Gå til innhold

En dråpe i havet

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Legger igjen et spor :) Nå må jeg følge med på hva som skjer!

:velkommen: Skal du være!! :) Hyggelig. :)

I dag har jeg siste vakt på Ica! Jippii!

En annen ting som gjør meg litt gal om dagen er at sexlivet er så og si fraværende. Han har nesten ikke lyst. Det er pga. den turbulente perioden vi har hatt, og det at han jobber mye. Mens her sitter jeg og venter på at ting skal ta seg opp. Spør du meg, så vil jo et godt sexliv være god medisin for oss nå. Vi har hatt noen fine dager nå, men jeg tenker likevel fortsatt på å kanskje flytte fra han, bare for at vi skal være vanlige kjærester igjen. Vanskelig å bestemme seg merker jeg. Det er mye, mye negativt ifh. til å gjøre det, og det vil føles som et nederlag.

Jeg lurer på om kjøpesenteret er åpent i morgen. Skulle gjerne ha shoppet litt før nyttårsaften. Enten en ny kjole (har en ny kjole, men tenkte kanskje å finne en annen til nyttårsaften), et armbånd jeg har så lyst på og noen nye øyenskygger. :) Noen som vet hva som er vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på om kjøpesenteret er åpent i morgen. Skulle gjerne ha shoppet litt før nyttårsaften. Enten en ny kjole (har en ny kjole, men tenkte kanskje å finne en annen til nyttårsaften), et armbånd jeg har så lyst på og noen nye øyenskygger. :) Noen som vet hva som er vanlig?

Det er åpent, hvertfall her :) Men er ikke åpent så lenge da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er åpent, hvertfall her :) Men er ikke åpent så lenge da.

Har funnet ut av det! Er vist åpent til klokken tre. :)

Noen som har store planer på Nyttårsaften da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han rett og slett fortjener meg ikke! Han verdsetter meg ikke, bryr seg ikke om meg, ser ikke hvor hardt jeg jobber for å få han førnoyd, blir sur hvis jeg blir lei meg, er bare negativ for tiden og han sårer meg BEVIST, med VILJE! Faen ta han sier jeg bare..

Dumme meg som sitter og tenker at han er en god gutt innerst inne, at han omsider vil vokse opp, at han vil slutte å bare se seg selv i forholdet, at han vil bry seg mer om meg og få meg til å føle meg verdsatt.

Nå er jeg mer sikker på å flytte. Kanskje vil det i tillegg få han til å innse hvor forbanna dårlig han har behandlet meg. Når kompiser av han, familie av han og mine egne venner, MIN familie kommer til meg og sier at han behandler meg ikke rett, så sier vel det sitt?? Hvorfor ser han ikke det jeg, og de ser? Hvorfor kan han ikke få øynene opp før det blir for sent?? Hvorfor ser han ikke hvor høyt jeg elsker han, hvorfor elsker ikke han meg??

Kompisene hans og familie av han sier at han er så ufattelig glad i meg, og at han egentlig ikke mener det. Jeg tror dem, men kan jo ikke ha det sånn her for alltid fordeom. Hvis han ikke innser snart hva han holder på å miste, så blir det snart for seint. Enten fordi at jeg går, eller fordi at han kaster meg ut..

Lagde taco i dag, da vi begynte å spise ble jeg lei av at han var så betuttet. Nok en gang var han fokusert på det negative, og sa at han var ikke lykkelig. Kort tid etterpå var den kalde og kjipe siden i han ute for fullt, og jeg sitter og blir lei meg over ting han sier, mens jeg møter null forståelse fra han.

Joda, jeg skjønner han kanskje vil ha mer alenetid, men jeg prøver å gi han det. Og joda, jeg skjønner han ikke har det bra om dagen fordi vi har slitt sånn. Men hva faen tror han at jeg har det da? I tillegg til kranglingen, så har jeg blitt såret gang på gang av han i det siste, det er i det minste noe han har sluppet å blitt. Men likevel er det jeg som virkelig prøver å fokusere på det positive, mens han ikke forstår noe fra min side og bare ser seg selv..I alle fall virker det sånn. Han sier han har prøvd hardt, men det har jeg faktisk ikke lagt merke til. En som prøver hardt prøver å få partneren til å føle seg verdsatt, ikke det motsatte..

Hvorfor er jeg så svak..

Dette var et bittert og negativt innlegg...Alt jeg ville var å få feire en god nyttårsaften med kjæresten min..

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Teriyaki.

Ble sittende å lese her, og fant ut at vi er i ganske like situasjoner.

I går flytta vi fra hverandre, men vi skal liksom prøve å få forholdet til å fungere selv om vi ikke bor sammen.

Han er, som din, veldig negativ, vil ikke se de positive tingene vi har sammen. Han er også veldig egoistisk, tenker bare på seg selv.

Og det gjør alt så mye mer vanskelig.

Har vært masse diskuteringer i det siste, som endte med at jeg foreslo en pause, hvorpå han ville ut, bort, vekk.

Mye om og men, han anser ting som slutt når han er flyttet for seg selv, han mener vi kan prøve, få ting til sammen. Han forandrer mening om forholdet vårt hver dag. Det er slitsomt.

Vi er sammen, men vi er ikke sammen. Vi elsker hverandre, men vi har det ikke bra i hverandres selskap. Det føles som det er kun jeg som virkelig vil fikse ting mellom oss.

Du ikke er alene om å føle det du føler, jeg har det på akkurat samme måte som deg.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva det nye året bringer deg Teriyaki, så håper jeg at det blir bra. Du fortjener iallefall ikke å ha det sånn som du har det nå.

Ønsker deg et godt nytt år med gode forandringer enten på den ene elle annen måte :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Teriyaki.

Ble sittende å lese her, og fant ut at vi er i ganske like situasjoner.

I går flytta vi fra hverandre, men vi skal liksom prøve å få forholdet til å fungere selv om vi ikke bor sammen.

Han er, som din, veldig negativ, vil ikke se de positive tingene vi har sammen. Han er også veldig egoistisk, tenker bare på seg selv.

Og det gjør alt så mye mer vanskelig.

Har vært masse diskuteringer i det siste, som endte med at jeg foreslo en pause, hvorpå han ville ut, bort, vekk.

Mye om og men, han anser ting som slutt når han er flyttet for seg selv, han mener vi kan prøve, få ting til sammen. Han forandrer mening om forholdet vårt hver dag. Det er slitsomt.

Vi er sammen, men vi er ikke sammen. Vi elsker hverandre, men vi har det ikke bra i hverandres selskap. Det føles som det er kun jeg som virkelig vil fikse ting mellom oss.

Du ikke er alene om å føle det du føler, jeg har det på akkurat samme måte som deg.

:hug:

:klem:

Hei du! Og :velkommen: hit! :)

Uff, det er en lei situasjon, vanskelig og slitsom. Har du troen på at det vil fungere igjen som vanlige kjærester? Jeg føler det blir å nedgradere forholdet, og dermed ser jeg på det som et nederlag om det skjer. Men jeg har hørt positive historier om det. Til og med historier hvor de etter et par år har prøvd å bo sammen på nytt igjen, og det gikk bra.

Han anser det ikke som slutt dersom vi flytter fra hverandre, men han har likevel vært kjempenært fra å gjøre det slutt med meg. Som sagt så slengte han ut kommentaren om at bursdagsgaven min var at det ikke ble slutt. Håper på en bedre gave til neste år jeg ;)

Han sendte melding til meg og sa at han håper jeg skjønner hvor alvolig situasjonen er. Hehe, så klart skjønner jeg det, men årsaken til at han kanskje ikke merker det så godt, er fordi jeg anstrenger meg for å være glad og fornøyd når vi er sammen, fordi vi tåler ikke negativitet akkurat nå. Menmen..Sendte melding til han og foreslo at vi ser det an i to-tre uker nå etter at jeg begynner i full jobb (det er klart at når den ene parten går veldig mye hjemme, så kan det bli litt trøbbel), dersom det ikke blir bedringer, så skal vi nok vurdere veldig sterkt at jeg heller flytter ut. Heller det enn at forholdet tar slutt! Og jeg vet jeg vil vokse på det, og det vil sikkert han også.

Bor du langt unna han nå da? Jeg kommer til å bo rndt 5-10 min unna med bil dersom jeg flytter.

Har forøvrig roet meg ned nå. Var virkelig kampens hete da jeg skrev innlegget i går. Det er godt å skrive av seg når man er opprørt. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva det nye året bringer deg Teriyaki, så håper jeg at det blir bra. Du fortjener iallefall ikke å ha det sånn som du har det nå.

Ønsker deg et godt nytt år med gode forandringer enten på den ene elle annen måte :klemmer:

Vi var vist inne samtidig i dag, vi. :)

Tusen takk! :) Nei det gjør jeg ikke, og jeg begynner å bli mer og mer bevvist på det. Tror jeg begynner å bli litt mer sterk nå, at jeg klarer å sta mer på kravene. Føler det i alle fall sånn. Jeg føler meg kjempesterk når jeg sitter og vurderer å flytte fra han. Dersom jeg gjør det, og det ender godt, så kommer jeg til å være veldig stolt av meg selv.

Det nye året bringer mye nytt. Ny jobb, kanskje nytt bo, ferie og slike ting. :)

Jeg spiser taco til frokost! :) Etterpå skal jeg på shopping! Medisin for sjelen!

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg tror dere begge har godt av en pause fra hverandre. Så å bo hver for dere hadde kanskje vært verd å prøve en periode.

Skal dere fremdeles feire nyttårsaften sammen? Uansett så håper jeg du får en kjekk kveld. :jepp:

Hva kjøpte du deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Teriyaki. :)

Jeg vet faktisk ikke om dette kommer til å fungere.

Han har lovet at vi skal prøve ordentlig, men at vi må bruke tiden til hjelp. Vi får vel se hva som skjer tenker jeg.

Tenker på akkurat samme måte som deg. Ryktet går jo allerede om at forholdet vårt er over, ettersom vi har flyttet fra hverandre.

En nedgradering, i værste fall ett brudd. Blæh :gjeiper:

Vi bor 5 minutters gange fra hverandre, så det er ikke lange veien.

Men just nu så føles det som vi er milevis fra hverandre.

MEN, nå skal ikke gjøre dette til min dagbok da! :ler:

Håper du har det bra, og får en super nyttårsaften i Bodø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg tror dere begge har godt av en pause fra hverandre. Så å bo hver for dere hadde kanskje vært verd å prøve en periode.

Skal dere fremdeles feire nyttårsaften sammen? Uansett så håper jeg du får en kjekk kveld. :jepp:

Hva kjøpte du deg?

Hei :)

Nja, vi får se i alle fall. Skal gi det noen uker til, før vi tar en avgjørsle, som sagt. :)

Ja, vi feiret sammen, men det var en veldig rolig kveld. Var i seng allerede halv to. ;)

Jeg kjøpte bare litt sminke, fant ikke noen ny kjole. Salg og sånt har jo startet nå, så det er jo ikke så mye nytt i butikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Teriyaki. :)

Jeg vet faktisk ikke om dette kommer til å fungere.

Han har lovet at vi skal prøve ordentlig, men at vi må bruke tiden til hjelp. Vi får vel se hva som skjer tenker jeg.

Tenker på akkurat samme måte som deg. Ryktet går jo allerede om at forholdet vårt er over, ettersom vi har flyttet fra hverandre.

En nedgradering, i værste fall ett brudd. Blæh :gjeiper:

Vi bor 5 minutters gange fra hverandre, så det er ikke lange veien.

Men just nu så føles det som vi er milevis fra hverandre.

MEN, nå skal ikke gjøre dette til min dagbok da! :ler:

Håper du har det bra, og får en super nyttårsaften i Bodø!

Hei :)

Hmm, ja, det blir vel sikkert vanskelig. Jeg tror forresten ikke jeg hadde trivdes med å bo SÅPASS nært, for da hadde det vært så vanskelig å ikke bare dra dit hver eneste kveld, framfor å bare dra dit når vi hadde avtalt å tilbringe tid sammen. :)

Gjør ikke meg at du forteller hvordan det går! :) Er jo bare greit å prate med noen som er i lignende situasjon.

Nyttårsaften var vel helt ok den, vi så fyrverkeriet, og det var pent. Men det var jammen mye mindre fyrverkeri enn hva det var i fjor.

I dag skal jeg til en veninne, og vi skal sammen med en til veninne mimre gamledager, dvs. vi skal spille Mario Party på nintendo 64! Blir gøy!

Godt nyttår!

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet en øyenskyggefarge som passer skikkelig godt til min øyne! :) Blåsotet farge med fire forskjellige nyanser. :) Ser myyye bedre ut enn den brunfargen jeg før har brukt litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har funnet en øyenskyggefarge som passer skikkelig godt til min øyne! :) Blåsotet farge med fire forskjellige nyanser. :) Ser myyye bedre ut enn den brunfargen jeg før har brukt litt. :)

Har du link til bilde av den? Hvor fant du den? Var den dyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du link til bilde av den? Hvor fant du den? Var den dyr?

Jeg finner ikke bilde av den på siden, men kan kanskje ta bildet av den seinere i dag og legge ut, hvis jeg får til! :)

Jeg kjøpte den på The Bodyshop, tror den kostet 149? Noe sånt i alle fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg ordnet bilder. Det første er av selve øyenskyggen, også er det to bilder av øynene mine når de er nysminket med øyenskygge og mascara. Er fortsatt litt amatør der, men det kommer seg vel. :) Har akkurat vært i dusjen på bildet, så da blir alltid huden rød og tørr. Irriterende, men den har alltid vært veldig sensitiv for sånt..Det er kanskje lov å legge det ut sånn at selve bildet kommer opp i tråden i dagbøker? Usikker, så legger det bare som link. :)

http://i42.photobucket.com/albums/e337/caj...en/IMG_0086.jpg

Øyenskygge

http://i42.photobucket.com/albums/e337/caj...en/IMG_0092.jpg

Venstre øye åpent

http://i42.photobucket.com/albums/e337/caj...en/IMG_0087.jpg

Øyet lukket

Er veldig fornøyd med fargen. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er et bilde av vofsen min Rambo..Tror bildet er tatt for i alle fall tre år siden, da var han vel rundt året tror jeg. Nå har han litt lengre pels, og har fått en del mer grå hår (eller sølv), som kommer av at han har 50% yorkshire terrier i seg. :)

http://i42.photobucket.com/albums/e337/caj...bo/HPIM1314.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen kler øynene dine kjempegodt! :)

Tusen takk! :) Det var det som var så fint, å endelig finne noe som direkte passer øynene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg ordnet bilder. Det første er av selve øyenskyggen, også er det to bilder av øynene mine når de er nysminket med øyenskygge og mascara. Er fortsatt litt amatør der, men det kommer seg vel. :) Har akkurat vært i dusjen på bildet, så da blir alltid huden rød og tørr. Irriterende, men den har alltid vært veldig sensitiv for sånt..Det er kanskje lov å legge det ut sånn at selve bildet kommer opp i tråden i dagbøker? Usikker, så legger det bare som link. :)

http://i42.photobucket.com/albums/e337/caj...en/IMG_0086.jpg

Øyenskygge

http://i42.photobucket.com/albums/e337/caj...en/IMG_0092.jpg

Venstre øye åpent

http://i42.photobucket.com/albums/e337/caj...en/IMG_0087.jpg

Øyet lukket

Er veldig fornøyd med fargen. :)

Den var kjempefin. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...