Teriyaki Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #701 Del Skrevet 23. januar 2010 Ha en kjempefin lørdagskveld Teriyaki Takktakk! Jeg skal i bursdag til "svogeren" min. Han blir 30 år, så i dag har vi stått og laget tapas til 19 stk. Så snart blir det champagne, øl, vin og latter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. januar 2010 #702 Del Skrevet 24. januar 2010 Hadde du det gøy i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #703 Del Skrevet 24. januar 2010 Heihei! Ja jeg hadde det veldig gøy! Vi dro ikke ut på byen i det hele tatt, noe som for min del var perfekt. Kom ikke hjem før halv fem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. januar 2010 #704 Del Skrevet 24. januar 2010 Heihei! Ja jeg hadde det veldig gøy! Vi dro ikke ut på byen i det hele tatt, noe som for min del var perfekt. Kom ikke hjem før halv fem. Så bra du hadde det gøy. Jeg hadde det også gøy i går, men vi dro ut på byen. Akkurat det var kjedelig, så jeg dro tidlig hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #705 Del Skrevet 24. januar 2010 Så bra du hadde det gøy. Jeg hadde det også gøy i går, men vi dro ut på byen. Akkurat det var kjedelig, så jeg dro tidlig hjem. Skjønner den..Jeg er litt lei av byen, så drar som regel tidlig hjem når jeg er på byen jeg også.. I dag har jeg det ganske bra! Hvordan har du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. januar 2010 #706 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg har det også ganske bra. Drakk ikke på vorspiel, smakte kun en strawberry daiquiri på byen. Alle sier den er kjempegod, men den var ikke fantastisk akkurat, men god var den absolutt. Har du sett Avatar i dag? Hva synes du i så fall? Jeg synes handlingen var ok, og ble ikke så imponert over effektene som jeg hadde forventet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #707 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg har det også ganske bra. Drakk ikke på vorspiel, smakte kun en strawberry daiquiri på byen. Alle sier den er kjempegod, men den var ikke fantastisk akkurat, men god var den absolutt. Har du sett Avatar i dag? Hva synes du i så fall? Jeg synes handlingen var ok, og ble ikke så imponert over effektene som jeg hadde forventet. Hehe, ja da drakk jeg nok en del mer enn det..Ble ganske fuktig kveld, for å si det sånn. Jeg likte avatar, men ble skuffet over 3Den. Har sett bedre 3D, men det var i Portugal på en sånn kortfilm om global oppvarming i seaworld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 28. januar 2010 #708 Del Skrevet 28. januar 2010 Hvordan står det til med deg? Det går fint med meg. Jeg traff en venninne i går, jeg har ikke sett henne på veldig lenge. Dessverre hadde vi glidd fra hverandre, fikk jeg følelesn av. Det er synd, men det er slikt som skjer. I dag har jeg jogget, gjort og gått tur i :snø:. Jeg har også lest, og nå tenkte jeg å lese litt til frem til middag. I dag blir det laks til middag. I kveld skal lese ut første bind av "Dødskammeret" av John Grisham, og så skal jeg se Criminal Minda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #709 Del Skrevet 28. januar 2010 Heihei! Jo det går bra med meg! Har vært i Oslo på kurs siden tidlig på tirsdag, så har ikke vært innom siden mandag. Men skal skrive og sånt mer i morgen, nå er jeg veldig sliten, så tror jeg skal legge meg snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #710 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Velvel..Jeg har da altså vært på kurs siden tirsdag. Det har vært en fin opplevelse! Vi kom til hotellet ca. klokken ti på tirsdag morgen, og da gikk det i kursing helt til klokken sju på kvelden. Dvs. vi hadde småpauser på 10-15 min her og der, plus en hel time for lunsjpausen. Andre dagen gikk det fra halv ni til sju på kvelden, og tredje fra klokken åtte til klokken kvart over tre. Har lært mye, og kurslederen var en fantastisk dame. Brant skikkelig det hun snakket om. Handlet i hovedsak om service og slikt. Maten var helt fantastisk. Koldtbor med alt fra varmretter til kaldretter til frokost og lunsj, mens middag var mer "fancy", og det aller meste var hjemmelaget. Men det var godt å komme hjem, var jo litt lei på slutten. I dag har jeg fri. Skal på jobb i morgen fra ti til to. Min første lørdagsvakt. Endret 29. januar 2010 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 29. januar 2010 #711 Del Skrevet 29. januar 2010 Hei sann! Så bra du følte du fikk mye ut av kurset. Regner med du ikke fikk gjort så mye annet enn å være på kurs, for det var jo lange dager. Lørdager er fine dager å jobbe på. Det er dager hvor jeg i alle fall ikke ville gjort noenting ellers, så da er det godt å ha en jobb å gå til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 29. januar 2010 #712 Del Skrevet 29. januar 2010 Teriyaki Høres ut som du har hatt en fin tur til Oslo. Var det mer snø der enn hjemme hos deg eller? Kurs kan være så kjedelig, men med de rette kursledere er det bra Har vært på begge deler i mitt liv. Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #713 Del Skrevet 31. januar 2010 Heihei! The Kitten: Tjaaa, jeg er ikke så glad i å jobbe på lørdager. Lørdager går som regel til å ta en spinningtime, gå rundt i byen, slappe av, også drar jeg enten ut eller gjør noe annet gøy/koselig på kvelden. Men det er bare hver fjerde lørdag, og bare fra ti til to, så det går jo greit. Hei Ulva! Ja det er klart kurslederen har mye å si! Det var faktisk mye mer snø i Oslo enn her i Bodø. Vi har snø vi også, men ikke like mye som i Oslo. I dag har jeg hatt en fin dag. Har vært på trening, gjort masse (!!) husarbeid, til og med skrubbet dusjen. Også har jeg skjært opp fruktsalat som vi skal ha til etter middagen. Fruktsalat med masse vaniljesaus er godt. Middagen blir flintsteik med grønnsaker og løkstuing. Namnam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. januar 2010 #714 Del Skrevet 31. januar 2010 Så flink du er som gjør masse . Fruktsalat er veldig godt ja. Jeg har ikke gjort noen ting i helgen, så jeg har ikke så mye å si. Ha en fin kveld videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #715 Del Skrevet 31. januar 2010 Så flink du er som gjør masse . Fruktsalat er veldig godt ja. Jeg har ikke gjort noen ting i helgen, så jeg har ikke så mye å si. Ha en fin kveld videre. Hehe, ja..Men nå har jeg vodt i magen, for som du kanskje har fått med deg, så får jeg vondt i magen av en god del type frukter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zubimaru Skrevet 31. januar 2010 #716 Del Skrevet 31. januar 2010 Fruktsalat er utrolig godt! Spesielt når man har laget den selv ^_^ Du har vært veldig flink Teriyaki! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #717 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Fruktsalat er utrolig godt! Spesielt når man har laget den selv ^_^ Du har vært veldig flink Teriyaki! Takktakk! Nå er jeg skikkelig mett! Løkstuingen til R er bare rett og slett helt fantastisk!! I morgen drar han til Røst for å jobbe borte noen dager. Gleder meg litt, for han snorker sånn for tiden at jeg sliter sånn om natten. Blir godt å sove litt alene. Det er veldig lenge siden sist han var bortreist nå, så. Jeg var jo bortreist forrige uke, men det er stor forskjell på å sove på hotell og hjemme i den store dobbelsengen med to dobbeldyner og tre puter :rødme: Såe..Ting går bedre her i heimen! Men det er jo vanskelig å vite om det kun er en periode, eller om det faktisk virkelig går bedre. Må vel bare vente å se på akkurat det! Etter å ha vært borte nesten en uke fra jobb pga. kurs og avspasering så er det litt kjdelig å komme tilbake. Var jo fire tier i går, men de timene fløy avgårde. Så mange skrivefeil i siste avsnitt at jeg gidder ikke rette opp på det At det går an.. Endret 31. januar 2010 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 31. januar 2010 #718 Del Skrevet 31. januar 2010 Hallo i boken, bokstavforumnabo! Bare innom og kikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #719 Del Skrevet 31. januar 2010 Hallo i boken, bokstavforumnabo! Bare innom og kikker Heihei og hit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #720 Del Skrevet 2. februar 2010 Forholdet vårt er virkelig på absolutt siste sjanse nå..Det river i kroppen når jeg tenker på det. Tenk han sa det, at nå er vi på den siste sjansen. Hvis det blir slutt, så blir det dessverre det. Kanskje finner vi sammen igjen en dag, når vi har vokst litt, men..Det kan i alle fall ikke fortsette sånn som nå...Han har rett i det! Jeg har så utrolig sterke følelser for han..Det kan i grunn ikke beskrives..Hmmm...Men så kan man jo spørre seg..Er mye av disse følelsene en avhengighet? Ville jeg etter noen mnd. uten han dersom det ble slutt, innsett at han virkelig ikke var noe for meg?? Vanskelig å si. Akkurat nå føler jeg bare at jeg er utrolig glad i han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå