Gå til innhold

En dråpe i havet

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Det er masse, masse snø ute!

Uff og huff, stakkars dere :troest: Men kanskje du liker snø?

Hvordan går det med venninnen din da?

Ha en fortsatt fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff og huff, stakkars dere :troest: Men kanskje du liker snø?

Hvordan går det med venninnen din da?

Ha en fortsatt fin dag :klem:

En nordlening kan jo ikke mislike snø da. :) Hehe. Nei jeg liker den flotte nysnøen før det blir glatt slaps..Har vært ute med den ene voffsen i dag (andre er hos mamma), det var koselig. :)

Vet ikke hvordan det går. Kommer nok ikke til å høre noe særlig fra henne, hun har ikke svart noen av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så fælt å høre om venninnen din, men nå får hun i det minste hjelp. :klem:

Ha en fin dag! :klem:

Jepp, hun får jo det, og det er jo bra. :)

Jeg forviler sånn over meg selv. Får ikke til å sette meg ned med matten. jeg VIL, men får ikke til. Hvorfor sitter jeg og tenker at nå skal jeg gjøre matte, men så får jeg rett og slett ikke til å åpne bøkene? Begynner å bli redd for at jeg ikke kommer til å få dette til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innom en snartur for å ønske deg en god helg.

Det med matten ordner seg nok skal du se. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :klem:

Får se på det med matten, det er jammen ikke godt å vite.

Var ute i går også, det var artig, men ekstremt dårlig på byen. dårlig musikk og generelt lite til til tross for at det var mange på uteplassene. Neste helg er det lagerfest på jobben min! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

Det gikk ikke så bra det håpet om å få den jobben, så jeg er fortsett i full leting. Ble skuffet, men har kommet over det nå.

Hva skal man si da..I dag har jeg spist så mye mat at jeg er oversvømt av dårlig samvittighet, men hey, jeg var jo på trening i dag, og jeg skal i morgen også. ;)

Hadde en interessant diskusjon med ei veninne før i dag, så starter like gjerne diskusjon om det på generell debatt. Synes det er gøy å lese andres synspunkter om det. :)

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...p;#entry7412729

Ellers skjer det vel ikke så mye, tror jeg. Skal ut med noen søknader i morgen, men..

Forresten så har to av knoppene på orkideen sprunget ut, og de fire andre følger vel snart etter. Gøy. :)

God natta! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt at det ikke gikk så bra med den jobben. :troest: Jobbjakt er ikke noe gøy. Det er faktisk ganske slitsomt.

Det skjer ikke så mye her heller. Det går mest i eksamenslesning, men det må jo til det også. :jepp:

Grattis med at orkidéen blomstrer. Orkidé betyr forresten testikler på et språk, tror jeg. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt at det ikke gikk så bra med den jobben. :troest: Jobbjakt er ikke noe gøy. Det er faktisk ganske slitsomt.

Det skjer ikke så mye her heller. Det går mest i eksamenslesning, men det må jo til det også. :jepp:

Grattis med at orkidéen blomstrer. Orkidé betyr forresten testikler på et språk, tror jeg. :opplyser:

Hihi, såpass :)

Ja det er tungt med jobbjakt. Mest psykisk, men faktisk også fysisk, av en eller annen grunn.

Eksamenslesning er viktig det :) Jeg har eksamen i matte 30. november. Blir overlykkelig dersom jeg består. :)

Forresten..Hvordan har du klart å få så mange innlegg? Du har bare vært medlem i to mnd. mer enn meg, og det er jo en vesentlig forskjell :jepp: Du er vel kanskje mye på ordleker og sånt?

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Teriyaki

Så kjedelig at det ikke gikk din vei med jobben denne gangen :troest: Bedre lykke neste gang :klemmer:

Stemmer nok det med ordleker og mange innlegg. Det er derfor jeg ble verneverdig :sjenert:

I begynnelsen jeg var på kg hadde jeg dilla på ordleker. :sjenert: Det var før jeg begynte å skrive dagbok selv og være i andres bøker. Før FB også. Så gikk jeg vel litt lei av det.

Ha en fin dag Teriyaki :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at det ikke gikk din vei med jobben denne gangen :troest: Bedre lykke neste gang :klemmer:

Stemmer nok det med ordleker og mange innlegg. Det er derfor jeg ble verneverdig :sjenert:

I begynnelsen jeg var på kg hadde jeg dilla på ordleker. :sjenert: Det var før jeg begynte å skrive dagbok selv og være i andres bøker. Før FB også. Så gikk jeg vel litt lei av det.

Ha en fin dag Teriyaki :klemmer:

Hehe såpass ja :)

Jeg som egentlig synes mine 2000 innlegg på litt under to år er mye :fnise: Men nå vet jeg også hvor fort man får innlegg med sånne ordleker. Blir jo gjerne en 50 innlegg på en halv time, hehe. :)

Husker jeg var på et forum som heter hundesonen, og der var det en skikkelig vandrehistorie. Den gikk ut på at man kun skulle skrive en setning, og gjerne ikke avslutte den slik at det kunne bli noe sånt som dette: Person1: Da hun skulle åpnet døren for å se hvem som skrapte, ble hun livededd fordi det var en... Person2: Utenomjordisk gnom! osv...Må si den vandrehistorien ble ganske så syk etter hvert. ;)

Takk for ønskninger om en fin dag. Men hittil er den ikke så veldig fin. Føler virkelig at kjæresten min sliter med at jeg er så mye hjemme, men det er jo vanskelig å skulle time alt sånn at det jeg gjør i løpet av en dag blir når han er her sånn at han får litt alene-tid. Han jobber kun kveld for tiden, og det er på ettermidagen jeg som regel har ting å gjøre. Føler meg skikkelig uønsket, for han gir uttrykk for at vi går mye oppå hverandre osv. flere ganger i uken :( Men jeg forstår hvorfor, så jeg må bare prøve å gi han mer tid alene, men det er jo ikke så enkelt når man ikke har jobb, og dermed går mye hjemme..

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå bryr jeg meg lite om at han har fått vært lite alene i det siste...

Denne samtalen fant jeg i inboxen på facebooken hans skrevet på i dag og i går:

Han: Heiheihei...Hvorfor har du ingen dristige bilder her??? :P

Hun: Legg nu ikke sånt ut på nett :P

Han: Men du kan jo sende ;)

Hun: Ja, skal se om æ får tatt nån etter å ha vært i dusjen ;)

Nok en gang sårer han meg, og dette grenser til utroskap! Jeg ble ufattelig såret, og ringte han med en gang (han er på jobb til klokken ti i dag). Han sa at det var ikke sånn ment, og at det var totalt useriøst ment, og at det var bare noe han skrev til henne, fordi hun hadde vist dem "slike" bilder på forrige jobbfest, også spurte han derfor hvorfor hun ikke la dem ut på face?? Og om hun kunne sende? Jeg vet for det første ikke om jeg tror på at det KUN var tull, for hvis det kun var tull, hvorfor ikke skrive det på åpen vegg og med en litt mer humoristisk tone? Og dersom det var tull, så er det revende likegyldig, for det er så ufattelig respektløst, og dårlig gjort mot meg!

Han er kjemperedd for at jeg skal slå opp nå..Og for å være ærlig så har tanken slått meg. Han har snakket lignende med noen jenter før denne episoden, og han sa han hadde sluttet. Men det har han altså ikke. Jeg er så såret, jeg er så lei meg..Men har bestemt meg for å høre hva han har å si nå når han kommer hjem, og sansynligvis gi han en siste sjanse. Hadde dette vært for to måneder siden, dvs. før vi endelig klarte å løse opp i en del av de andre problemene våre, så hadde dette vært streken. Men vi har hatt det så usansynlig bra siste tiden - dette med å være alene, men det er jo forståelig. Jeg klarer ikke å slå opp når jeg vet det. Jeg vil gi han en siste sjanse, men han skal vite at dette er siste sjansen..

Han har sendt meg mange, mange meldinger i dag om at han er glad i meg, ingen andre osv. osv.

Akkurat nå sitter jeg faktisk tåreløs. Men det er nok pga. jeg gråt ganske så hysterisk da jeg så det i totiden, også måtte jeg skjerpe meg fordi jeg skulle på jobb, deretter en tur i stallen. Dermed har jeg blokkert det ganske så mye ute. Fikk dessuten snakket med hun jeg rir i lamme om det. Men det kommer nok tilbake når han kommer hjem, og det skal det, for han skal få se hvor såret jeg faktisk er..Han skal få føle på hvordan det er å vite at man har ødelagt tillitten..

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff a meg Teriyaki :klemmer: Dette fortjener du ikke. Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si jeg, annet enn at ja jeg synes det er respektløst ovenfor deg.

Sender deg mange tanker og :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff a meg Teriyaki :klemmer: Dette fortjener du ikke. Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si jeg, annet enn at ja jeg synes det er respektløst ovenfor deg.

Sender deg mange tanker og :klem::klem:

Nei, det var ikke noe særlig.

Men jeg tror på han når han sier at man ikke mente at hun skulle sende og sånt, og at det bare var spøk. Likevel veldig kjip ting å gjøre, spør du meg da..Men nå har vi lagt det bak oss, så jeg må bare klare å legge det bak meg jeg også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så respektløst av ham! :kjefte: Det spiller ingen rolle om det var tull eller alvor. Du fortjener ikke å bli behandlet slik.

:troest: og :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så respektløst av ham! :kjefte: Det spiller ingen rolle om det var tull eller alvor. Du fortjener ikke å bli behandlet slik.

:troest: og :hug:

Nei, det er jeg enig i, og det har jeg sagt til han også. Han vet at det ikke kommer til å bli "greit" like fort en evt. neste gang for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velvel, sånn bortsett fra de kjipe hendelsene, så har jeg hatt en fin helg. Vi dro på hytta på fredagen, og på lørdag dro jeg hjem fordi jeg skulle på jobbfest, men den ble så klart utsatt, så da kjørte jeg hele veien tilbake igjen. På kvelden spilte vi poker, som egentlig er kjempeartig! Og på søndag kom vi hjem igjen. Endelig, var litt lei da, for formiddagene er så kjedelige der borte fordi det kun er jobbing og jeg blir veldig overflødig så jeg går egentlig bare og trasker og kanskje står på et planker for å holde dem i ro når kjæresten sager dem over :fnise:

Dro en liten tur på trening, også dro jeg til ei veninne. På kvelden lagde jeg og kjæresten taco og så på transformers. Synes den var bra :jepp: Kjæresten mener jeg har sett den sammen med han før, men det vet jeg at jeg ikke har. Han har det med å innbille seg at jeg har sett filmer jeg ikke har sett før. Av og til innser jeg at han har rett etter hvert, men jeg vet at han hadde feil denne gangen. :)

Nå har jeg vært på ei skikkelig god trening, og i morgen er det spinning og mage/rygg! Blir bra det ja.

Ha en fin dag :):klem:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dere har hatt en fin helg da :) Håper alt ordner seg, for det synes jeg du fortjener.

Veldig synd med Bodø-Glimt :troest:

Ha en fortsatt fin mandag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dere har hatt en fin helg da :) Håper alt ordner seg, for det synes jeg du fortjener.

Veldig synd med Bodø-Glimt :troest:

Ha en fortsatt fin mandag :klemmer:

Jepp, ganske kjipt, særlig siden de gjorde det relativt bedre forrige sesong. Menmen. ;)

Mandagen er grei den, men har ikke så mye å gjøre nå. Må vel egentlig bare hive meg i mattegjøring, men nå sliter jeg sånn at det er vanskelig tvinge seg selv til å jobbe med noe man ikke forstår. Menmen.

:klem:

Synes forresten også at jeg fortjener at det skal gå bra nå. Det er på tide at ting bare flyter i mer enn noen få uker for meg nå :) Det dukker jo alltid opp et eller annet enten det er problemer i forholdet eller på helt andre fronter når det har gått bra en periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...