Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Min definsjon er i samsvar med andre her i tråden.

Gjerne holde ned, evt binde fast. Harde grep rundt handledd, hals, nakke osv. Jo mindre kontroll dama har, jo "røffere" er det.

Enig her!

Og enig med "like it".

"Unnskyld, tok jeg litt hardt i?"

"Nå kan du bestemme hvis du vil"

"Kan du suge meg?"

"Takk" (etter suging eller god sex. Takk??? Jo, værsågod, det var så lite.. Eh... Nei)

"Kan du flytte deg litt ditover så det blir mer plass"

"Nei nå er klokka to gitt, vi må vel nesten slutte av for nå så vi rekker selskapet til tante Klara" (med mindre det er et eller annet spill fra hans side til å holde meg kåt lenge, da kan det jo bli gøy..)

Alle disse utsagnene er ikke noe jeg har opplevd, men kan se for meg at det blir ufrivillig komisk og tafatt... Og har av og til tenkt; herregud, ikke bare stryk puppene mine, ta litt tak og virkelig kjenn på dem!" :P

Endret av ~banshee
Videoannonse
Annonse
Gjest KateW
Skrevet

Man takker for en orgasme, om man er fra et velmøblert hjem! Alvorlig talt! Iallefall når man får flere enn en! Det er høflig!

Skrevet
Man takker for en orgasme, om man er fra et velmøblert hjem! Alvorlig talt! Iallefall når man får flere enn en! Det er høflig!

Jeg synes det høres rart ut, når begge vet at det er en selvfølgelig, vi sier heller "å, det var bra, nå var du jo helt rå.." sånne ting. Det blir kanskje det samme som å takke. Men når jeg suger gjør jeg det også fordi jeg liker det, så da blir det egentlig ingen å takke... Men alle er jo forskjellige :)

Gjest KateW
Skrevet

Folk har reagert på det, ja. Og da ble jeg helt paff, for for meg så er det som å få en fin gave, og derfor takker jeg... Ikke alltid ikke hver gang, men når det virkelig er wow...

Vanskelig å forklare....

Skrevet
Folk har reagert på det, ja. Og da ble jeg helt paff, for for meg så er det som å få en fin gave, og derfor takker jeg... Ikke alltid ikke hver gang, men når det virkelig er wow...

Vanskelig å forklare....

Jeg skjønner på en måte det også :) Jeg har faktisk sagt takk en del før. Men så begynte jeg å synes det var så rart at han sa takk, han sa takk hver gang, han. Da ble det for snilt. Vet at dette er en bagatellgreie, men lett å henge seg opp i, he he

Gjest like it
Skrevet

Tror det er flere av oss som egentlig er ganske enige her. :)

Nå fikk dere meg til å tenke litt på det med å takke for orgasme.

Jeg har takket for orgasmer flere ganger, men da er det i litt spesielle situasjoner.

Etter vanlig vaniljesex synes jeg det blir litt rart å takke hverandre for orgasmene, litt formelt liksom. Da er det mer naturlig å fortelle partneren at han er deilig eller gjør det deilig.

Men så er det de andre gangene...

Sex der han er Sjefen, styrer, dominerer, bruker og tar. Da kan jeg gå lenger enn til å takke, jeg kan spørre om lov til å få komme også.

Ja, det høres litt teit ut. Men når han har full styring og kontroll, tar meg som han vil og gjør akkurat det han har lyst til. Da kan det faktisk være veldig pirrende for oss begge at jeg viser min underkastelse ved å spørre pent om å få komme. Noen ganger har jeg fått et litt kaldt og strengt svar tilbake om at "nei, du får vente." Et sånt svar kan gi meg et kick som noen ganger gjør det helt umulig å holde igjen. ;)

Etter sånn sex kan det føles veldig riktig og naturlig å takke pent for orgasmen.

Noen som skjønner?

Skrevet
Men så er det de andre gangene...

Sex der han er Sjefen, styrer, dominerer, bruker og tar. Da kan jeg gå lenger enn til å takke, jeg kan spørre om lov til å få komme også.

Ja, det høres litt teit ut. Men når han har full styring og kontroll, tar meg som han vil og gjør akkurat det han har lyst til. Da kan det faktisk være veldig pirrende for oss begge at jeg viser min underkastelse ved å spørre pent om å få komme. Noen ganger har jeg fått et litt kaldt og strengt svar tilbake om at "nei, du får vente." Et sånt svar kan gi meg et kick som noen ganger gjør det helt umulig å holde igjen. ;)

Etter sånn sex kan det føles veldig riktig og naturlig å takke pent for orgasmen.

Noen som skjønner?

Jeg skjønner veldig godt hva du mener, og det er alltid like morsomt å si til dama at hun ikke får lov til å komme. Eller høre hun be mellom gispene om hun kan komme. Moro saker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...