg. :gjeiper: Ta ting som de kommer Teriyaki, ikke forvent noe som helst, bare lev i nuet! Klisje, jeg vet, men jeg må bare dele litt av den positiviteten jeg har i meg for tida! Sender masse go'e vibba tel Bodø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 12. januar 2010 #671 Del Skrevet 12. januar 2010 Teriyaki Godt å høre at du har det bedre for tida. Krysser fingre for at det varer og at alt ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #672 Del Skrevet 12. januar 2010 Du tror du er så lite flink til å stå opp tidlig? Se på meg, jeg har forsovet meg to dager på rad.. Riktignok ikke timer det er snakk om, men du er nok flinkere enn meg. :gjeiper: Ta ting som de kommer Teriyaki, ikke forvent noe som helst, bare lev i nuet! Klisje, jeg vet, men jeg må bare dele litt av den positiviteten jeg har i meg for tida! Sender masse go'e vibba tel Bodø Hehe, ja du er da søt! Nei akkurat nå går det som sagt bra, så får vi se. Til helga skal vi på hytta! Det var han som foreslo det, og jeg gleder meg kjempemasse. Herlig ting å se fram til! Ulva: Takk for kryssede fingre!! Nå ligger jeg flat ut på sofaen! Er såå sliten etter jobb og trening og sånt I dag har jeg spist: Frokost: Tre rugsprø Lunsj: Tre grove brødskiver med ost og skinke En liten pære Fiskeboller, potet, saus og gulrøtter (stoor porsjon) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. januar 2010 #673 Del Skrevet 13. januar 2010 Var du fornøyd med vinneren av Top Model, Teriyaki? Jeg hadde ikke en favoritt så jeg var ganske likegyldig til det. Synes begge fortjente det på hver sin måte. Hvordan går det på den nye jobben? Trives du fremdeles? Har du kommet skikkelig inn i det? Er kollegaene hyggelige? Jeg så i Ulva35 sin dagbok at du har bestått matteeksamen! Gratulerer så masse! Jeg husker den dagen jeg var ferdig med matte for godt. Det var en av de beste dagene i mitt liv. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Her er det men dessverre er Bergen fremdeles den mest forurensete byen i Europa. Nå håper jeg på og vind slik at luftkvaliteten bedres. Heldigvis merker jeg ikke noe til den dårlige luften selv, men det kan ikke være kjekt for dem som har luftveisproblemer. Jeg har kjøpt meg skolebøker i dag. Det var ikke noe gøy! Vurderer å droppe ut av studiene jeg går på og satse fullt og helt på mediekunnskap ved Akademiet. Det er det jeg har kjøpt bøker til i dag. Det er vanskelig å si hva som er galt med studiene jeg går på nå. Kanskje er det at jeg trenger ting mer strukturert. Jeg trenger noe mer enn å bare lese en bok for å bli ferdig med boken og ta eksamen. Jeg savner ikke å gå på skole, men jeg savner å ha en klasse. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Over til noe annet: Du husker jeg har fortalt at jeg ble utsatt for overgrep tidligere sant? Vel, i dag bestemte jeg meg for at jeg endelig skulle søke hjelp. Det er et senter her hvor man kan gå. De har ulike tilbud og det er helt gratis. Jeg hjemmefra og som i transe. Jeg stoppet ikke for noen ting, for jeg følte at hvis jeg stoppet kom jeg til å feige ut. Så kom jeg da til døren. Som var stengt! De har stengt om onsdager! Så nå må jeg tilbake i morgen! :bond: Det å søke hjelp er noe jeg har tenkt på i evigheter. Men det kreves en styrke som jeg ikke har hatt før, og jeg vet ikke hvor den kommer fra nå. Kanskje det er fordi ting uansett ikke kan bli verre? Går du fremdeles til psykolog? Og synes du det hjelper/hjalp? Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #674 Del Skrevet 13. januar 2010 Hei The Kitten! Takk for gratulasjoner! Det er jammen deilig å være ferdig, men tror ikke det har gått helt opp for meg, på en måte. Var ikke fornøyd med at Tiyona (hvordan skrives det?) vant. Ville at enten Allison eller Aminat skulle vinne, men akkurat der var jeg usikker. Men da jeg så Allisons prestasjoner på moteshowet så synes jeg hun var flink. Det går bra på jobben, og kollegaene er veldig trivelige. Jeg har jo kommet meg inn i litt saker og ting, men det er utrolig mye, så det vil ta lang tid før jeg kan svare på mer enn jeg kan nå. Nei jeg tenkte i dag at det må være tung luft der i Bergen. Huff av meg. Jeg liker også at ting er mer strukturert. Det er jo også litt vanskelig å "få" seg til å sette seg ned med boka hele tiden.. Så flott at du har bestemt deg for å søke hjelp! Håper virkelig at det fungerer for deg Men typsik at de var stengt i dag da! Du får være sterk i morgen også. Jeg går ikke for øyeblikket. Vet for det første ikke om jeg var fornøyd med han, men i hovedsak så er det fordi jeg har fått meg jobb hvor jeg bare jobber dag, og han jobber jo også bare dag. Meen jeg har jo fra aav og til, så vi får se om jeg bestiller eller ikke. Vi har fått ny seng!! Så i natt blir første natten med større seng enn 1.20..Gleder meg masse til å sove nå. God natte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 13. januar 2010 #675 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Hei Teriyaki! Jeg er bare en kjapp tur innom for å ønske deg en god natt. Edit: Skriveleif.. Endret 13. januar 2010 av *Numi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zubimaru Skrevet 14. januar 2010 #676 Del Skrevet 14. januar 2010 Hei Teriyaki! Håper du fikk sove godt i natt! Vil bare ønske deg en flott dag, håper den blir fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 14. januar 2010 #677 Del Skrevet 14. januar 2010 Har ikke tid å lese meg opp her nå, men ville innom å ønske deg en god helg, før jeg tar kg pausen noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #678 Del Skrevet 14. januar 2010 Takk for ønsker om god natt og en god helg! Sengen er kjempegod! Vi har hver vår stooor dobbeldyne. Det var godt, men merket jeg savnet han litt, men heldigvis er det jo bare å legge seg inntil han. Vi har tross alt før vært vant til 1.20, så nå har vi en 60 cm. større seng. Deilig. Eneste minuset var at jeg sov ikke kjempegodt i natt, for kjæresten hadde en ganske så snorkete natt. I dag har jeg hatt en fin (men så klart litt lang, jeg synes i alle fall åtte timer er litt lenge ) arbeidsdag. Når jeg kom hjem så fikk jeg servert svinebiff, tynne, og krydrete potetskiver som han hadde stekt i en form i ovnen og en nydelig løkstuing. Det er helt ekrstremt hvor flink han er til å lage mat. Merker jeg har det litt tungt inni meg. Han har jo tross alt sagt at han ikke vet om han kommer til å få tilbake de sterke følelsene for meg som han hadde, men han har også sagt at han håper det, og at han vil dette skal fungere, men at det er vanskelig. Må bare klare å holde motet oppe, og ikke tenke for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. januar 2010 #679 Del Skrevet 14. januar 2010 Så snill samboeren din er som lager middag til deg. Du bør prøve å ikke tenke så mye på om han kommer til å få tilbake følelsene for deg. Det er uansett ikke noe du kan kontrollere. Grattis med ny seng! _ _ _ _ _ _ Jeg fikk hjelp i dag! Eller prosessen har så vidt begynt men de sier jo at det å be om hjelp er det vanskeligste. Det tror jeg virkelig det er noe i. Fikk hilse på et par av de ansatte og så fikk jeg vite litt mer om hva tilbudene går ut på. Fikk også med meg noen papirer hjem, men jeg har ikke sett på dem ennå. Tror jeg tar det i morgen da jeg er alene hjemme. Vanskelig å si hva jeg synes ennå, men førsteinntrykket var positivt. _ _ _ _ _ _ Har du planer for helgen? Jeg skal se prøveforestilling på Marit Voldsæter på lørdag sammen med en venninne. Fikk gratisbilletter! Det gleder jeg meg til. Ellers tror jeg ikke at jeg skal så mye. Ha en fin kveld. _ _ _ _ _ _ _ _ __ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #680 Del Skrevet 15. januar 2010 Ja, du har rett i det. Og det er det jeg prøver på. Så flott at du kommer til å få hjelp nå! Håper de virker mer kompetente enn han jeg gikk hos. I helgen skal jeg være på hytten med kjæresten og hundene, så er bare innom en snartur før jobb, også kommer jeg ikke før på søndag. Har i grunn ikke hørt om den forestillingen du skal på. Er det noe bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå