Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har i det siste snakket med flere kvinner om såklat røff sex. Og de fleste sier de liker at gutta tar litt kontroll i senga. Men hva som menes med å ta kontroll variere like mye som det er forskjellige kvinner.

Så, hvordan vil du definere røff sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Well said! :)

Men:

Foretrekker du at mannen slutter å spørre om stillinger eller vil du gjerne ha et par brukne bein i kroppen etterpå?

Det er et par ting i mellom der også såklart, men det kan jo dere kvinner utdybe om :)

Gjest like it
Skrevet

Han viser tydelig hva han vi ha og tar det...

Mmm...

Skrevet
Han viser tydelig hva han vi ha og tar det...

Mmm...

:jepp:

Gjest KateW
Skrevet

Jeg har nok ekstremt høy smerteterskel når det gjelder sex, men samtidig så er det litt sånn som passer med noen og ikke med andre, og misforståes osv....

Skrevet

Gjest:

Så når er person "forsyner" seg så er det sånn du vil ha det? Altså en person som tar kontroll over deg og situasjonen?

Det er for så vidt det jeg hører fra de fleste, men det er her jeg egentlig lurer på definisjonen. Betyr det å bli bundet/holdt nede slik at du fysisk ikke har noe du skulle ha sagt, eller holder det med at han mer eller mindre gjør som han vil med deg?

KateW:

Utfra minforståelse så oppleves smerte i opphisset tilstand helt annerledes for kvinner, oppleves mer som en pirrende følelse. Men kan du definere høy smerteterskel når det kommer til sex, hvor sier det stop?

Gjest like it
Skrevet
Gjest:

Så når er person "forsyner" seg så er det sånn du vil ha det? Altså en person som tar kontroll over deg og situasjonen?

Det er for så vidt det jeg hører fra de fleste, men det er her jeg egentlig lurer på definisjonen. Betyr det å bli bundet/holdt nede slik at du fysisk ikke har noe du skulle ha sagt, eller holder det med at han mer eller mindre gjør som han vil med deg?

Ja takk, begge deler! ;)

Men misforstå meg rett. Her er det selvsagt ikke snakk om å bli voldtatt i parken av en fremmed.

Mener det jeg skriver, det er deilig at han tar det han vil og gjør det han vil med meg, men naturligvis er rammen rundt det at dette er en partner som jeg ønsker å ha sex med og at vi er enige om visse grenser.

Når det er på plass er ikke noe mer pirrende enn å vite at jeg er hans og at han kan ta meg, binde meg, bruke meg når han vil...

Gjest blåndine
Skrevet
Well said! :)

Men:

Foretrekker du at mannen slutter å spørre om stillinger eller vil du gjerne ha et par brukne bein i kroppen etterpå?

Det er et par ting i mellom der også såklart, men det kan jo dere kvinner utdybe om :)

Går ikke sånt av seg selv?

Gjest blondine
Skrevet

For å svare helt seriøst. Røff sex er så mangt avhengig av hvem du spør. Det finnes ikke noe fasitsvar. Det en del kaller røff sex (han tar kontroll og viser frem hva han vil) er pr min definisjon ikke røff sex. Røff sex er å balansere hårfint på grensen mellom smerte og nytelse. Det er langt mer enn at han tar å gjør det han vil med meg. Det er faktisk ikke det i det hele tatt. Det er mer det at han tar å gjør det jeg vil han skal gjøre med meg. Samtidig er nok jeg og lite røff i de røffeste kretser tørr jeg tippe.

Skrevet

Og man spør jo aldri en jente hvilken stilling man skal ta, det er jo noe man forteller og gjør.

Skrevet

Like it:

Det er klart det må være grenser som er satt før man setter i gang. Det er ikke alle damer man kan kjøre løpet fullt ut med fra første stund. Man trenger og opparbeide tillit seg i mellom før man begynner å ta ordentlig, og "forsyne" seg av dama. Så jeg er klar over at det må bygges tillit først.

Blåndine:

Hva går av seg selv? Tok ikke den...

Gjest blåndine
Skrevet
Like it:

Det er klart det må være grenser som er satt før man setter i gang. Det er ikke alle damer man kan kjøre løpet fullt ut med fra første stund. Man trenger og opparbeide tillit seg i mellom før man begynner å ta ordentlig, og "forsyne" seg av dama. Så jeg er klar over at det må bygges tillit først.

Blåndine:

Hva går av seg selv? Tok ikke den...

Det Waco sier. Om du må brekke armer eller bein for å skifte stilling er det kanskje ikke rett partner du har sex med.

Gjest like it
Skrevet

Seth:

Da har du skjønt det. :)

Dessverre er det veldig mange som ikke skjønner forskjellen på playrape/dominans på den ene siden og reell voldtekt på den andre siden. Og dette selv om vi snakker om totalt forskjellige ting.

Som du tydeligvis vet så er det mange kvinner som liker å bli dominert og tatt på en litt røff måte, men ingen ønsker selvsagt reelt å bli voldtatt mot sin vilje av en de ikke ønsker å ha sex med!

(Sånt hører hjemme i fantasilivet...) ;)

Skrevet

Hehe!

Jeg har ikke sagt noen ting om hvordan jeg gjør det eller noe i den duren.

Jeg spør om hva som er din/deres DEFINISJON av røff sex :)

Gjest blåndine
Skrevet
Hehe!

Jeg føler egentlig ikke for å gi næring til runkemuskelen din. Eller jeg fatter ikke hvorfor du spør i og med at du er veldig klar over at spennet i definisjonen er sjøvidt helt avhengig av hvem du spør. Veldig mange sier jo at de liker røff sex, men i realiteten er det veldig få som gjør det. Husker en gang jeg skulle ha sex med en som sa at "skuta kan bare ha en kaptein" og jeg tenkte jippi, endelig! For å si det sånn, jeg skal love deg jeg hadde lyst til å begå mytteri.

Gjest KateW
Skrevet

Aldri sagt stopp... Og vi snakker om smerte her, ikke litt sånn dasking som er litt ubehagelig, men litt spennende.

Og vellyst, men da altså vellyst og smerte hånd i hånd. Hun hylte i vellyst og smerte.

Gjest KateW
Skrevet
Jeg føler egentlig ikke for å gi næring til runkemuskelen din. Eller jeg fatter ikke hvorfor du spør i og med at du er veldig klar over at spennet i definisjonen er sjøvidt helt avhengig av hvem du spør.

:fnise: I gamledager kalte man slike tråder for "løktråd" av at man ønsket å ha noe å nappe løken til, og som regel var det hele bare å grine av....

Skrevet (endret)
Jeg føler egentlig ikke for å gi næring til runkemuskelen din. Eller jeg fatter ikke hvorfor du spør i og med at du er veldig klar over at spennet i definisjonen er sjøvidt helt avhengig av hvem du spør. Veldig mange sier jo at de liker røff sex, men i realiteten er det veldig få som gjør det. Husker en gang jeg skulle ha sex med en som sa at "skuta kan bare ha en kaptein" og jeg tenkte jippi, endelig! For å si det sånn, jeg skal love deg jeg hadde lyst til å begå mytteri.

Jeg er også klar over at det finnes mange mannfolk som sier at de skal "ta deg som aldri før" osv og alt det greine der.

Og det er flott at du ikke gir meg næring til ronkemusklene, siden jeg aldri har bedt om det heller :)

Jeg spør her, fordi jeg ønsker så mange svar som mulig på hva deres definisjon er.

Men nok tull nå.

Endret av Seth
Gjest like it
Skrevet
Hehe!

Ikke så beskjeden nå.. ;)

For meg er røff sex rett og slett at han viser at han er sjefen og at han ikke er redd for å ta litt i meg for å få det som han vil.

Noen ganger kan jeg nemlig være ganske vanskelig og uskikkelig av meg og da kan jeg både protestere og gjøre motstand, slik at jeg må overmannes og tvinges litt...

Naughty me... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...