Gå til innhold

Bursdagspresang til eksen


Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

Hei

Ble dumpet for halvannen uke siden og lurer på hva som blir for mye å gi til eksen min i bursdagspresang? Hun hadde bursdag mens vi var sammen og vi har på en måte feiret den. jeg lagde 3 retters middag og gav hun blomster:) veldig koselig kveld.. Presangen skulle jeg liksom kjøpe mens jeg er i New York. Reiser om 3 uker..

Har laget et dikt som jeg har lyst å gi henne, men vet ikke om det kan bli for mye... Og jeg har også lyst å kjøpe en liten betydningsfull presang til henne som jeg sa jeg skulle liksom. Har tenkt tanken om en karikatur tegning av et flott bilde av henne eller oss.. men vet ikke om det helt passer seg nå..:(

Forholdet sluttet ganske brått uten noe krangling eller noe sånn, men de siste to ukene har jeg kanskje vært litt for pågående(selv om hun også har tatt en del kontakt med meg)(jeg har sluttet å ta kontakt med henne nå da, hun skal få avstand), men lurer på om det derfor blir for mye med en slik presang.. I love New york tskjorte er kanskje et bedre valg? hehe..

Det er jo 3 uker til jeg reiser så mye kan skje på godt og vondt fram til da...

Hadde virkelig gledet meg til å sette av noen timer på å finne den perfekte bursdagspresangen til hun...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_mann23_*

Hør på deg selv. Hun DUMPET deg, og du vil gi henne bursdagspresang? Du vet det er penger og tid ut vinduet? Hun tar antakelig imot pga. samvittigheten hennes sier det. Snart ligger hun og suger på en ny fyr! Kom deg vekk gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...