Gå til innhold

Stay-Ups? WTF?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg synes definitivt det er flottest dersom strømpene (eller stayupsene) går helt opp! Dette gjør jo også livet enklere for dere som er litt engstelige for at noen skal få øye på en strømpekant!!

Hyggelig i allefall at du tydeligvis har latt deg inspirere!!!

Enig, men du er nok mann og har aldri opplevd hvor kjipt det er når stroppen eller festet ryker når det minst passer...

Derfor bruker jeg oftest stayups.

Videoannonse
Annonse
Gjest A. Caron
Skrevet
Enig, men du er nok mann og har aldri opplevd hvor kjipt det er når stroppen eller festet ryker når det minst passer...

Derfor bruker jeg oftest stayups.

Det synes var er en dårlig unnskyldning for å bruke stay-ups i stedet for strømper med holder.

Har du da brukt hofteholdere med skikkelige metallspenner, og 6 stropper?

Disse skal det mye til at løsner... Og du må på nettet for å finne de, glem H&M, Lindex og andre kjede(lig)-butikker :lur:

Skrevet
Det synes var er en dårlig unnskyldning for å bruke stay-ups i stedet for strømper med holder.

Har du da brukt hofteholdere med skikkelige metallspenner, og 6 stropper?

Disse skal det mye til at løsner... Og du må på nettet for å finne de, glem H&M, Lindex og andre kjede(lig)-butikker :lur:

Tja, tror ikke det er nødvendig. Har greie erfaringer med et par holdere jeg har kjøpt på lindex. Dessuten har triumph holdere som er bra.

Apropos metall; en kollega av mannen hadde holder med metallklips under skjørtet da de var på jobbreise her forleden, og hun ble stanset av security på flyplassen og ble nesten "strippet" av en overivrig kvinnelig kontrollør som ikke trodde på hennes hviskende forklaring foran køen.... :sukk:

Gjest A. Caron
Skrevet
Tja, tror ikke det er nødvendig. Har greie erfaringer med et par holdere jeg har kjøpt på lindex. Dessuten har triumph holdere som er bra.

Apropos metall; en kollega av mannen hadde holder med metallklips under skjørtet da de var på jobbreise her forleden, og hun ble stanset av security på flyplassen og ble nesten "strippet" av en overivrig kvinnelig kontrollør som ikke trodde på hennes hviskende forklaring foran køen.... :sukk:

Ooooops.... DEN har jeg ikke tenkt over gitt :skratte:

Vel vel, noe som heter "å lide for skjønnheten", hehe...

(tror jammen jeg må begynne som kontrollør på G.moen, hoho...)

Skrevet

Om det hadde vært meg som hadde blitt stoppet hadde jeg blitt så flau at jeg hadde daua........ :snurt:

Skrevet

Var på fredagspils med jobben i går, og endte på nach med ei som jobber på en annen avdeling. God stemning og hu ble med meg hjem :lur: har akkurat reist nå. Hun hadde på seg sånne seyx stayups og jeg må si at det ga sexen en ny dimensjon for meg!Vi har ikke sovet ett minutt. Utrolig deilig og opphissende å elske med henne når hun hadde strømpene på.

Gjest A. Caron
Skrevet
Var på fredagspils med jobben i går, og endte på nach med ei som jobber på en annen avdeling. God stemning og hu ble med meg hjem :lur: har akkurat reist nå. Hun hadde på seg sånne seyx stayups og jeg må si at det ga sexen en ny dimensjon for meg!Vi har ikke sovet ett minutt. Utrolig deilig og opphissende å elske med henne når hun hadde strømpene på.

Si meg, er det du som poster alle disse innleggene der du i stadig nye sammenhenger detter borti jenter med stay-ups??

Well, kjeeeedelig, zzzzzzz...

• 2 uker senere...
Skrevet

Laaaaaang tråd!

Jeg bruker stayups av og til, og tenker hver gang at jeg burde gjør det oftere i stedet for strømpebukser. Men ender som regel likevel opp med strømpebuksene.. Utvalget er ikke så veldig bra for staysuos synes jeg, og gidder ikke netthandel.

• 4 uker senere...
Skrevet

Dere som har bestilt via Hepburn and Leigh tidligere, vet dere hvor lang tid det tar før varen kommer? Ventet 3 uker nå, begynner å bli utålmodig. Tatt kontakt med dem også men ingen respons. Argh! Vil ha hofteholderen min nååå!

Skrevet

Og så lurte jeg på en ting til! Disse strømpestørrelse inne hos H&L, hvordan vet jeg hvilken størrelse de tilsvarer? Str 1, 2, 3, 4, 5 og 6 sier meg ganske lite...

Gjest A. Caron
Skrevet
Og så lurte jeg på en ting til! Disse strømpestørrelse inne hos H&L, hvordan vet jeg hvilken størrelse de tilsvarer? Str 1, 2, 3, 4, 5 og 6 sier meg ganske lite...

H&L? Hva er det? Ellers er vel de størrelsene greie nok å forholde seg til, XS, S, M, L, XL og XXL

Skrevet
H&L? Hva er det? Ellers er vel de størrelsene greie nok å forholde seg til, XS, S, M, L, XL og XXL

Hepburn and Leigh. Trodde jeg hadde fått tipset til den nettsida herifra, men ser nå at det ikke er tilfelle... Lurer på hvor i all verden jeg fikk det fra da?

Men, ja, 1 tilsvarer altså XS?

Og hva vil egentlig fully fashioned (FF?) si?

Gjest A. Caron
Skrevet
Hepburn and Leigh. Trodde jeg hadde fått tipset til den nettsida herifra, men ser nå at det ikke er tilfelle... Lurer på hvor i all verden jeg fikk det fra da?

Men, ja, 1 tilsvarer altså XS?

Og hva vil egentlig fully fashioned (FF?) si?

1 er XS ja. Og fully fashioned betyr at strømpene er i 100% nylon, non-strech, og med en søm bak som strekker seg fra et hælparti som kan være "cuban heel", "point-heel", "havana-heel" eller "european-heel". Disse er ikke en typisk hverdags-strømpe, heller til fest og spesielle anledninger.

Til hverdags bruker du RHT (reinforced heel and toe), som er i samme stoff og kvalitet, men uten søm.

Sjekk hos denne internettbutikken:

http://www.touchable.co.uk/shop-pages/section-stockings.html

Skrevet

Ok, takk for infoen...:) Får se om jeg får denne pakka fra Hepburn and Leigh først, før jeg beveger meg innpå flere sider. Må nesten ha den hofteholderen før jeg shopper flere strømper...;) Men er jo over 3 uker siden jeg bestilte så begynner å bli litt bekymret for at den aldri kommer.

Gjest A. Caron
Skrevet
Ok, takk for infoen...:) Får se om jeg får denne pakka fra Hepburn and Leigh først, før jeg beveger meg innpå flere sider. Må nesten ha den hofteholderen før jeg shopper flere strømper...;) Men er jo over 3 uker siden jeg bestilte så begynner å bli litt bekymret for at den aldri kommer.

Det er urimelig lang tid ja. Og ingen respons ved å kontakte de? Hmm, høres noe useriøst ut synes jeg...

Touchable UK, Stockingshq og Caroline B er nettbutikker vi har handla ved flere anledninger, og aldri har det gått over 1 uke før varene har ankommet.

Kan anbefales (om du mister tålmodigheten) :)

Gjest Revenka
Skrevet

Jeg foretrekker stay-ups fremfor strømpebukse. Mye lettere å ha på seg, sitter fint, ikke noe som strammer under klærne og veldig praktisk når man går på toalettet, spesielt på fest :) Føler meg mye mer fri med stay ups, og ja en tanke mer sexy. Ingen andre enn jeg og mannen som vet at jeg har det på da, og det syns ikke utenpå klærne.

Skrevet
Det er urimelig lang tid ja. Og ingen respons ved å kontakte de? Hmm, høres noe useriøst ut synes jeg...

Touchable UK, Stockingshq og Caroline B er nettbutikker vi har handla ved flere anledninger, og aldri har det gått over 1 uke før varene har ankommet.

Kan anbefales (om du mister tålmodigheten) :)

Joda, jeg får vel prøve dem neste gang om det noen gang blir aktuelt igjen. Ble så lykkelig over å finne et salg der inne slik at jeg fikk bestilt meg noe til under toll/momsgrensa nemlig, og var helt sikker på at jeg hadde blitt anbefalt dem fra denne tråden. Men det kan være en annen undertøystråd fra KG da. For en stakkars student har pris mye å si... :ler: Utvalget fra H&L var dessuten litt mer "snasent" i forhold til min stil...;)

Uansett har dette vært en flott og inspirerende tråd...;)

• 4 måneder senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Den nye kjæresten min er en skikkelig "strømpegutt" og elsker at jeg teaser ham med stayups og gjerne sko med litt hæler. Liker det litt selv også, godt å føle seg sexy og å føle at han synes jeg er så sexy. Vi hadde kosekveld i går, og jeg møtte ham i døra når han kom hjem i stayups og en bluse.. Deilig å se reaksjonen hans! :fnise:

Skrevet

Elsker stay-ups! Og deilig med vår og å kunne slippe tykke strømper under skjørtet!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min liker det ganske godt, og jeg synes også det kan være sexy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...