Gå til innhold

Hvor god er du på å kjenne igjen hunderaser?


Pinnsvin

Anbefalte innlegg

Tok denne testen for en stund siden, og hundegalskapen har nok et høyt nivå. Selv om enkelte av hundene ikke var spesielt gode representanter for rasen. Og av og til kan det være vanskelig å se på valper...

Men det er er morsom test som anbefales hvis man har litt tid til overs....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

134 av 157... Må lese meg opp skjønner jeg, var skikkelig flink på hunderaser før!

Jeg var også dårligst på de små hundene.... Tippa papillon på alle de små omtrent! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Your overall score was 102 out of 157. This means you identified 64.97% of the dogs correctly."

Jeg hadde en hunderasebok som liten, og den bladde jeg mye i. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_kitty_*

Your overall score was 117 out of 157. This means you identified 74.52% of the dogs correctly.

Som en tidligere her sa, til å ha elleve katter her er jeg imponert over mine hundekunnskaper! :fnise:

Takk til canis sin oversikt og rasevelger og finn.no sine salgsannonser som jeg har lært det mestefra, håhå! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg fikk; your overall score was 141 out of 157. This means you identified 89,81% of the dogs correctly.

Meget fornøyd, jeg som ikke eigang husker å ta på sko når jeg skal på butikken... :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Your overall score was 143 out of 157. This means you identified 91.08% of the dogs correctly.

Trodde jeg skulle klare bedre, men ok, 91% er ikke så værst kanskje ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at jeg ikke alltid kan de engelske navnene jeg.. og merker at de jeg ikke har brydd meg så mye om de små hundene... Spør meg om hundene i kennelboka jeg har, så skal jeg svar :) Mest leste boka mi siden jeg fikk den i gave for sikkert 15 år siden:)

Orker ikke ta testen ferdig jeg, foreløpig har jeg 24 av 31!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...