Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

KateW:

Allright, da skjønner jeg litt mer. Svaret ditt ga jo egentlig ikke noe mer av informasjon ;)

Like it:

Takk for svar :) Skjønner hva du mener med det. Virker for meg som ikke alle jentene liker akkurat det, da det du sier kan grense til/er playrape.

Edit: Svaret KateW mer

Endret av Seth
Gjest KateW
Skrevet

Ikke informasjon? Hva slags informasjon vil du ha da? Ned til minste detalj?

Gjest like it
Skrevet

For å si det på en annen måte, så liker jeg ikke fomling og:

- Hva skal jeg gjøre nå?

- Er du sikker på at du har lyst nå? Vi kan godt vente.

- Si fra når du har lyst.

- Kan jeg gjøre sånn? Er det for hardt? Er det kanskje vondt?

- Går dette bra?

- Skal vi kanskje prøve en annen stilling?

- Gjør det noe om jeg tar på puppene dine?

- Du kunne vel ikke tenke deg å suge meg..?

- Kan jeg få ta deg bakfra?

- Si fra med en gang om det er noe du ikke liker!

Sex skal være litt rått og dyrisk, ikke pinglete fomling og diskusjoner!

Gjest KateW
Skrevet

Like it: Finnes det menn som har sex slik? Og hvis man ikke liker det så har man røff sex???? Jeg noterer....

Skrevet (endret)
Ikke informasjon? Hva slags informasjon vil du ha da? Ned til minste detalj?

Det hadde vært flott :)

Like it:

I min bok lister du opp ting hva forsiktige gutter/menn gjør. Å spørre om lov til å ta dama doggy eller om hun kan suge deg er noe alle burde slutte med. Det kan heller ikke på NOEN som helst måte gå under definisjonen som røff sex

Endret av Seth
Gjest KateW
Skrevet

Men det kommer ikke til å skje. I don't fuck and tell. Men hvis det Like it beskriver regnes som røff sex, så er jeg et litt annet sted, for å si det pent.

Gjest like it
Skrevet

KateW:

Jada, sånne menn finnes! Er vel ikke bare jeg som har støtt på sånne???

For all del, de mener det jo bare godt, vil ta hensyn og bry seg om at det skal være godt for oss. Men for meg skal sex være sex og gjerne litt direkte og hardt. Diskusjonene er viktige, men de får vi ta utenom.

Seth:

Nei, doggy og suging behøver naturligvis ikke være røff sex.

Men når han har lyst på det og forsyner seg grådig uten å spørre om lov kan det godt bli det... ;)

Gjest like it
Skrevet
...hvis det Like it beskriver regnes som røff sex, så er jeg et litt annet sted, for å si det pent.

Hva mener du egentlig nå?

Jeg har skrevet at jeg ikke liker fomling og masse spørsmål, men at han går rett på sak og tar det han vil ha. Jeg har også sagt at jeg liker dominans og at jeg synes playrape kan være spennende. En sånn setting kan naturligvis være ganske snil, men den kan også innebære mye maktbruk, håndjern, pisk og klyper. Hvor langt man vil dra det får jo være opp til den enkelte.

Å bli holdt fast kan være røff sex for noen. Jeg vil nok gjerne ha litt mer... ;) Men er heller ingen painslut der mye smerte blir det viktigste.

Skrevet
Seth:

Nei, doggy og suging behøver naturligvis ikke være røff sex.

Men når han har lyst på det og forsyner seg grådig uten å spørre om lov kan det godt bli det... ;)

Den siste setninga er jeg med på.

Katew:

Regna ikke med at du kom til å legge ut noen deatljer i det hele tatt ;)

Gjest Gjest_linn_*
Skrevet

For meg handler det mye om spanking, jeg elsker når en mann spanker meg veldig hardt på rumpa, puppene og fitta, at han knar puppene mine kjempehardt og klemmer brystvortene mine mellom fingrene. kjæresten min elsker å bite meg på rumpa, og å holde meg hardt rundt halsen når vi har sex. Jeg elsker det!

Har alltid masse blåmerker som dere kanskje forstår :gjeiper:

Skrevet

Å ta kveletak er en gammel klassiker.

Skrevet

Røff sex er for meg lugging, fisting, analsex, stygge ord i en salig kombinasjon....

Gjerne masse olje og glidemiddel for å bli litt grisete. :danse:

Forøvrig, lt til sin tid:)

Gjest KateW
Skrevet
Hva mener du egentlig nå?

Jeg har skrevet at jeg ikke liker fomling og masse spørsmål, men at han går rett på sak og tar det han vil ha. Jeg har også sagt at jeg liker dominans og at jeg synes playrape kan være spennende. En sånn setting kan naturligvis være ganske snil, men den kan også innebære mye maktbruk, håndjern, pisk og klyper. Hvor langt man vil dra det får jo være opp til den enkelte.

Å bli holdt fast kan være røff sex for noen. Jeg vil nok gjerne ha litt mer... ;) Men er heller ingen painslut der mye smerte blir det viktigste.

Jeg er med! Jeg refererte konkret til "puslemenn" (som jeg skjønner bare vil være hyggelige) og at menn som ikke er slik er røffe... Det regner ikke jeg som røft. Men resten av det du nevner begynner å ligne noe :fnise:

Gjest Gjest_Doris_*
Skrevet

Med røff sex tenker jeg på at han tar meg hardt og bestemt og litt brutalt, at jeg ikke har noe valg liksom... :rødme:

Skrevet

Takker for alle svar :)

Er ganske enig med mange av dere om hva som er røff sex...

Men kom gjerne med flere svar

Gjest KateW
Skrevet
:fnise: Luringen, så du kan svare helt overfladisk, men vi må gi detaljer... Tøysegutt!
Skrevet
:fnise: Luringen, så du kan svare helt overfladisk, men vi må gi detaljer... Tøysegutt!

Vel, det er jo strengt tatt ingen som har spurt meg om min definisjon, så jeg føler meg ikke så lur...

Men ja, gjerne gi detaljer :) (nok en gang)

Skrevet
Vel, det er jo strengt tatt ingen som har spurt meg om min definisjon, så jeg føler meg ikke så lur...

Men ja, gjerne gi detaljer :) (nok en gang)

Hva er din definisjon? :lur:

Skrevet

Min definsjon er i samsvar med andre her i tråden.

Gjerne holde ned, evt binde fast. Harde grep rundt handledd, hals, nakke osv. Jo mindre kontroll dama har, jo "røffere" er det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...