Gå til innhold

En dråpe i havet

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Ja, du har rett i det. :) Og det er det jeg prøver på.

Så flott at du kommer til å få hjelp nå! Håper de virker mer kompetente enn han jeg gikk hos. :)

I helgen skal jeg være på hytten med kjæresten og hundene, så er bare innom en snartur før jobb, også kommer jeg ikke før på søndag. :)

Har i grunn ikke hørt om den forestillingen du skal på. Er det noe bra?

Nå har jeg lest litt av informasjonen jeg fikk fra senteret. De har kjempemange tilbud. Enesamtaler, gruppetarapi, skrivekurs i tillegg til litt luksus som massasjestoler :nigo:. Jeg kommer til å begynne med enesamtaler, mon tro om jeg ikke går inn dit allerede på mandag?

Jeg vil jobbe intens med dette for å bli ferdig med det. Målet er å være ferdig til påske eller senest til 17. mai. Men jeg vet det kommer til å ta den tiden det tar.

Forstillingen jeg skal på er et humorshow så vidt jeg har forstått. Mine foreldre har sett et annet lignende av samme skuespiller og de likte det veldig godt. Så jeg satser på at det blir bra. :nigo:

Håper du koser deg kjempemasse på hyttetur. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes skikkelig bra ut det der da! Sånt har vi ikke her i Bodø..

Var det gøy, det showet? :)

Ja nå er vi hjemme igjen! Var en veldig koselig tur, og hundene har storkost seg. Men siden det er en ganske trang seng på hytten, så gleder vi oss til å sove i store, gode sengen i natt.

Nå i ettermiddag har vi vært og spist ute med et vennepar, også ble han med dem til der de bor for å spille dataspill, mens jeg får snart besøk av en veninne. :)

I dag kalte han meg for "fineline".. :) Så selv om han sier han ikke er fullt så glad som han var i meg før, så er det jo noe der. Har jo vist hele tiden at han er glad i meg, selv om det ikke er like sterkt, det er bare det som er så vaskelig å definere. HVOR mye glad er han i meg? Menmen.. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes skikkelig bra ut det der da! Sånt har vi ikke her i Bodø..

Var det gøy, det showet? :)

Ja nå er vi hjemme igjen! Var en veldig koselig tur, og hundene har storkost seg. Men siden det er en ganske trang seng på hytten, så gleder vi oss til å sove i store, gode sengen i natt.

Nå i ettermiddag har vi vært og spist ute med et vennepar, også ble han med dem til der de bor for å spille dataspill, mens jeg får snart besøk av en veninne. :)

I dag kalte han meg for "fineline".. :) Så selv om han sier han ikke er fullt så glad som han var i meg før, så er det jo noe der. Har jo vist hele tiden at han er glad i meg, selv om det ikke er like sterkt, det er bare det som er så vaskelig å definere. HVOR mye glad er han i meg? Menmen.. :)

:jepp: Det var veldig gøy på showet, jeg lo masse. :)

Så bra dere hadde en fin hyttetur. :jepp:

Kos deg kjempemasse med venninnnen din i kveld. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Det var veldig gøy på showet, jeg lo masse. :)

Så bra dere hadde en fin hyttetur. :jepp:

Kos deg kjempemasse med venninnnen din i kveld. :klem:

Så bra at showet var bra! :)

Ja nå har hun dratt. :) Var kosellig. Tror jeg skal begynne å kalle kjæresten for R, så slipper jeg å skrive kjæresten hele tiden..

Sitter og "venter" på å hente R nå, han er hos en kompis og spiller, så siden jeg har bilen, så må jeg hente han.

Ny uke i morgen! Kan ikke si jeg gleder meg til å stå opp tidlig, menmen. Sånn er det jo bare. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting kunne gått bedre da..Merker jeg har det tungt inni meg. Den vanskelige tiden har satt sine spor, og det gnager på meg hele tiden at han ikke vet om han kommer til å bli like glad i meg som han var. Han er jo fortsatt glad i meg, men..

Men ting går jo bedre, så får bare håpe på at forholdet ikke har tatt FOR stor skade. Er så glad i han, så vil virkelig ikke miste han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har lest litt her inne :)

Har han mistet de sterke følelsene for deg pga den "vanskelige tiden"? Hva skjedde da?

Selv har jeg vært i et forhold med mye frustrasjoner og usikkerhet, og det er jammem meg ikke lett..

Uansett håper jeg at ting ordner seg for dere. Han er i alle fall ærlig med deg om følelsene sine, og det er jo bedre enn at han lukker seg inne :klem:

Du virker som en veldig moden og reflektert jente utifra det du skriver i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ting kunne gått bedre da..Merker jeg har det tungt inni meg. Den vanskelige tiden har satt sine spor, og det gnager på meg hele tiden at han ikke vet om han kommer til å bli like glad i meg som han var. Han er jo fortsatt glad i meg, men..

Men ting går jo bedre, så får bare håpe på at forholdet ikke har tatt FOR stor skade. Er så glad i han, så vil virkelig ikke miste han..

:klem: til deg søte Teriyaki.

Skjønner at du har det tungt for tiden. Selv kunne jeg aldri unnlate meg selv å tenke negativt, uansett hvor bra og flott vi hadde det, siden jeg visste at det (den gode perioden) ikke kom til å vare for evig. Slik er jo vi kvinnfolk, vi tenker for mye. :gjeiper: Ta ting som de kommer, prøv å ikke bekymre deg. Vis han hvor mye du setter pris på han, så skal du se at alt ordner seg til slutt, uansett utfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har lest litt her inne :)

Har han mistet de sterke følelsene for deg pga den "vanskelige tiden"? Hva skjedde da?

Selv har jeg vært i et forhold med mye frustrasjoner og usikkerhet, og det er jammem meg ikke lett..

Uansett håper jeg at ting ordner seg for dere. Han er i alle fall ærlig med deg om følelsene sine, og det er jo bedre enn at han lukker seg inne :klem:

Du virker som en veldig moden og reflektert jente utifra det du skriver i alle fall :)

Heihei! :) Så koselig at du kommer hit! :)

Ja, altså jeg tror ikke han har direkte mistet dem, selv om han sier det. Tenker kanskje det heller er det at det har vært så utrolig mye vanskelig, at det totalt overdøver alt av gode følelser han har hatt ifh. til meg. Vet ikke jeg. Håper i alle fall at de etter hvert kommer tilbake. Sendte han melding i dag som gikk noe som dette "jeg trenger bekreftelse nå mer enn noen gang. Alt dette har gjort at jeg har blitt utrolig usikker på meg selv, og deg. Går hele tiden rundt og er redd for at du skal tenke at du er lei av meg, og at du vil ha noen andre". Da sendte han tilbake "glad i deg."..Vel, disse ordene er ikke lenger troverdig for meg..Hvis han mener det, så må han vise meg det via handling.

For et par dager siden etter at vi hadde sex, så kjente jeg at jeg ble skikkelig lei meg. :( Vet ikke hvorfor, men da jeg gikk på badet måtte jeg rett og slett gråte noen tårer. Ting går jo bedre, men tror nok jeg har tatt mer "skade" av dette her enn jeg vil innse..

Koselig at du synes jeg virker reflektert og sånt. :) Det er noe jeg aldri slutter å sette pris på å høre. Tror nok de fleste blir det hvis de går gjennom en del mer hinder enn man egentlig skal trenge å gjøre, da..

:klem: til deg søte Teriyaki.

Skjønner at du har det tungt for tiden. Selv kunne jeg aldri unnlate meg selv å tenke negativt, uansett hvor bra og flott vi hadde det, siden jeg visste at det (den gode perioden) ikke kom til å vare for evig. Slik er jo vi kvinnfolk, vi tenker for mye. :gjeiper: Ta ting som de kommer, prøv å ikke bekymre deg. Vis han hvor mye du setter pris på han, så skal du se at alt ordner seg til slutt, uansett utfall. :)

Takk for klem :klem:

Jeg pleier i grunn ikke å tenke så mye negativt når jeg har det bra. Har på et vis "lært" meg til å blokkere det meste av vonde tanker ute som evt. skulle komme innimellom alle evt. gleder. Men så klart, det skal ikke så mye til for å vippe meg av pinnen, sansynligvis mindre enn det som er normalt.

Kjenner jeg er sliten nå..Har bare lyst at han skal komme hjem, se smerten min, forstå den og prøve å være der for meg..

Ellers har jeg hatt en grei dag. :) Var på jobb, så dro vi til søsteren hans og der er jo det lille søte "tantebarnet" mitt :) Hun er 10 mnd. nå og utrolig nydelig. Går gjør hun også allerede. Nå må jeg rydde, for her er det rotete.

Nå må jeg forresten dra fram den sterke "teriyaki" for å unngå deprisjon her. Har lært meg å kjenne igjen "symptomene" på en begynnende deprisjon, så som regel klarer jeg på et vis å vri meg unna det ved å ta tak i nakken min. :)

I går begynte forresten moren min å gråte litt da vi snakket om meg, forholdet mitt og hvordan jeg har det. Hun vet jo at jeg ikke har det lett, og det er klart en mor kjenner sin datters smerte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så rart med disse mødrene, de vet hvordan vi har det uten at vi er nødt til å si så mye. Glad jeg har akkurat den mammaen jeg har :)

Husker på slutten hos oss, følte jeg ikke fikk noen slags respons fra D, ikke engang når jeg sa jeg trengte det. Han brydde seg tydeligvis ikke før jeg begynte å gråte. Det sier jo litt.

Kjenner selv at jeg er på vei tilbake til gamle vaner (har selv hatt depresjon i 4 år), for å si det sånn. Men det skal vi ikke ha noe av! Vi er jo sterke Teriyaki! Dette skal vi klare ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg heier på sterke-Teriyaki :heiajente::trene: (beste styrkesmiley jeg fant).

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

I dag har jeg truffet en venninne og drukket :kaffekopp: med henne. Vi :skravle: kjempemasse og hun inviterte meg med til Praha noen dager i februar. Hun skal dit med en kollega og det var visstnok helt greit for henne at jeg også var med. :jepp: Beste av alt: Det kostet bare 1 000 kroner tur/retur inkludert hotell. :nigo:

På fredag har jeg time hos terapaut. Jeg gruer meg kjempemasse, men ser også litt frem til det. Jeg snakket litt med ham første gang jeg var der, og han var veldig hyggelig og lett å snakke med.

I kveld skal jeg se Vampire Diaries og House, i tillegg til å ta en lang varm :dusje:. Egentlig skulle jeg jogge i dag morges, men jeg gadd rett og slett ikke. :sjenert: Jeg jogget i forgårs og i går da, så skal jeg jogge i morgen og på fredag også. :opplyser:

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Takk for all støtte! :):klem:

Det går bedre i dag. Rett før jeg la meg i går spurte han om det gikk bra, så sa jeg at gikk greit. Da spurte han om det var noe galt, så sa jeg at jeg har det bare ikke så bra om dagen. Deretter gikk jeg og la meg.

Da han omsider kom og la seg han også, strøk han meg først en stund på ryggen, ville at jeg skulle ligge i armkroken, holdt rundt meg og spurte om det gikk bedre nå. :) Så det er jo tydelig at han bryr seg da. Det var litt godt, egentlig. Merkelig hvor lite som skal til for at man føler seg litt bedre.

I dag skal jeg gå tur med en veninne, gjøre litt husarbeid og kanskje få slappet av litt. Gleder meg til lørdag!!

The Kitten: Blir spennende å høre om hvordan det går i morgen! Jeg gruet meg også første gangen, men det gikk da greit. :)

Tur til Praha for bare 1000 kr. høres jo genialt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awww.. Så bra at han tok initiativ! Kjenner jeg blir glad inni meg nå! :)

Hva skjer på lørdag?!

:klem:

Ja, det var godt, det! :)

På lørdagen skal jeg først til frisøren klokken ti, så skal jeg på spinning, så skal jeg hjem og ordne meg, deretter skal jeg på jobben min med voffsen for å få kjøpt et dekken, så skal jeg besøke R som er på ekstrajobben sin. Når jeg omsider kommer hjem skal jeg ordne meg, dra til søsteren til R og hjelpe litt til før det kommer gjester, inkludert R, så klart. Det blir feiring av 30-årsdag med drikke og flotte folk! :)

Så søndag blir det BARE slakkis!

For å gi en veldig detaljert plan :ler:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei! Takk for all støtte! :):klem:

Det går bedre i dag. Rett før jeg la meg i går spurte han om det gikk bra, så sa jeg at gikk greit. Da spurte han om det var noe galt, så sa jeg at jeg har det bare ikke så bra om dagen. Deretter gikk jeg og la meg.

Da han omsider kom og la seg han også, strøk han meg først en stund på ryggen, ville at jeg skulle ligge i armkroken, holdt rundt meg og spurte om det gikk bedre nå. :) Så det er jo tydelig at han bryr seg da. Det var litt godt, egentlig. Merkelig hvor lite som skal til for at man føler seg litt bedre.

I dag skal jeg gå tur med en veninne, gjøre litt husarbeid og kanskje få slappet av litt. Gleder meg til lørdag!!

The Kitten: Blir spennende å høre om hvordan det går i morgen! Jeg gruet meg også første gangen, men det gikk da greit. :)

Tur til Praha for bare 1000 kr. høres jo genialt ut!

Du får nok ikke høre noe i morgen, for det er fredag jeg skal der. ;) Men kommer nok ikke til å oppdatere noe om det før på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nok ikke høre noe i morgen, for det er fredag jeg skal der. ;) Men kommer nok ikke til å oppdatere noe om det før på søndag.

Aha, tenkte det var i morgen jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, tenkte det var i morgen jeg! :)

Det er lett å gå i surr av og til. Jeg gjorde det med venninnen min i dag. Hun sa: I påsken får jeg kanskje besøk fra Marokko.

Meg rett etterpå: Så gøy! Skal du leke guide og tolk igjen da?...

Meg ti minutter senere: Hva skal du i påsken? :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det er lett å gå i surr av og til. Jeg gjorde det med venninnen min i dag. Hun sa: I påsken får jeg kanskje besøk fra Marokko.

Meg rett etterpå: Så gøy! Skal du leke guide og tolk igjen da?...

Meg ti minutter senere: Hva skal du i påsken? :klaske:

Hehe :fnise: Ja sånn blir det av og til! :)

Nå må jeg på jobb, men egentlig har jeg lyst til å ligge og gjøre ingenting i dag! Etter jobb blir det kort bytur etterfulgt av trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Teriyaki :klemmer:

Har ikke fått lest så mye her inne nå, men har fått med meg at ting går litt opp og ned og at du er sliten. Det er ikke rart i det hele tatt :troest:

Ønkser deg en fin dag og kommer sterkere tilbake senere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Teriyaki :klemmer:

Har ikke fått lest så mye her inne nå, men har fått med meg at ting går litt opp og ned og at du er sliten. Det er ikke rart i det hele tatt :troest:

Ønkser deg en fin dag og kommer sterkere tilbake senere :klemmer:

Heihei! :) Koselig å "se" deg :)

Ja, da har du fått med deg riktig. :)

Dagen har vært travel, men helt fin. :) Nå sitter jeg og gleder meg til min hjemmelagete pølse- og makaronigrateng som er ferdig om 2 min! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...