Gjest skorpio Skrevet 15. august 2009 #381 Del Skrevet 15. august 2009 uff, det hørtes da ikke bra ut.. har ikke noe erfaring med forhold, så for meg så høres det så uvirkelig ut, som du også nevnte at det gjorde for deg for 3 år siden.. håper det går bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. august 2009 Forfatter #382 Del Skrevet 15. august 2009 uff, det hørtes da ikke bra ut.. har ikke noe erfaring med forhold, så for meg så høres det så uvirkelig ut, som du også nevnte at det gjorde for deg for 3 år siden.. håper det går bedre nå Ja, skjønner at det føles uvirkelig. Man har jo kjærlighet i livet sitt uten kjæreste også, i forhold til familie, venner, dyr (?). Selv er jeg så ufattelig glad i hunden min, at da vi fikk brev fra borettslaget om at vi måtte kvitte oss med den ene, så føltes det som om hele livet raste sammen. Men det har ordnet seg. Likevel er det ikke samme type kjærlighet jeg har for kjæresten min. Han er den jeg vil ha alt fra. Komplemanger, trøst, ros osv. osv. Men tror ikke det kan forklares helt. Det må liksom oppleves. Men det går desverre ikke bedre. Nå er jeg hos moren min. Han ville ha avstand, og hadde det vært opp til han så hadde jeg vel dratt for ti timer siden. Ikke det at han ba meg om det da, men han følte trangen for å ha avstand allerede da. Men det ble ikke til at jeg dro før for en time siden da krangelen blusset opp igjen, og til det værre. Min mor synes han er dårlig for meg, og hun er ikke særlig fornøyd med at han får meg til å dra fra hjemmet mitt. Det er jo hos han jeg bor nå, ikke hos mamma. Om det skulle blitt slutt, så hadde jeg flyttet på hybel, for jeg har flyttet, for godt. Så hun var tydeligvis bekymret for meg, men jeg er absolutt ikke innstilt på noe slutt på forholdet. Bare tanken gjør meg kvalm. Jeg er så glad i han, og han er noe av det beste i livet mitt. Derfor er det også så vondt når han sier dumme og hensynsløse ting. Er det noe jeg alltid har prøvd å passe på, så er det å kontrollere de følelsene som får lyst til å buse ut med en hel del unødvendige kommentarer osv. Men for han virker det som om han har direkte lyst til å få de ut. Det er vondt å høre. Det er med tungt hjerte at jeg tenker på at jeg må være her til i morgen. Igjen vil jeg bare komme hjem til han, og få en stor klem, og en stor unnskyldning for at han har vært så kjip. Sier ikke at jeg ikke har en del av skylden også, for det har jeg. Men jeg har allerede sagt unnskyld osv. og jeg sårer ikke følelsene hans, i verste fall så føles det for han at jeg plager han. Jeg tror nok jeg ville foretrukket å bare være irritert og sur, enn å være oppriktig lei seg. Å være lei seg er en av de værste følelsene i verden. Savner han sånn..Han har ikke vært den jeg ble sammen med de siste ukene. Håper så indelig at han kommer seg tilbake til den han var... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 15. august 2009 #383 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) uff, trist å høre.. det høres jo ut som det er noe han ikke forteller deg. det må jo være en grunn til at han oppfører seg sånn er enig med moren din at det å "kaste deg ut" av ditt eget hjem er for drøyt.. dere må jo snakke om det! og hvis han har så stort behov for å være alene kan vel han dra..?? håper ikke jeg gjør deg opprørt nå altså, jeg bare synes han oppfører seg veldig respektløst ovenfor deg.. jeg er og veldig, veldig, veldig glad i hunden min, men som du sier-- det er jo ikke akkurat samme type kjærlighet. en er jo ikke forelsket i hunden sin! eller moren sin, eller faren sin.. da er man ute etter en annen type anerkjennelse. edit: skrivefeil Endret 15. august 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. august 2009 Forfatter #384 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) uff, trist å høre.. det høres jo ut som det er noe han ikke forteller deg. det må jo være en grunn til at han oppfører seg sånn er enig med moren din at det å "kaste deg ut" av ditt eget hjem er for drøyt.. dere må jo snakke om det! og hvis han har så stort behov for å være alene kan vel han dra..?? håper ikke jeg gjør deg opprørt nå altså, jeg bare synes han oppfører seg veldig respektløst ovenfor deg.. jeg er og veldig, veldig, veldig glad i hunden min, men som du sier-- det er jo ikke akkurat samme type kjærlighet. en er jo ikke forelsket i hunden sin! eller moren sin, eller faren sin.. da er man ute etter en annen type anerkjennelse. edit: skrivefeil Tror nok ikke han skjuler noe, tror han bare har mye med sitt for tiden. Vi sliter en del økonomisk, og det meste ligger jo på han, sånn egentlig. Altså jeg betaler fast leie i mnd. og betaler mestparten av mat og sånt, men han betaler en del mer, og leilighet og sånt står i hans navn. Du har riktig nok rett i det at han bahandler meg litt respektløst av og til ja. Det virker som om han er en helt annen person når vi krangler. Setter seg helt på bakneina. Men..Jeg er ikke lett å leve med altså. Jeg sliter jo litt med psykiske problemer, tar lett til tårene og er generelt svært usikker på meg selv. Synes likevel ikke at det gir han retten til å si ting som sårer meg. Dessuten så pleier i alle fall jeg å ta til meg kritikk og si meg enig i det. F.eks. hvis jeg har vært irrasjonell under en krangel. Men det er sjelden han kommer med noen unnskyldning eller noe sånt. Så de gangene han gjør det, så blir jeg så inderlig glad. Det er jo ikke bare bare å leve med en som sliter litt med seg selv, men jeg har kommet lang vei, og sliter ikke like mye som før. Men det er nesten som om at hver gang jeg føler jeg virkelig har kommet meg på beina, så skjer det noe nytt som knekker meg. Sist var det en stor konflikt med to "veninner" som oppførte som skikkelig rottent mot meg. Det tok jeg ganske så tungt, selv om jeg kanskje latet som om det ikke gjorde meg så mye.. Man blir veldig glad i de dyrene ja. Det er helt utrolig. Har hatt eldste hunden siden jeg var 14 år og veldig alene. Så han har vært en stor støtte for meg de siste årene hvor jeg har vært gjennom både det ene og det andre. Tror riktignok han er en sånn hund som ikke liker at eieren gråter, for hver gang jeg gråter, så virker han rett og slett utilpass, og har egentlig bare lyst til å gjemme seg.. Endret 15. august 2009 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 16. august 2009 #385 Del Skrevet 16. august 2009 tricky situasjon det der altså...kan dessverre ikke hjelpe deg no mer, siden jeg ikke har noe erfaring på det området.. men håper det ordner seg for deg/dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 16. august 2009 #386 Del Skrevet 16. august 2009 Teriyaki Først av alt vil jeg gi deg en stor og så vil jeg si at dette er veldig veldig vanskelig å si noe om. Synes det er ille at du skal ha det sånn, og på meg virker det som der du er åpen, så er han lukket. Jeg er enig med Skorpio at han er respektløs ovenfor deg, og sånn skal det ikke være. Jeg er klar over at det kan være vanskelig å leve sammen med noen som sliter, men da er det jo dobbelt viktig å backe opp den personen, gi han eller hun selvtillitt. Ikke rive ned det som er bygget opp. Håper det ordner seg på beste måte for deg Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. august 2009 Forfatter #387 Del Skrevet 16. august 2009 Takk for svar begge to.. Ulva: Ja jeg tenker også det at når man er sammen med noen som sliter litt, så bør man jo prøve å være der for personen. Men hans svar til det har vært at han ikke kan være psykololgen min, eller at han ikke klarer fordi han ikke takler gråting osv. Men jeg vet ikke helt. Blir hentet om ikke så lenge, så håper det går bedre da. Skulle bare så ønske at jeg hadde sluppet å være i et forhold som til tider kan være så berg og dal-bane. Ikke det at jeg blir tvunget til å være i forholdet. Jeg vil være sammen med han, og ingen andre, skulle bare ønske det hadde vært litt lettere. Menmen.. Han kan til tider være veldig lukket ja, og det synes jeg er dumt. For å komme fram til en løsning som er bra for begge parter, så må man være åpen..Men det er vel ikke stort å si. Jeg er fortsatt innstilt på i kjempe for forholdet, så da må jeg bare prøve å gjøre det beste ut av det. Fra revolver til spøk.. Nok en gang drømte jeg at jeg var gravid. Jeg drømmer det til stadighet. I det siste har det vært ekstra mye. Har sikkert noe med at jeg sliter litt med kvalme om dagen, dermed tenker jeg av og til tanken Men det går ikke an at jeg er gravid, for jeg har akkurat hatt menstrasjon, og jeg tar pillen hver kveld. Så det må være noe annet, som f.eks. vitaminmangel eller et eller annet som foregår om dagen. Irriterende er det uansett. I dag har solen kommet tilbake etter tidenes verste regndag i går. Så satser på en real joggetur i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. august 2009 Forfatter #388 Del Skrevet 17. august 2009 Da er det på jobb snart. Må ta bussen, så reisen til jobb begynner to timer før jeg begynner, i stedet for en halv time som det hadde vært om bilen hadde vært i orden. hehe. Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 17. august 2009 #389 Del Skrevet 17. august 2009 Da er det på jobb snart. Må ta bussen, så reisen til jobb begynner to timer før jeg begynner, i stedet for en halv time som det hadde vært om bilen hadde vært i orden. hehe. Ha en fin dag. Håper dagen på jobben blir fin. Hvordan går det ellers da? Ha en fin dag Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. august 2009 Forfatter #390 Del Skrevet 18. august 2009 Håper dagen på jobben blir fin. Hvordan går det ellers da? Ha en fin dag Teriyaki Joda dagen ble i grunn helt grei den. Gikk fort unna. Joda det går fint. Hadde et ekkelt mareritt i natt da, om at kjæresten plutselig kom inn med et halvt smil om munnen og sa at han ikke orsket å være kjæreste med meg lenger.Skikkelig ekkel drøm. Men heldigvis bare en drøm. I dag har jeg ringt litt rundt til barnehager og sånt, men det virker som om de fleste allerede har ansatt før jeg i det hele tatt viste at det ble jobbår på meg. Nå ligger jeg bare på sofaen med litt vondt i hodet. Skal til byen om ikke så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 18. august 2009 #391 Del Skrevet 18. august 2009 Teriyaki Det fine med mareritt selv om det er forferdelig å ha de, er jo at de ikke er virkelige. Du drømmer sikkert sånn fordi det er noe du frykter. Håper du ble kvitt hodepinen før du dro til byen. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 18. august 2009 #392 Del Skrevet 18. august 2009 hvordan gikk det å komme hjem til han igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. august 2009 Forfatter #393 Del Skrevet 18. august 2009 Teriyaki Det fine med mareritt selv om det er forferdelig å ha de, er jo at de ikke er virkelige. Du drømmer sikkert sånn fordi det er noe du frykter. Håper du ble kvitt hodepinen før du dro til byen. Ha en fin dag Jepp, det er nok sant det. Men da kommer jo spørsmålet om hvorfor jeg ofte drømmer om graviditet Jeg er gleder meg til den dag jeg blir mor, men det hadde vært katastrofe (figure of speach) om jeg hadde blitt det nå. Sikkert bare fordi det er noe jeg ofte tenker på. Scorpio: Joda det gikk greit. Var sårt i starten, men etter hvert som vi kom til ettermidagen så var det endelig bedre stemning. Nå er det i alle fall tilbake til det normale, brae forholdet. Så får vi se hvordan det går videre. Også et lyspunkt! Mulig jeg kanskje får begynne på jysk igjen! Men denne gangen i en hundre% stilling. Det hadde vært svaret på mange av mine problemer! Har levert søknad i dag, så får vi se hva tiden bringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 20. august 2009 #394 Del Skrevet 20. august 2009 God helg Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. august 2009 #395 Del Skrevet 20. august 2009 God helg Jeg håper alt ordner seg helt mellom deg og kjæresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. august 2009 Forfatter #396 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Takk, det håper jeg også Rolig dag i dag med legebesøk og kafetur. Endret 20. august 2009 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. august 2009 Forfatter #397 Del Skrevet 21. august 2009 aaah..Det virker ikke helt naturlig å skulle bli såå sliten av en seks-timers vakt som ikke har vært så veldig hektisk. Men skikkelig sliten er jeg altså. Har forresten blitt satt opp på time hos psykolog! Vet ikke når enda, men..Så får vi se om det blir den ene gangen, eller om det blir flere ganger. Dette høres kanskje litt "tenåring" ut, men..Det klør i fingrene mine nå etter en skikkelig tur ut på byen med alkohol, dans og det hele. Har vært på fylla TO ganger siden 30 juni, og det er ikke likt meg, selv om jeg aldri har vært den som drar ut hver eneste helg. Om to uker skal jeg endelig på fest. Blir ikke ut på byen, men i stedet en helt fortreffelig stampfest. Det er så utfattelig gøy og koselig at man kan ikke annet enn å glede seg masse. Nå koser jeg meg med pizza med dressing, og jeg sparer ikke på noe! Kjæresten er på hytta, så nå skal jeg kooose meg. Men må tidlig opp i morgen for å dra på jobb, og etter jobb skal jeg også på hytta. Ha en fiiiin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 22. august 2009 #398 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg vet hvordan det er å glede seg til en fest når man ikke har vært på fest på lenge Det er jo alltid noe morsomt som skjer på fest, og det er alltid gøy å tteffe venner. Jeg håper du og psykologen kommer bra ut av det med hverandre, og at du får den hjelpen du trenger. Ha en fin hyttetur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 23. august 2009 Forfatter #399 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Jeg vet hvordan det er å glede seg til en fest når man ikke har vært på fest på lenge Det er jo alltid noe morsomt som skjer på fest, og det er alltid gøy å tteffe venner. Jeg håper du og psykologen kommer bra ut av det med hverandre, og at du får den hjelpen du trenger. Ha en fin hyttetur! Jepp, gleder meg veldig! Så nå gjelder det bare å trene liiitt ekstra så jeg føler meg perfekt når jeg kommer i bikini sammen med alle de andre i stampen! Nei..Får nok ikke tid til mer trening enn til vanlig, men tror egentlig at det holder. Litt rart at jeg tenker sånn. Men det har nok noe med min usikkerhet på meg selv å gjøre. Prøver liksom å kompansere med en bra kropp. Likevel vet jeg jo at de liker meg de vi pleier å stampe sammen med, men jeg får uansett dette behovet for å se bra ut. Hvis jeg er på fest og jeg oppfatter meg som den åpenbare mest pene, så kan jeg godt fryde meg litt over det, for det gir meg på en måte litt selvtillitt, og det høres jo helt grusomt ut egentlig. Jeg er ikke hoven eller ovenpå på noen måte, og føler ikke at jeg er bedre enn noen. Men jeg kommer ikke bort i fra tanken om at jeg har en viss trang til å se bedre ut. Ikke når det gjelder vennene mine, men når det gjelder jenter jeg ikke kjenner. Merkelig nok. Huff, høres jo helt på tryne ut. Nå kom jeg bort i fra tema her gitt.. Har akkurat vært på trening, og om litt skal jeg lage hjemmelaget pizza til kjæresten min kommer hjem fra glimt-kamp! Har egneltig lyst på noe sunt, mister på en måte alltid lysten på skikkleig usunne greier etter trening, men det går seg sikkert til, hehe. Må nesten det, for jeg må spise sjokolade og snacks i kveld også! Nå er jeg sliten av å gå rundt og tenke på om jeg får jobben på Jysk eller ikke. Blir seriøst skuffet hvis ikke. Dette med tanke på at jeg har jobbet der før, det har faktisk ikke gått et år siden min siste vakt der enda... Endret 23. august 2009 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 23. august 2009 #400 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg kjenner meg igjen i det å føle seg bedre hvis man åpenbart er den peneste i rommet. Jeg er ikke den peneste jenten i verden, men da føles det veldig godt når jeg av og til er den peneste i rommet. Jeg har en venninne som er skikkelig pen, uansett hva hun går i og hvordan hun er på håret så er hun slående vakker. Jeg har tenkt litt på hva som gjør henne så pen. Ja, rent fysisk så er hun tiltrekkende. Hun har flotte korketrekkere, et pent ansikt og fin timeglass-figur. Det som gjør henne vakker derimot er utstrålingen hennes. Hun er alltid hyggelig og hjelpsom mot alle, og har en flott personlighet. Jeg har også gått i klasse med en jente som er veldig vakker fysisk sett, men som har en grusom personlighet. Hun rakker ned på andre hele tiden for å føle seg bedre, og det er en grusom egenskap. Så nå prøver jeg så godt jeg kan å følge leveregelen: Har du ikke noe fint å si, så ikke si noe i det hele tatt. Når får du svar på om du får jobben fra Jysk? Ha en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå